Bu bölümde Umuta biraz gülücük verellimmi ya hadi bakalım nasıl olucak
Umut
Rıza
Sedat
YektaKapıdan Rıza girdiğinde Umut bir takım rahatlayıp sırtını kanepeye dayadı. Gerginliği elden tutulur gibiydi ama rahatlamaya çalışıyordu. Rıza gelip yanına oturdu.
Bana istediğin herşeyi soylüye bilirsin biliyorsun değilmi? Belki çare bulamam, ama cok iyi dinleyici ola bilirim kardeşim. Kendini bu kadar üzmemelisin, ben senin yanındayım, uzulmek istesen bile söyle beraber üzülelim.
"Sağol abi ıyiki varsın. Ama hiç bir derdim yok olduğunda ilk sana geleceğim"
Işın içinden çıkamadığın zaman söyle çözüm bulayim, abinim lan ben senin, sen benim değil. Şimdi toparlan çocuklar bu hallerinden korkuyor. Zaten deli adını benle Sedata koydunuz şimdi başımıza yeni deli çıkarma, sen sakin babasın, zaten sınırlı kalmak için götümü veriyorum nerdeyse lan
Sözleri ile Umut gülümsemişti. Ayağa kalkıp kendini düzeltti. Rızada şakaya karışık eli ile, kaşlarını kaldırıp, yanağındaki gülümsemeyi indirdi. Ciddi duruş sergilediğinde Umut daha çok gülümsedi. Birlikte dışarı çıktıklarında kapıda bekleyen yada kapıyı dinleyen iki serseriyi gördüklerinde Umut yalandan kadını kaldırıp sinirlenmeye çalışsa da fazla birşey başaramadı.
Abi sana bir iş buldum, hemen keyfin yerine gelecek eminim
Evet abi Sedat ilk kez doğruyu söylüyor. Bu gün bir tane uyuşturucu kaçtığımız var hemde bizim mahallede satmaya çalışmış, tabiki noldu biz bunu bulduk. Ama kanıtlamadan alamadık. Bu gece alalım bizim mahalleye nasıl soktuğunda anlarız.
Umut tamam Dediğin de hepsi üstündeki gerginliği atmaya çalıştı. Yıllardı onların mahallesine kimse girmezdi, kim yürek yemişti onların mahallesine girecek kadar.
Rıza ile Umutu hemin kaçakçı görmediğinden işe o, ikisi gidecekti. Tamda kafalarını dağıtmak için güzel işti.
O kısıma geldiklerinde uyuşturucu satıcısının midiye adıyla yanına yaklaştılar. Umut Rızaya göz vurup
"En çok kim midiye yiyer sence"
" tabiki ben yerim lan, sen benimle baş ölçüşe bilirmisin?"
"Varmısın lan iddiasına, kazanan malini paylaşır" dediğinde geçinde onlari izlediğini biliyordu, bu yüzdende o görsün diye söyledi sozden sonra cebini işare etti.
Varım lan hemde en kalitelisinden alicam
Pişt sence benmi kazarım o mu kazanır
Rıza Umutu işare edib sordu sorusunu gence, "abi kesin sen kazanırsın merak etme" dedi.
Umut ve Rıza mi diye yemeye başladıklarında genocide sayması için görevlendirdiler. Genç hiç masum olmayan gülümsemeyle saymaya devam ederken Rızanın kazanacagini anlayıp umutun sayısını artirdi. Malını kaliteli adıyla daha büyük meblağa sata bilirdi onlara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Mafya (Gay)
Romance"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında "hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu. "Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğ...