12

1.8K 78 6
                                    

Iyi okumalar bebeklerim🖤🌈🖤

Umut kapıdan çıktığında, Aras kokusunu birdaha çekti içine. Ciğerlerini yakan koku, hem güzel kokup, hemde yoğun kokuyor. Kendisine hakim olamayıp "ne parfüm kullanıyorsun?" sordu.

"Parfüm kullanmıyorum"

"Ama bu koku"

"O mu, o benim tenimin kokusu yani şampuanın kokusu"

Aras daha sonra mutlaka ismini soracağını aklına yazdı. Aşağı indiklerinde annesi ayağa kalkıp "oğlum, bu arkadaşın kim?" Sorduğunda Aras araya girip annesinin elini öptü.

"Teyzecigim ben sizin karakola yeni atanmış baş komiserim. Yeni geldiğim için kalmaya yerim yoktu bende Sadece Umutu tanıdığımdan bir gecelik misafir etmesini istedim. Sagolsun oda kabul etti. Özür dilerim geç olduğu için size haber veremedik ve teşekkür ederim"

Kadın "Ne demek oğlum, polislere kapımız her zaman açık, hem sen ne güzel çocusun öyle" deyip eli ile Arasın yüzünü okşadığında Umut, Arasa yaklaşıp "sen ne yere bakan yürek yakan çıktın lan" dedi.

Yemek yemeye başladıklarında kapı çalındı, Umut kapıyı açtığında kapıda Sedat vardı.

"Lan şerefsiz dünden beri telefonu neden açmıyorsun, evede gelemedik Seyhan anne anlar diye, kafayı yedik kafayı"

"Sedat birazda bağırsan zaten annem öğrenecek, geç içeri kahvaltı yapıyoruz"

Sedat içeri girdiğinde Arası görüp "Hoppala" dedi. Tam oturmuşken kapı yine çaldı. Bu defa gelen Yektaydı. Yekta Umuta sıkıca sarılıp 'Sana birşey oldu diye çok korktum' dediyinde Umut gerçekten korkduğunu anlayıp özür diledi.

Hepsi kahvaltıdan sonra kapıyı açıp çıkacakken kapının karşısında arabasına dayanıp onları bekleyen Rızayla karşılaştılar. Rıza ağzını açmadan
"Özür dilerim, birdaha ortadan kaybolmak, sizi habersiz koymak yok" Dediğin De haline herkes gülerken Rıza arabadan ayrılıp "gel lan buraya, birdaha yapma aynı anda ortadan kaybolma" deyip sarıldı.

Aras sabah uyandığında beri neye şaşıracağını bilemiyordu. Zaten onu gören arkadaşlarıda şaşırıyordu.

"Sedat bu gün Arasa ev bulması için yardım edecek 3 kişi gönder. Mahalleli olsunlarki herşeyi bilsinler ve kira konusunuda sen hall edersin sonrada bizim yanımıza gelirsin"

"Tamam abi olmuş bil ama kisa konusundan ben ne anlarim ya, ben mimarım mimar o işlere Rıza abi baksın"

"Tamam lan ağlama kira işini sonra ben hall ederim. Aras bir şeye ihtiyacın olursa, yada başın sıkışırsa adımı vermen yeterli olur"

"Çok sagol kardeşim. Neyse sonra görüşeceğiz zaten hadi eyvallah"

Aras gittikten sonra hepsi ofiste geçmişti. Savaşın nerede olduğunu, sonra neler yaptıklarını anlattılar, Umutda dün olanlari anlattığında, hepsi ARasa can borcu olduğunu söylediler. Birine birşey olsa hepsine olurdu çünkü onlar aynı anneden olmasalarda kardeşlerdi.

Umut adamları toplayıp Savaşın yeniden ceht edeceği alış-satışların olduğu yere gittiler. Bu defa yanlış gitmemesi için Savaşın ve adamlarınınsa orda olacağını biliyordular. Umut çıkmadan önce polislerle bağlantı kurduğu telefonuda yanında götürdü ve arasın numarasını kayd etti. Varmalarina azalmış mesaj yerine girip Arasa "45 dakika sonra ..... depoya baskın yap ve sakin yanlız gitme" yazıp yolladı.

Aras mesaja baktığı an karakola gidip adamlarını topladı ve müdürden izin istedi.

Savaşın adamları çok olduğundan atışma çıkmıştı, Gümüş kurşunun kurallarından biride ölmek durumunda kalmadıkça insan öldürmemeli olduklariydı. Umutu korumaya çalışan adamlarından biri neredeyse vurulacakken, Umut üstüne atlayıp yere düşmüşlerdi.

Atışma bittiğinde zamana baktı sadece 10 dakikaları kalmıştı, hemen kadınları havasız olan tırın arkasını açıp yere indirdiler. Adamları bağlayıp savaşında gözlerini bağladılar. Umut Savaşın gözleri bağlandığında karşısına çıkıp "demek beni öldürtmeye çalışırsın, ben kadın satmayacaksın dedikce sen satmaya çalışırsın ha" dediyip elini Yektaya uzattı. Yekta eline beşparmak koyduğunda onu parmaklarına geçirip yumruğunu Savaşın yüzüne keçirdi.

"Bir daha, bir şey yapmadan önce iki kez düşüneceksin, kadınlara dokunmayacaksınız lan, onları kardeşinizin, ananızın hatta karınızın yerine koyacaksınız onlara dokunduğunuz elleri keserim"

Yekta topladığı dosyaları adamların yanına bırakıp arabalara bindiler. Hepsi yanlarından uzaklaştığında Umut ve arkadaşları bir arabada uzaktan polisleri izlemeye başladı.

Bilinmeyen numara: tam zamanında afferim

Aras: yardım için teşekkürler ama kimsin?

Bilinmeyen numara: bunu sana söyleyecek kadar güvenmiyorum sana

Aras: bende güvenmeyip gelmeye bilirdim

Bilinmeyen numara: gelmeseydin sana göndermeyin bir yolunu bulurdum. Unutmadan Savaşa dikkat et elindeki belgeler çok önemli ve hepsi gerçek elinden geldiği kadar çok içeride kalmasını sağla ve kadınlar ürküyor onlara dikkat et

Aras: merak etme elimden gelenin en iyisini yapacağım

Bilinmeyen numara: biliyorum

Umut telefonu kapatıp izlemeye devam etti. Aras kadınları otobüse bindirip gönderdikten sonra Savaşın kanla boyali yüzüne birinide kendi geçirdi. Bu gördüğü Umutu güldürmüştü. Bu günkü işleride tamam olduğundan ofise deri döndüler. Umut ne kadar isleri güzel bildiğinden mutlu olsada kalbinde sinir vardı bunun sebebide bugün adamının yaptığı dikkatsizlikti.

"Her kes toplansın" deyip herkesi topladığında Sedat Yektaya yaklaşıp "ee noldu bu manyaka, neden topluyor herkesi"

"Öğreniriz sabırsız olma"

"Konuştu çok sabırlı avukat beyimiz"

"Bizim ilk ve en önemli kuralımız neydi?"
Herkes bir birine bakarken, eski çalışanlardan biri "kendini koru" dedi.

"Evet en önemli kuralımız 'kendini koru' kuralı" deyip bugün onu korumaya çalışan adamın yakasından kavrayıp ortaya çekti.
Daha 25 yaşı vardıda yoktu da çocuğun "lan 3 yıldır burada çalışıyorsun, neden bu kuralı bilmiyorsun? Kendi korumazsanız kurtardığımız insanlarin ne anlamı kalır adına koyduğum" deyip itti çocuğu. Çocuk yere düştüğünde "kalk lan yerden" diye bağırdı.

"Oğlum anlamıyor musun, anlamiyormusunuz size birşey olursa siktigim dünyanın bir anlamı kalmaz, ilk kendini koruyacaksın, beni değil, bir baskasinida değil. Ilk kendi götünü koru, senin ailene sen bakıyorsun lan sen gidersen kim ekmek götürür çocuğuna, ben bakarım mı, eyvallah bakarım ama senin gibi olmam lan ben baba olamam 10 yıldır kendi aileme bile babalık yapamadım senin çocuğuna nasıl yaparım. Bir daha beni korumak için canını ortaya koyan olursa o canı kendim alırım. Anladınızmı lan"

Herkes başını eğip anladık dedikten sonra, yere düşürdüğü çocuğun yakasını düzeltip "hadi evine bugün evladını benim yerime öp ve onu bırakmamaya bak, hiç kimse başkasının çocuğuna baba olmaz bunu en iyi şekilde biliyorum emin ola bilirsin" deyip gencin başından öpüp gönderdi.

Yekta yanına yaklaşıp "seninle gurur duyuyorum kardeşim" dedi.

🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻

Ahh bende Umudumla gurur duyuyorum lan, eminim böyle insanlar var dünyada ve bu hiss beni çok mutlu ediyor.

Sizleri seviyorum🌈🖤

Gizemli Mafya (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin