Zmiany cz.1

33 2 2
                                    

Przebudziłam się w jakimś domu. Dalej krwawiłam a Vanya stała nade mną. 


Harold: Na jakiś czas jesteśmy bezpieczni. Ale nie możemy tu dłużej siedzieć. Musimy się spakować.


Vanya zobaczyła że otworzyłam oczy.


Vanya: Ty żyjesz.

Y/n: Tak. Tylko nie jestem zbyt na siłach.

Vanya: Zatamuję krwawienie ale udawaj że nie żyjesz.

Y/n: No dobrze. 

Harold: Vanya. Vanya chodź umyjemy cię. 


Uznałam że jakoś się doczołgam do czegoś co by zatamowało krwawienie. Wzięłam jakąś szmatkę i przeteleportowałam się do Akademii. Nie wiem jak to zrobiłam ale jakoś na pewno. Five mnie zobaczył i szybko podbiegł do mnie.


Five: Jezu! Ty krwawisz. Grace! Szybko proszę!


Po chwili pojawiła się Grace.


Grace: Tak Five.

Five: Y/n krwawi.


Straciłam przytomność. Kiedy obudziłam się był już ranek. Nie czułam bólu ani nic.  Zeszłam na dół. W salonie był Diego, Klaus i Five. Nikt nie wiedział że stoję w drzwiach. 


Diego: Sukinsyn który  o mało nam nie zabił siostry ciągle ma Vanayę. Musimy go dorwać.

Five: Vanya nie jest ważna.

Diego: To nasza siostra. Nawet jak na ciebie to lekka przesada. 

Five: Kocham ją. Ale jak apokalipsa ma być dzisiaj to Vanya zginie razem z 7 miliardami ludzi.


Nagle Klaus zauważył że stoję w drzwiach. 


Klaus: O hej Y/n.

Y/n: Dzień dobry wszystkim.

Five: Obudziłaś się całe szczęście.

Diego: Całą noc Five siedział przy twoim łóżku i trzymał cię za rękę. 

Y/n: Serio Five?

Five: Może... Ale wracajmy do rozmowy. A ty sobie usiądź. 

Y/n: Dobrze. 

Five: Musimy znaleźć Harolda Jankinsa. 

Diego: Zgoda idziemy. 

Klaus: Mogę nie iść? Nie obrażajcie się ale ledwo znoszę tą trzeźwość. 

Diego: Idziesz. 

Klaus: Nie nie. Chyba zgodzicie się że moje moce na nic się nie przydadzą? Będę wam tylko przeszkadzał. 

Five: Klaus wstawaj.

Klaus: Nie zmusisz mnie.


Diego rzucił nóż po między nogi Klausa. Na szczęście dla niego Diego tam nie celował tylko chciał go postraszyć. 


Klaus: Trochę ruchu nie zaszkodzi.

Y/n: A ja mogę iść.

Rodzina HargreveesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz