70

738 44 10
                                    

Iyi okumalar bitanelerim🥰🥰

"Ee görüşeceğiz demedin mi?"

"Bak Arasım, güzel kardeşlerim siz gelmiyorsunuz. Ben gidiyorum Hakan abi geliyor ve amca kenarda beni kolluyor sizde burada bekliyorsunuz?"


Aras gülüp "iyi şakaydı,  güldük eğlendik hadi gidelim" Umut derin nefes alıp ciddi olduğunu gösterdi.


"Umut benimle dalga geçme oraya yalnız gidemezsin, gerekirse seni tutuklarım, kendim giderim ama sen olmaz, daha iyileşmedin bile"

"Aras olmaz"

Yekta seni umursamıyorum bakışları atarken aynısını diğer ikiside yaptı.


"Bakın, bu benim meselem, sizleri bu işe ben bulaştırdım, Arasıda öyle. Ailelerimiz korkuyor, daha hiçbiriniz evlenmediniz, Sedat sen kardeşimi yalnız bırakamazsın, Riza sende hem daha 4 yaşında oğlunuzda var, Yektam güzel kardeşim bütün hayatını benim için geçiremezsin, daha yeni yeni yüzün gülüyor birini sevmeye başlıyorsun, Arasım oğlumuz var.
Hepiniz belkide benden nefret ediyorsunuz ama olmaz ben gidiyorum hall edip sağ-salim eve geri dönüyorum ve hayatımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz"


"Seni yalnız bırakmıyoruz" sesleri ne söylersen söyle yanında geliyoruz gibi çıkıyordu.


Umut başını sallayıp kabul etti. Herkes mutlu olmuştu ama kimse Umutun aklımdakileri bilmiyordu.


Eve gittiklerinde salonda oturan herkese baktı Umut, ne kadarda güzeldi böyle kocaman aile olmak.

"Salona girip herkese açıklama yapalım sonrada gideriz"

Herkes salona girdiğinde Umut telefonu eline alıp adamına mesaj attı. Adam hemen salonun kapısina gelip, Umuta baktı.


"Efendiler ve hanımlar bu gün bu işi kökünden hall etmeye gidiyorum yani bu gün bu evde son gününüz istediğiniz herşeyi yapın, hatta isteme işlemlerinizi de yapın geldiyim  de düğün yaparız" deyip her sözünde arkaya adım atıyordu. Son anda kapıdan çıktığında adamı kapıyı kapatıp kilitledi.


Aras, hemen koşup kapıya vurmaya başladı. "Yapma umut, bunu bana yapma. Gitme yalnız, bırak ben geleyim seninle"


"Olmaz hayatınızı riske atamam"


"Umut gidersen, yalnız gidersen seni affetmem. Çekip giderim"

Umut korkuyla yutkundu ama önemli olan onun yaşamaşıydı. "Canin sağolsun, bu bana yeter" dedi. Kapıyı kırmaya çalışıyorlardı. Umut kâşifi daha sağlam yaptırdığı için kendisini tebrik etti.

Bağrışmaları arkasında koyup aşağı indi. Ilk önce altdan çelik yeleği giyinip üstüne silahını, bıçağını ve ipi aldı.

Gizemli Mafya (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin