Iyi okumalara kuzularım💜💜
Umut söylediği sözu kendiside anladığın da başını kaşıyıp "şey yani teşekkür ederim" diye düzeltdi. Aras başını sallayıp oradan ayrıldı. Kalbinin hızlanmasına, nefesinin kesilmesine anlam veremiyordu ya da anlamak istemiyordu.
Oradan ayrılıp karakola gelip "Suna bana hemen Umut Ata hakkında ta çocukluğundan şimdiye kadar olan herşeyi buluyorsun, hiç bir şey atlamıyorsun. Ailesi, arkadaşları hatta okulu herkesi araştırıp yanima getiriyorsun.
"Böyle olmuycak, ondan uzak kalmak için, onu yakalamaya odaklanmalıyım"
Odada bir oyana, bir buyana giderken Sunanın odaya girmesiyle durdu. "Baş komiserim, mahallede soygun olmuş"
"Tamam hemen çıkalım biz, sende dedigimi yap"
Mahalleye geldiklerinde kuyumcu sahibinin polisler ifadesini alırken, Aras dışarıya bakınmaya çıktı.
Bir kaç bina ötede orani izleyen takım elbiseli adamı görünce, onu gördüğünü göstermemek için başka yerler bakındı. Sonra adam ordan ayrıldığında, arabasına atlayıp onu takip etmeye başladı. Takıp ettiği adam bir depo gibi, ama daha temiz yere gelip arabadan düştü. Aras gözlemlemek için görünmeyen yerde sakladı. Saatlerce bekledi ama ne gelen vardı nede dışarı çıkan.
Tam arabasını çalıştırıp çıkacakken depoya Yektanin geldiğini gördü. Biraz daha beklemeli olduğunu anlayıp, Yektanin depoya girmesini gözlemledi. Biraz sonra Sedatin ve Rızanın arabası yaklaştı.
"Neler oluyor burada"
Saate baktığında altiya geldiğini görüp, başını arabanın koltuğuna dayadi.
Gözlerini hızlı gelen arabanın durma sesiyle açtı. Bu Umuttu ve çok hızlı gelmişti. Kapıyı açıp içeri girdi.Umut okulda mahallesindeki hırsızlık haberini almış ve dersin bitimini ancak beklemişti. Bu aralar neler oluyordu mahallesinde? Içeri girdiğinde "kim o oruspu" dedi. Tabiki bulamıyordular. Yekta ayağa kalkıp ben ilgilenirim merak etme dediğinde herkes ona baktı. " Tamam bulunca banada getir" dedi Umut.
Ilk depodan ayrılan Yekta olmuştu.Aras eline telefonu alıp Umutu aradı.
"Efendim"
"Umut ne yapıyorsun?"
"Aras sana ne lan"
"Umut soruma cevap ver"
"Mafyaçılik yapıyorum, oldumu kardeşim şimdi uza"
"Oldu"
Telefonu kapatıp depoya doğru yürürdü. "Bakalim Umut bey nasıl mafya oluyor"
Kapıya vurmaya başlayınca adamlardan biri açtı.
"
"Kimsiniz?""Umutu görmeye geldim"
"Burada öyle biri yok"
Kaşlarını kaldırıp "aa öylemi" deyip yumruğu nu adamın suratına geçirdi. Adam buna saldırınca Arasda eli boş durmuyordu. Umut karışıklığı görüp "ne oluyor lan burada" Dediğin de adamların hamisi geri çekildi. " Abi birden içeri geçmeye çalıştı"dediğinde Umutun gözleri çok sevdiği mavilerle karşılaştı. Aras çok sinirliydi.
"Demek abi ha iyiymiş, lan bu adam senden kaç yaş küçük neden abi diyorsun?"
Adam susup başını aşağı saldı. Umut kıpırdayıp ' Bir sen eksiğin zaten" söylendi.
"Neden burdasın Aras, nasıl buldun bilmiyorum zaten yakında bulurdun, ama neden içeri girdin kendini gösterdin"
"Bir odan yokmu ya orada konuşalım, ayak üstü çok ayıp"
Umut derin nefes alıp verdi. Tamam anlıyordu, tehlikeli polis olduğunu, ama kendini gösterecek kadar aptal oldugunu bilemezdi.
"Gel aptal gel, kardeşim bize iki çay"
Umutun odasına girip oturdular.
"Vayy Umut Atanın odasina bak sen. Lan telefonda ne yaptığını söylemek zormu, beni buralara kadar getiriyorsun?"
"Aras abi sen aptalmısın? Neden geliyorsun, seni öldüre bilirler, ağzını yüzünü kira belirler. Tamam geçtim geleceksin biliyorum bari yanında adamlarınla gelsene"
"Asıl aptal olan sensin lan, ben polisim hatta yerini buldum, karşıma geçmiş kendin için değil benim içinmi endişeleniyorsun."
Aras kendisinin deli olduğunu biliyordu ama karşısındakinin ondan deli olduğunu düşünmüyordu. Onun için endişeleniyordu, bunun sevincini daha sonra yasaya bilirdi ama şuanda işine odaklanmalıydı.
"Lan sen benim mahallemi koruyorsun, senin için endişelenirim tabiki" böyle olmadığını Umut herkesden daha iyi biliyordu ama kabul etmemek işine geliyordu.
"Umut geç bunları, senin bu depoda ne işin var? Geldiğin de neden okadar sınırlı araba kullanıyordu ve şu hırsızlık olayından haberin varmı?"
"Ilk olarak bu depoda işi olmuyan sensin burası benim, sen ne zamandır orada bizi dikizliyorsun ve kendi mahallesini bu kadar korumak isteyen biri neden hırsızlık yaptırsın amina koyduğum delisi"
"Gerçekten mafyamisin?"
Aras Umutun gözlerinin içinde bir umut ışığı arıyordu hayır demesi için ve Umutun göz bebeklerinin titrediğini gördü.
"Evet" dedi. Işte en son duymak isteyeceği sözdü bu.
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
Ben bu bölümü sevemedim ya neden böyle oldu acaba
Iyiki varsınız ve hepinizi çok seviyorumm 🤍🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Mafya (Gay)
Romance"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında "hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu. "Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğ...