Iyi okumalar canlarım🖤
Sabah ilk Umut açmıştı gözlerini, karşısında masum masum uyuyan adamı izledi bol bol, kapıda durup onu izliyen kadından habersiz hem izleyip,hem gülüyordu. Başını kaldırıp kadını fark ettiğinde, Arasın kollarını kaldırıp arasından çıkmaya çalıştı. Aras daha sıkı sarılıp "Umut gitme sensiz yaşayamam" diye sayıkliyordu. Umut kadını boş verip sevdiği adamın gözünden süzülen yaşı sildi. "Gitmiyorum koca adam, yanındayım" dedi.
Kadın ilk kez ortak oluyordu oğlu ile Arasın bu durumuna ve oğlunu böyle seven adam kim olursa olsun üzmezdi oğlunu.
Yarasını değiştirip, merhemleri sürdü. Aras kıpırdayıp gözlerini açtığında ilk Umutu görmeyip hızla yerinden kalktı ve "Umut, Umut!! Umut.." yavaş yavaş solarken havayı, onları gördü. Annesi oğlunun yarasını sarıyordu. Umut dolu gözlerle kadının ellerini izliyor ve yüzünden gülümsemeyi hiç silmiyordu.
Umut adını sayıklayıp kalkan adama baktı, annesinin elini durdurup ayağa kalkmaya çalıştı. Yavaş adımlarla yatağa yürüdüğünü gören Aras hemen kalkıp Umutu yarıda yakaladı. Umut sevdiğine gülümseyip "hey bütün gece kabus gördün, bak ben yanındayım" deyip yüzünü okşadı. Aras yüzünü Umutun eline yaslayıp boynunu büktü.
"Nasılsınız efendim?" Diye sordu Umutu yatağına oturtup kadına doğru.
"Iyiyim, anne demen gerek damadım olduğun için" bunu beklemeyen Aras "hı" dedi. Umut gülüp 30na merdiven dayamış adama baktı.
"Ama, siz, yani, ben şey"
"Nefes al Aras"
Kahkaha atıyordu.
"Olur efendim yani teyze ah anne"
Kadın başını sallayıp gülerek çıkışa ilerledi. "Ha bu arada eşek sıpaları, kahvaltıya inin, herkes sizi beklemeyecek" dedi sahte kızgınlıkla ve çıktı.
"Annem sana eşek sıpası dediyse kesinlikle kabul etmiştir"
Aras şakağından akan teri silip "nasıl ailesiniz lan siz, oğluyla arkadaşının yumuklarının altında sevgili oldum, annesinden izini eşek sıpası lafı altında aldım. Tam olarak daha neler göreceğim?" Umut hala gülüyordu, omzunu çekip "bence kahvaltıya inmesek annem terlikle geri döner ve verdiği izni terlikle mühürler"
Dedi."Hadi hadi inelim aşağı" deyip Umutu ayağa kaldırdı.
Kahvaltıda yanlızca onlar değil evde yaşıyan adamlarda vardı. Hepsi birlikte kahvaltı ettiler.
Sedat telefonunu eline alıp gruplarına girdi.
Kardeşler grubuna doktorum♡
Yiğitim
Elif yenge
Kıyak enişte
Kardeşim
Rıza abi
Avukat bozuntusu
EklediSedat: selam bebek naber kelebek
Doktorum♡: yanındayız ya sevgilim
Kardeşim: öt hemen ne istiyorsun
Riza: +++++
Yekta: ++
Aras: +
Yiğit: Özür dilerim ama +
Sedat: hiç biri beni sevmiyor ya
Elif: kardeş sevilecek yanın yoksa ne yapa biliriz
Yekta: aferim sevgilime
Sedat: ya ben sıkıldı yaşlılarla takılmaktan
Rıza: ilk defa katılıyorum, bende sıkıldım lan iki günde 29 yıldır dinlemediğim askerlik yıllarını dinledim
Umut: birde bana sorun, resmen ne olduysa kadınların bana sevgisi arttı, yemek yemekten, kaç kilo aldım bilmiyorum
Yiğit: Uzay bana babam neden babam olduğunu gizliyor? Diye sordu, kadınlarda neden bekar baba olduğumu soruyorlar?
Rıza: özür dilerim:(
Yiğit: Uzayı götürüp biraz dışarı çıksak mı?
Rıza: olmaz sevgilim canınızı tehlikeye atamam, ama oyun oynaya biliriz
Yekta: toplanın gidiyoruz, gizli yere
Umut: aklınla bin yaşa kardeşim
Aras: ne oluyor canımın içi?
Umut: anlarsın gidince
Herkes toplanıp gizlice çıktılar evden. Evin arkasında ormana doğru yürüdüler.
Bir kulübe gibi bir ev, Umut kapıyı açtı. Ev dışarıdan başka odaları olduğunu düşündürse de, ıçerisi tek oda, iki koltuk, yerde yastıklar ve şömine. Herkes eve ağzı açık bakarken, Rıza Yiğiti yanına çekip oturdu. Yekta, Elifi göğsüne çekti, Sedatda Aynura sıkıca sarıldı. Aras koltuğun birine otururken Umutda Şömineni yakmak için odun getirdi.
Sonra elinde bir kitapla arasın yanındaki koltuğa oturdu.
"Vayy abim yine aldı eline şiir kitabını" Dediğin de Sedat, "var ya bir şiir okur Umut efendi, saatlerce dinlesen bıkmazsın" diye devam ettirdi Yekta.
"Oku bakalım sevgilimizin sesinden şiir duyalım"
Umut kitapı açıp, ayağını ayağının üzerine atıp okumaya başladı.
😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Mafya (Gay)
Romance"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında "hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu. "Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğ...