44

976 48 0
                                    

Yazardan


Umut gözlerini yumup sakinleşmeye çalıştı. Ama dolan gözleri ona hoc yardımcı olmuyordu. "Ne yani beni ilk gördüğünden beri hoşlandığını söylememiş miydi, neden arkamdan atıp tuttu? Ben ne yaptım ki, şimdiye kadar ona ne kötülük yaptim, sevdim köpek gibide seviyorum ama beni bu kadar küçültmesinin ne gereği vardı" dedi, evet yüksek sesle konuşuyordu. Sesinin titrediğinde ikili yanına gelip oturmuştular yerde, "açıklamasi vardır kardeşim" dediler.

Umut sessizce yaşları akıttı. Sonra başını duvara yaslayıp derin nefes aldı. Bunun hesabını soracaktı ona hemde öyle böyle değil. Ellerine baktı göz ucu dün çocukları dövdüğünde hasaslaşan derisi şimdi patlak patlaktı, kanı süzülmüştü, ellerinin içi, dışı kandi. 

Aras gelip izledi ilk önce Umutu, biliyordu Umut ağzına sıçsa yeriydi. Göz kenarlarında oluşan kırmızı halqa kalbini acıttı sonra gözlerini yavaşça indirdiğinde parçalanmış ellerini gördü. Ilk şaşırıp daha sonra "hemen kapıyı açın  hemen" diye bağırdı. Sesle uykuya dalan ikili yerinden zıpladı. Umutsa takmayıp gözlerini bile açmadı. Kapıyı açan polise dönüp " bana acil yardım çantasını getir çabuk" dedi.

Umutun yanına gelip dizlerinin üzerine çöktü. Elini kaldırıp Umutun elinden tutacakken, Umut yorgun ve boğuk sesle "uzat dur komiser" dedi. Aras derin nefes alıp " lan ellerini bu hala nasıl saldın, salaklar siz neden izin veriyorsunuz" dedi sinirle.

Yekta kaşını kaldırıp "onu dışarıdaki oruspu konuştuğunda susturup yapsaydın ya, Şimdi gelip bize artislik yapma, senin yüzünden o halde gitt temizle hadi" dedi sinirle, Arasın diyecek sözü yoktu. Sude konuşurken susturmalıydı yada o zamanlar öyle konuşmamalıydı.

Yardım çantasını getirdiğinde Umut izin vermedi. Aras sabır diliyerek "şimdi eline bakayim sonra istersen ağzıma sıç  birşey demiycem" deyip razı saldı. Yaraları temizlediğinde Umut acıdı demesede Aras her ne yapıyorsa üflüyor sonra yapıyordu. Umut gozunu açıp karşısında diz çöküp ellerini sevgiyle temizleyen adama baktı.

Arasda başını kaldırdığında onu izleyen adamla göz göze geldi. "Neye  inanıyorsun, yada bana kızgınsin biliyorum ama asla şüphe etme seni sevmemeden, çünkü seni çok seviyorum be adam öyle böyle değil  eşşek gibi seviyorum, sana birşey olur diye götümden kanım çekiliyor." Umut biraz daha anlatsa affedecekti, hatta takmayıp kimseyi öpecekti bu yüzdende gözlerini yumdu.

Aras etrafa bakıp kimseyi görmediğine emin olduktan sonra kısacık öpücük kondurdu Umutun kurumuş dudaklarına Umut hemen gözlerini açıp baktı Arasa, Aras gülümseyip Umutun gözlerinden öptü . Umut anın verdiği heyacanla ellerini nereye koyacağını bilemedi. "Birdaha benim için olsa bile gözlerinden yaş akmasın Umut'm" deyip ayağa kalktı. Umut hala aynı yere bakıyordu. Sonra gözlerini kapatıp yüksek sesle yutkundu.

Gece uyuma zamanı geldiğinde Umut kıyamayıp bankları ikisine vermişti. Ne kadar ısrar etselerde yerde oturup ayaklarınıda uzatmıştı. Eli acısa da göğsünde birleştirip gözlerini yummuştu.

Aras gece herkes gittikten sonra nöbette olan arkadaşınıda yollayıp onlara kendi bakacağını söyledi. Umutun öyle yerde oturmuş uykuya dalmasını gördüğünde kalbi sızlamıştı. Kapıyı açıp içeri girerse herkes uyanırdı bu yüzdende Aras kapının önünde oturup başını demirlere yasladı ve Umutu izleyerek uykuya daldı.

Umut herkesten önce uyandığında karşısında onu izleyerek uyuyan adama baktı. Sonra yavaş haraket ederek ona yaklaşıp, eli ile yavaş yavaş Arasın kafasını kaldırıp elini altına koydu. Ne olursa olsun kıyamıyordu ona, kolunun acıması yada yara içinde olan elinin Arasın başının altında ezilmesi umrunda değildi.oda huzurla gözlerini yumdu. Sabah fısıltı sesleri ile ilk gözlerini açan Aras olmuştu. Başını kaldırıp içeri baktığında kolunu karanlıklar arasından çıkarıp eli ile yastık olan adama baktı. Elindeki bandaj kıpkırmızı kan olmuştu, hatta başını demire yaslayıp kolunu uzatmıştı. Aras onu bu kadar seven adama dün söylenenler yüzünden tekrar utandı. Sedat ve Yekta gördüklerine inanmıyordular. Sedat "abi telefonunu ver bir sizi öyle cekeyim ya nolursun" Dediğin de Aras gülüp telefonu ona verdi. Tekrar uyuyor numarası yapıp fotoğraf çektirdiler.  Aras Umutu biraz sarsarak uyandırdı. Umut uyanır uyanmaz kolundaki acıyla ve elindeki acıyla yüzünü buruşturdu. "Anani lan neden gelip burda uyuyorsun ki" sordu. Aras başını eğip "Ne yapayım sensiz uyuyamiyorum" dedi.

"Iyi bok yiyorsun bak kolum tutulmuş" dedi Umut sinirlenen sevgilisine gülümseyip "salak ben sen soğuk yerde uyuyorsun diye geldim, sen ne diye kolunu koyuyorsun kafama hemde elin kanıyor" dedi.

"Kıyamıyoruz işte ne bok yerse yesin ama kıyamıyoruz"

Aras derinden gülümsediğinde gözlerinin içi parıldadı. Ayaga kalkıp ellerini temizlemek için  tekrar ilk yardım çantasını getirdi. Elini temizledikten sonra Sudenin mesajı ile oonların yanından ayrıldı.

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Ay sevgi pıtırcığı oldum😍
Isı okumalarrrr💞

Gizemli Mafya (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin