"Seni sevmek benim içimde, toprağı, suyu, güneşi, hayatı ve fikri sevmekle birbirine karıştı. Sen ciğerlerimdeki nefes, gözlerimdeki ışık, kalbimdeki çarpıntı ve beynimdeki düşünce gibisin. Neyi düşünürsem seni düşünüyorum. Neyi görsem seni görüyorum..."
Nazım Hikmet
Sarp POYRAZOĞLU
Kapının çalınmasıyla hızla açtı genç adam gözlerini. Melike kendinden bağımsız şekilde yanında yatıyordu. Kapı bir kez daha çalınınca Melikede açmıştı gözlerini.
"Sen yat güzelim."
Sarp kalkıp kapıya baktı. Vedat kapının açılmasıyla başını eğip konuştu.
"Abi klüpte sorun var halledemedik senin gelmen lazım."
"Tamam arabayı hazırla geliyorum."
Melike hafif mahmur halde kalktı.
"Ne oldu."
"Sorun yok güzelim yat sen kahvaltıya yetişirim dışarda yiyelim bu gün."
"Tamam. Dikkatli ol."
"Her zaman."
Sarp düzenli şekilde giyinip sevdiğini alnından öptü. Ardından silah odasına gidip iki silah alıp beline yerleştirdi. Arabaya ulaştığında Vedat'ın kapısını açmasıyla silahları çıkarıp yerleşti koltuğa. Vedat da Sarp'ın yanına oturdu.
"Konu?"
"Para kaçırma. Eleman bizden biri. Maaşı az gelmiş olacak ki kumarhaneden gelen paraları söğüşlemiş."
"Ne kadar kayıp var ortada."
"Üç milyon dolar."
Sarp baş ağrısı varmış gibi başını üfeledi.
"Banka hesaplarına el koydunuz mu?"
"Koyduk abi."
"Beni niye çağırdınız o zaman oğlum sıksaydınız ya kafasına."
"Öyle de yapacaktık abi ama adam yeminli çıktı."
"Ne!"
"Bende aynı tepkiyi verdim. Alt tabaka ama yeminli."
"Kimin yeminlisi?"
"Bizim..."
"Sikeyim ya."
Hızla ulaştıklarında mekana. Sarp odasına geçti.
Önüne gelen viski bardağını eline almasıyla kapı çaldı. İçeriye Vedat baş selamı verip girerken onlarca adam teker teker doldu odaya. Gözleri bağlı elleri kelepçeli bir adam atıldı yere. Kıyafeti yoktu tek baksırı vardı üzerinde. Memelerinden başlayan lale dövmesi oldukça belli ediyordu kendini. Sarp ayağa kalktı. Üzerindeki ceketi çıkardı önce, ardından da kravatını. Gömleğinin yakasını bir iki düğme açıp kollarını yavaşça katladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...