Koniec czegoś cz.1

21 2 0
                                    

Wróciliśmy do tego sklepu który prowadził Elliot. W środku byli wszyscy chodź nie widziałam Klausa. 


Luther: Five przytulił Y/n na moich oczach.

Allison: Co? Nie wierze.

Diego: Czy to jakiś żart?

Five: Nie.


Czy Five się przyznał do tego czy to tylko wyobraźnia?


Allison: Wow.


Allison podeszła do mnie i mnie przytuliła. Diego włączył telewizor i przełączył na wiadomości.


Reprezentant: Władze proszą o pomoc w identyfikacji osób będących na  Dealey Plaza podczas zamachu. Według FBA te osoby mogły w spół działać z zabójcą. Lee Harveyem Oswaldem. 


Reprezentant pokazał zdjęcie Vanyaji.


Reprezentant: Vanya Hargreeves poszukiwana w związku ze śmiercią agentów FBA w budynku federalnym na Dealey Plaza.


Następnie pokazał zdjęcie Diega.


Reprezentant: Kubański emigrant znany jako Diego Hargreeves który nie dawno uciekł ze szpitala dla obłąkanych.


Później Luthera.


Reprezentant: Bokser powiązany z mafią występujący pod pseudonimem King Kong.


Następnie zdjęcie mojej kochanej Allison.


Reprezentant: Allison Chestnut. Kolorowa radykałka, prowodyrka i organizatorka protestów w restauracji Stadlera. 


I oczywiście musiał pokazać zdjęcie mojego kochanego ćpuna.


Reprezentant: I wreszcie Klaus. Kontrowersyjny przywódca sekty uchylający się od płacenia podatków. 


I no kurwa nie możliwe pokazali zdjęcie moje i Five.


Reprezentant: FBA prosi też o pomoc w poszukiwaniu tych dzieci których siatka terrorystów przetrzymuje w charakterze zakładników.


Zaczęłam się śmiać.


Five: To prawda.


Wszyscy popatrzyli się na niego.


Five: Na ogół czuję się jak zakładnik. 

Diego: Mogę mu przywalić.

Y/n: Nie. On mówi prawdę.

Rodzina HargreveesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz