51

1K 53 7
                                    

Umutdan


Emire baktığımda hem utanıyor, hemde çekiniyordu bizlerden, ilk onun konusuna açıklık getirmek gerektiğini hiss edip ona baktım. "hoş geldin Emir" dediğimde Emir gülümseyip "hoş buldum" dedi.

"Bak emir, gördüğün gibi büyük aileyiz, ve gördüğün gibi dahada büyüyoruz" deyip çocuklara baktım "Yiğite yani kardeşime bir hata yaptın, bizde hatanın karşılığını ödedik, özür dilemiycem yine olsa yine yaparım. Bu hayatta benim için en önemli şey ailemdir" bana bakan herkese  bakıp "kardeşlerim" Arasın elinden tutup "sevdiğimdir. Onları öyle kolaylıkla kazanmadım senin gibi küçük kızgınlık, kırgınlık da onlardan intikam almam. Bu sözleri senin Yiğite olan sevgini küçümsediğim için söylemiyorum ki zaten konuştuğunuzda yanınızdaydım. Yiğiti bulduğumuzda kötü durumdaydı. Kalbi, ruhu hatta hayatı ama yinede masumdu. Ve biz onu kardeşimiz olmasını istedik. Ona dokunan el, bize dokunmuş sayılır çünkü biz kardeşlik nedir biliyoruz. Yekta, Rıza ve Sedat çocukluğumuzdan beri arkadaşız. Eğer istersen senide kabul ederiz." Dedim.

Emir başını kaldırıp "herkesden özür dilerim ama ben Yiğiti 18 yaşında kaybetmiştim, ona daha çok ihtiyacım olduğunda bu yüzden sadece ona nefret beslemeye çalıştım ama başarılı olamadım. Umut abi ben ilk Yiğitle aramı düzeltip, onun kalbini geri kazanmak istiyorum" evet bu cevap bizim aileye katılmasından daha mutlu etmişti beni. "Hay hay. Şimdi gelelim asıl konuya, ben yani biz dün işe çıktık" herkes anlamıştı ama elif ve Aras sadece mafya işini kast ettiğimi  sanıyordular büyük ihtimal "işte o işde, bu iki çocukla karşılaştık, Rızayla ben ikisini sahiplenmeye karar verdik" deyip Herkese daha sonra Arasa baktım ve ona dönüp elini tutum. " biliyorum ikimizinde bir birine zıt işlerimiz var, hatta birbirimizin yüzünü bile zor görüyoruz, ama bir oğlumuz olursa onun için eve erken gelip, yemekleri yanyana yeriz, en büyük sebeb ise bu çocuk sana çok benziyor ve ben onu görür görmez oğlum olmasını diledim"

Yazardan

Aras Umutun o çocukları yolda bulmadıklarını biliyordu ama şimdi sırası değildi sormanın..

Umut dedikleri ile Arasın gözünden iki damla yaş düştü. " Ben seni kapıda o çocukla gördüğümde, sen ona sarıldığında zaten kendi çocuğun bile olsa kabul ederim diye düşündüm. Evet bir birimizin yüzünü görmüyoruz, sen mafya olurken ben polisim hangimizin ne zaman öleceği bile belli değil, ama ne kadar zamanımız olursa olsun ben bu aileyi kabul ederim. Bana, bize bir çocuk getirdigin için teşekkür ederim" deyip sarıldı Umuta, Umutda duydukları ile mutlu olsada kalbinde hüzün vardı. Onların yanında duran mavi gözlü çocuk " baba artık Aras babama da baba diye bilirim değilmi? Yasak yok artık" dediğinde Aras Umuta yandan bakış atıp " diye bilirsin oğlum hem sana bu yasağı baban mi koydu"
Çocuk başını salladığın da Aras tekrar Umuta bakıp "zaten herşeyi en son ben öğreneyim" diye söylendi.

Emir olayın şokunu atlatamıyordu. Rıza Yiğite bakıp " ben şu abin olacak şerefli (siz) gibi romantik konuşamam, ama ben seninle bir ailem olsun istiyorum, bir oğlumuz, sen ve ben. diye bilirsin daha çok erken, ama ben sana çok aşığım be öyle böyle değil. Belki çocuk isteyecek yaşım değil dersin ben bakarım büyütürüm sende razı olduğunda babalık yaparsın ben beklerim seni yani biz bekleriz oğlumla seni. Sadece kendi kalbinle düşün bir oğlumuz olsun istermisin?" Dediğinde Umut dayanamayıp " Bana romantik konusuyor diyorsun da, sen şimdiden evci olmuşsun" dediğinde herkes kahkaha attı. Yiğit dayanamayıp Rızaya sarıldı. "Seninle aile olurum, ama annemleri ne yapacağız abi? Ikimizde birsen çocukla çıkıp yüreklerine indirmeyelim diye söylüyorum"

"Of abim mutluluğumuzu dizme boğazımıza hem bak çocuklara isim koyalım"

Aynur geldiğinden beri şoktan şoka giriyordu ama sesini çıkarmamıştı. " Ne yani iki yiğenim oluyor ve isimleri yokmu?"

Elif de "aynen ya. Bak Ali olsunmu?"

Yekta gülüp " ne ara düşündün acaba?"

Elif hala Yektaya küstü. Nezarethanede olanlar yüzünden konuşmuyordu. Elif arkasını Yektaya dönüp cevap vermedi.

Sedat "Salih olsun diğeri ise Semih  olsun çokguzel değilmi benim ismimle yakın"

Emir bakıp " eğer isterseniz bende diye bilirmiyim"

Yiğit hevesle başını salladı. "Yiğitle hayal kurarken oğlunun ismini hep Özgür koymak istiyordu"  

Yiğit başını eğip eşcinsel olduğu için özgür olamıyordu ama çocuğunun özgür olmasını istiyordu. Aklina gelen anılarla gülümsedi ama yaşlarda aktı. Herkes düşüncesini dediğinde Rıza "oğlumun ismini Uzay koymak istiyorum, hem Özgür ismi gibi bütün kainatı kendinde barındıracak, hemde istedi zaman kainatı yok edecek" herkes anlamlı isimle gülümsedi. Yiğit duygu yoğunluğu ile oğlunu kucağına alıp "oğlum ismin Uzay olacak beğendinmi? Uzayım"

Uzay gülümseyip bak benim ismim Uzay dedi ellerini bir birine çarptı. Mavi gözlü çocuk babasının kucağında babalarına baktı. Aras Umuta bakıp " ne olsun ismi oğlumuzun?"

Umut " ben düşündüm zaten, ona yakışan bir çok isim var ama en çok Gökyüzü yakışıyor, gözleri gökyüzü mavisi, saçları gecenin siyahi, ve parlayan gözleri ise yıldızları barındırıyor"

"Gökyüzü çok güzel, oğulum sende beğendin mi?" Dedi. Oğlu başını sallayıp uzaya " Uzay benimde ismim Gökyüzü" dedi.

Yekta ayağa kalkıp Sedatida çekiştirerek dışarı çıkardı. "Noldu lan"

"Lan biz hediyeleri giysileri unuttuk ya onları götürelim"

Iki arabanın arkasını açıp hediyeleri çıkardılar. Kapıyı açıp içeri girip hepsini brakip tekrar kalan hediyelere dönüp aldılar. "Yuh ama lan ilk günden bu kadar şeyi nasıl aldınız, ne zaman aldiniz?"

Arasın tepkisine kahkaha atıp yekta hediyeleri ayırdı. Aldığı aralabari ikiliye verip göz kırptı. Çocuklar kocaman arabalara baktılar. Sonra giysileri ayırıp neredeyse 10dan fazla giysiyi Gökyüzüne diğer 10dan fazlayı ise Uzaya verdiler. Sedat da ayak ölçülerine gore aldığı ayakkabıları, botları ayırdı. Umut başını sallayıp "sevgilim bak para harcamamiza ihtiyaç kalmadı. Yıllık almışlar"

Sedat gülüp "daha birşey gormediniz ikinizde evlerinizin bir anahtarını bana veriyorsunuz konuştum yarın  arkadaşlarım çocuk odası için gelecekler, Rıza hangi evde kalacağını ayarla ben yoruldum evlerini seçmekten, tamam anladim ekonominsin yatırımını evlere yapıyorsun da yeter da, ve sen Umut seç bir ev bu ev mi yoksa başkami?"

Emir "Ben anlamadım yanlız nasıl sizin seçememek kadar eviniz olur?"

Yiğit "sen yorma kendini ben anlatırım sonra"

Umut "bu ev tek kişilik bu yüzden daha büyük eve ihtiyacımız var"

Aras düşünüp "o zaman bende yeni ev alırım?"

Umut gülüp "bitanem sevgilinin  zaten bir düzüne evi var ne diye ev alasın?"

"Doğru ya?"

Umut "şöyle  yapalım Sedat sen şu mahallenin dışındaki büyük evler varya onlardan birini bana birinide Rızaya ayarla çocuk odaları ellerinden öper ve o iş bittikten sonra zaten düğün falan olur"

Elif "kimin düğünü?"

Umut "sen ve Yektanin eğer tavlamaya başlarsan, Sedat ve Aynurun, yani dörtlü düğün yapacağım. Bu yüzdende Sedatim şu aile departmanını yapmaya başla artık, evlenip ayrı ayrı yerlerde kalmayalım"

Evet bu hayalleri idi, dörtlü evlenip aynı binada yaşayacak ve emekli olacaklardı.

😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍

Bir şeyi çok merak ediyorum, yeni bölüm neden istemiyorsunuz hiç? Bölüm atmasam umrunuzda olmaz sanki 😔
  

Gizemli Mafya (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin