49.BÖLÜM

200 28 19
                                    

Çünkü sana acırım. Bilirim ki ben ölürsem senin derdin birken yüz olacak.

Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat Şemseddin Sami

Melike POYRAZOĞLU

Alnına değen dudaklarla açtı gözlerini genç kız. Hava kararmıştı. Epey uyumuş olmalıydı. Üzerine ömrünü koyduğu ses ulaştı kulaklarına.

"Günaydın bebeğim."

"Gün kararmış gibi ama olsun."

"Hadi kalk seni güzel bir yere götüreceğim."

"Nereye?"

"Sürpriz."

Genç kız yatakta oturur pozisyona geldi. Sarp da yanına oturunca genç adam başını Melike'nin boynuna götürdü. Melike gıdıklanıp kaçacakken Sarp üzerine eğildi. Başı boynundayken elleri genç kızın geceliğinin altından göğüslerini bulmuştu. Melike hazdan Sarp'ın saçını çekince genç adam başını kaldırıp gözlerine baktı Melike'nin. Genç kız istekle bakıyordu Sarpa. Genç adamın eli Melike'nin kadınlığını bulduğunda konuştu.

 Genç adamın eli Melike'nin kadınlığını bulduğunda konuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu günü bana ver."

Melike elini sevdiğinin yakasına attı.

"Düşüneceğim."

Sarp karısının iç çamaşırını kenara çekti parmaklarından birini karısının sıcaklığına itti.

"Geceni bana ver sevgilim."

"Kaşınıyorsun."

Sarp ikinci parmağınıda devreye soktuğunda sadece Melike'nin tepkisini izliyordu. Genç kız gözlerini kapattı ilk ardından Sarp'ın tek hareketinde yay gibi gerildi. Melike nefes nefese konuştu.

"Oynama... Benimle..."

"Geceni bana ver bırakayım."

Genç kız bacaklarını kapatmak istesede Sarp izin vermedi. Sırılsıklamdı Melike.

"Tamam. Tamam... Ne istersen senindir."

Sarp gülerek Melikeyi yatağın kenarına çekti hızla pantolonunda kurtulurken tek hamlede en derinlerine ulaştı Sarp sevdiğinin. Bir saatte yakın birbirleri ile oynadılar gençler. En sonunda genç kız banyodan çıktığında Sarp yatakta tabletten çizim yapıyordu. Melike başına havluyu sararken konuştu.

"Kıyafet alıp geleyim mi?"

Sarp anında tableti yana koyarken kollarını arkasına atıp baştan aşağıya süzdü sevdiğini.

"Lütfen beni bu zevkten mahrum bırakma."

"O zaman gideyim."

Sarp gülerek attı kendini yatağa. Melike giyinmeye gitti. Madem bu gün kacasınındı o zaman güzel olmalıydı.

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin