13

1.5K 72 4
                                    

Iyi  okumalar canikolarim 🌈🤍

Arkadaşları ile konuştuktan sonra yorgun eve döndü. Odasına gidip kendisini yatağına bıraktı. Aklına bu gün olanlar geliyordu, iki defa tam tamına iki defa ölümden döndü. Ikisinde de hayatı kurtaran adamlar oldu. Arasın bu gün depodaki hali geldi aklına, gülümsedi ilk defa zenginlerin değil doğrunun yanında olan komiser çıkmıştı karşısınaKapısı açıldığında gülümsemesi hala yuzundeydi.

"Oooo abim yüzünde güller açıyor"

Umut başını salladı ve  sırtını yatağın başına dayadı. Aynur yanına uzanıp başını abisinin göğsüne dayadı. Umut saçlarını okşarken "hanımefendi bugünkü sırrı içinmi geldi, ama sizin iki tane söylemeniz lazım dün söylemediğinizin yerine" deyip baktı kardeşinin yüzünü.

"Immm o zaman ilk ben söyleyeyim. Eve ilk defa teyzemi getirdiğinde ondan çok korkardım. Hatta haftalarla onla aynı ortamda olmamak için odamdan çok çıkmamaya çalışırdım. Sonra senin onu sevdiğini ve hergun eve geldiğin de onunla konuştuğunu görüp ona şans vermeye karar verdim. 'Abim güveniyorsa bende güvenirim' dedim. Hadi sıra şimdi sende"

"1 yıl hem okuyup, hem çalıştım. Bokusu nerdeyse bokuscular kadar iyi biliyordum. Bir gün kahvede çalışıyordum, Bir kaç kız sohbet ediyordu, bu zaman iki adam geldi bu kizlardan birinin yanına kolundan tuttular zorla götürmeye çalışıyorlar. Klavyede de neredeyse bütün masalar dolu, gittim yanlarına dedim ki, bırakın kızı işiniz varsa dışarıda hall edin yada polisi arıyorum. Tabi ben neden polisi aramak yerine bunlara diyorum ki hala anlamış değilim"
Umutun sözleriyle hem şaşırıp hemde gülüyordu Aynur.

"Bu adamlardan biri beni itti, bende arkaya doğru gittiğimde bir yaşlı ama böyle yüzü nurlu adamlar olur ya öyle bir dayiya çarptım. Beni tutup kaldırdı bana 'izin mi vereceksin kızları incitmelerine' dedi. Tabi benimde kardeşim var onada böyle yapılma olasılığı geldi gozumun önüne, silkelenip adamlara yaklaştım. Adamın kolunu tutup kızdan ayırdım, kafayı gömdün suratına burnunu tutup kana baktı, sonra bana taraf yürüdü. Lan ben bunu böyle bilmiyordum ki, sanıyordum bu burnunu tutup oturacak, bende diğerini dövücem ama ıkiside yürüdü üstüme bende ikisinide bir güzel dövdüm tabiki, bana düşen payıda aldım. Kızlar bana teşekkür ederken bende düşünüyorum boku yedim işten kovulacağım. Neyse biraz geçti daha müdür odasına istemeyip beni, yaşlı dayı yanına yaklaştı, yyaşi50-55 olurdu. Bana 'sevdim seni çocuk benim yanımda çalışmak istermisin' dedi. Ben tabiki daha şoku atlatmadan müdür beni kovmuştu. Ne iş yapacağım dediğimde bana 'insan korumayı öğreneceksin' dedi. Bende tabi kızları kurtardığımdaki gurur hissi hala kalbimde kabul ettim"

Devamını sonra anlatacaktı yavaş yavaş söylemeliydi. Aynur "ee sonra noldu?" Dediğinde abisi "hayır küçüğüm bu günlük sırrım bu kadar" dedi.

"O zaman ikinci sırrım, ben liseye gidiyorum böyle okulda kendimi kabadayı kızlar gibi gösteriyorum ama görsen nasıl titriyor dizlerim. Okuldan çıktık eve geliyorum okuldan bir kac kız ve erkek beni sıkıştırdılar. Bende bunlara abim duyarsa sizi öldürür diye bağırıyorum. Kızlar üstüme çullandılar bu zaman Sedat oradan geçiyormuş bizi görüp bağırdı 'çekilin lan kardeşimin üzerinden' hepsi tabi biraz uzaklaştı. Sedat da beni kaldırıp üstümü temizledi.'sizi birdaha kardeşimin 5 metre yakınında görürsem hepinizi yakanızdan duvara asarım' dedi. Korkudan hepsi kaçmaya başladı"

"Peki benim neden bundan haberim yok? Sedat iti neden söylemedi bana bunu ve özür dilerim abim yanında olamadığım için"

"Abi vallaha ben yalvardım sana söylememesi için, oda dayanamadı ağlamalarıma tamam demem deyip söz verdi. Kızma lütfen Sedata"

"Tamam abim kızmam hem sen neden ona abi demiyorsun"

"Oda daha sonrasının sırrı" deyip güldü.

Biraz daha öyle kaldıktan sonra Aynur kendi odasına geçmişti. Umut göz yaşlarını tutamayıp akıttı, tane-tane yanağından. Herkesi korurken kendi kardeşinin harayina yetişememişti. Sedata teşekkür borçluydu artık. Her gün kardeşinin gözünde kendisini daha çok yerin dibine sokuyordu. Zorluklar görmüştü ama yanlız acı çeken o değildi.

Telefonu elime götürüp Arasın adına girdi ve aradı.

"Alo"

"Efendim"

"Asıl sana efendim, gece gece neden aradin?"

"Şey ben hiç tanımadığım biriyle konuşmaya ihtiyacım varda benimle konuşurmuşun"

"Lan ne dertlendin bu saatte"

"Doğru ya saat çok geç, neyse ya boş ver aramadım say" tam kapatacakken Arasın sesini duydu.

"Dur ya ne tripleniyorsun hemen, iki ev sonra benim evim gel bekliyorum"

Telefonu kapatıp üzerini değişti. Beyaz tişört giyerken üstünede siyah gömlek geçirdi ve vazgeçilmezi olan siyah kotlarından birini giyinip çıktı.

Ne kadar mutsuz hiss etsede ilk kez Arasa o gittiğinden içinde heyacan vardı.

Vardığında kapıyı çalıp biraz kenara çekildi. Aras kapıyı açtığında Umut Arasın ev haline bakıp daha çok büyülendi.

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Bazı bölümler sadece iki kardeşe ait olsada, aslında çektikleri zorlukları da anlatıyor.

Iyiki varsınız, sizleri seviyorum🖤🤍

Gizemli Mafya (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin