11.BÖLÜM

516 55 15
                                    

Proust devam ediyor: ''Okuma zihnî hayatı uyandırmalı, yerini almamalı onun. Başkalarının hazırladığı bir bal değil hakikat, onu kitap sayfalarından toplayamayız, kafamızın ve gönlümüzün iç hamleleri ile fethedebiliriz ancak.'' Doğru. Zihin arı, kitap çiçek, dış dünya kovan.

Bu Ülke, Cemil Meriç

Melike YAZGIN

Sevginin çözemeği yıkamadığı hiçbir duvar yoktur. Sevgi ve saygı işte ona söylenecek çok az kelime vardır.

Sohbet o kadar güzel ve derindi ki. Aileler kaynaşmak şöyle dursun sanki yıllardır birbirlerini tanıyor gibiydiler. Bir yandan meyveler servis ediliyor bir yandan da sohbet ediliyordu. Genç kız gerginliğini atmış ailelerin sohbetini gülerek dinliyordu. İsmail Bey konuşuyordu.

"Hiç sorma Hakan. Neler yaşadık."

Gülerek geçti zaman saat epey geçince İsmail Bey ve ailesi kalkmak için izin istediler. Evin dışarısına çıktıklarında Melek elinde POYRAZOĞLU markalı çanta poşetleri uzattı Elife.

"Elif çam sakızı çoban armağanı."

"Melek hiç gerek yoktu."

"Olur mu hiç lütfen çok severek seçtim."

Elif çantayı aldı. Ardından da eşinin uzattığı çantayı Meleğe uzattı.

"Bu da benden sana o zaman."

"Ay Elif."

Melek gülerek çantayı aldı Elif'in elinden. Ardından sarıldı yeni tanıştığı ama çok sevdiği kadına. Hakan ve İsmail de tokalaştılar. Hakan Bey oğluna hitaben konuştu.

"Sarp Hocama eşlik et."

"Tabi baba."

Melek gülerek konuştu.

"Tekrar gelin bunu saymıyorum."

Elif güldü.

"Önce siz. Bize de gelin bekleriz."

"İnşallah."

Arabaya yerleştiklerinde sesizce derin nefes aldı Melike. Babasının sesiyle aynadan baktı babasına.

"İyi aileye benziyorlar."

Elif konuştu sonunda.

"Melek de aynı Nevin."

"Hah ben de kime benzetiyorum diyordum."

Melike tebessümünü saklayamadı. Elif konuştu bu sefer.

"Sana karşı Sarp nasıl?"

Melike normalde utanması olmayan bir kızdı ailesine karşı saklamaz gizlemezdi her şeyi. Dışarıya bakarak konuştu.

"Duyarlı, alanıma saygılı, konuşmayı bilen biri."

Elif kocasına bakarak güldü. Elif kocasının elini tutup dudaklarına götürdü. İsmail yan gülüş atıp konuştu.

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin