5

3.7K 141 7
                                    


                      IŞ GRUPU

Sedat: abiler toplanın

Yekta: ne oldu lan

Umut: +1

Rıza: +11

Sedat: bu gün bilin bakalım kimle karşılaştım, ve bana kimi sordu???

Umut: söyleyecekmisin yoksa ora gelince kafanı duvarlara vurayim mi?

Sedat: bu ne ya hep şiddet hep şiddet, oynamıyorum arkadaş

Rıza: sabrının sonundayim kardeşim

Yekta: Sedat bence söylesen iyi olur, yoksa Umutu üstüne salıcam

Umut: lan ben köpekmiyim

Yekta: yok ya abi dkdjjdndndmfm

Sedat: benim konu arada kaynadı bir dinleyin beni

Sedat: bu gün yeni polisle tanıştım. Bir yakışıklı bir yakışıklı görseniz var ya bir içim su

Umut: aq Sedat, serefsiz Sedat, yavşak Sedat tamamını söylesene

Rıza: var ya bazen biz bunu neden grupa aldık diye düşünüyorum. Umut lan salakmiydin, görmüyormuydun bu çocuğun aklının olmadığını ha

Umut: görüyordum da belki bizim aramızda fazla kalır düzelir dedim abi affet

Yekta: lan harbi ya jdjdujsnsjsjskskjsjd

Sedat: bende varım grupta ve benim hakkımda konuşuyorsunuz. Neyse biliyorum beni sevdiğinizi

Sedat: neyse bu polis seni sordu kocacığım bende numaranı verdim ve öğleden sonra senle görüşmek istediğini söyledi

Umut: lan nerdeyse öğlen oldu bu şimdimi söylenir amk keli, numaramı neden sormadan veriyorsun kocanida al götüne sok

Umut çevrimdışı

Sedat: noldu şimdi?

Yekta: boş ver kardeşim senin beynine göre  büyük yük zaten

Sedat: lan hala laf sokmaya çalışıyorsun

Umut bu gün okul olmadığından, mahallede kahvede oturuyordu. Bir çay iÇip Kahveden ayrıldı. Mahallede çocuklar için park yaptırıyordu. Oraya vardığında üstündeki ceketi çıkarıp kenara koydu ve sonra kollarını katlayıp, çalışanlara yardım etmeye başladı. Çalışanlar ne kadar itiraz etselerde, Umut gülümseyip işine devam etti. Işe dalmışken elinin üstüden terini sildi. Sonra olmuyacagini anladığın da, eli ile ceplerini yokladı. Tam ceketine dönecekken, kenardan uzatılan mendili görüp aldı. Terini sildikten sonra başını kaldırıp teşekkür edecekken, karşısındaki adamla şaşırdı.

Aras gülümseyip ona  baktı.

"Demek çok tanınmış Umut Ata böyle biri? Seni nasıl mafya babası gibi görürler anlamadim? Böyle biri ancak 3 çocuk babası olur" dediğinde Umut sinirlenmişti.

"Allah allah bu espiriyi yaparken iq seviyenizi gösterdiniz, hem ben mafya babası da,  üç çocuk babasına değilim."

"Sakin ol şampiyon, sadece şakaydı. Ben Aras Duhan  yeni baş komiser"

"Demek beni kafaya takacak yeni komiser sensin. Şimdiden boş işlerinde sana kolay gelsin"

"Boşmu dolumu orasını sonra anlayacağız, sadece bu gün senin mahalleni gezmek ve seninle ilgili konuşmak istiyorum"

"Olur efendim. Ceketimi alayım gidelim"

Umut ve Aras mahallede turlarken hemde Arasın sorularına cevap vermeye çalıştı Umut. 

Umut arada Arasın kahve tonlarında olan kıvırcık saçlarına bakıyordu. Bazense göz göze geldiklerinde masmavi gözlerine dalıyordu.

Aras herkesin Umuta olan saygısını gördükçe şaşırıyordu. Nasıl yaşlı, genç, çocuk her kes ona saygı duyar, Umutu görür görmez ayağa kalkıp selam verir diye düşünmeden edemiyordu.

"Birşey sorucam ama gerçekten merak ediyorum" dediğinde Aras, Umutun dudağının kenarı kıvrıldı.

"Sizin sorularınızı yanıtlamak için buradayım zaten sor soracağınızı"

"Birincisi, bana siz diye konuşmana gerek yok, ikinci bu soruyu işimiçin sormuyorum. Umut gerçekten nasıl basardin bu kadar insanın saygısını, sevgisini kazanmayı" yolun ortasında durmuş resmen bu soruyu Umuta soruyordu. Bir bilse Umutun onlar için neler yaptığını, onları yaşatmak için ne çabalar sarf ettiğini, sormazdı bu soruları.

"Ben birşey yapmadım sadece, bazı ihtiyaçlarında yardım ettim, başları sıkıştığında yardımlarına koştum yani koştuk ben ve arkadaşlarım onlarda bize sevgi göstererek ödüyorlar"

"Peki neden bu kadar polis senin mafya olduğunu söylüyor. Dosyalarında birşey yok, mahallen mafya mahallesine benzemiyor, tipin desen ondanda birşey çıkmaz sen nasıl mafya oldun ya banada söylesene işi bırakıp bende olucam"

"Şimdi sen beni gömdün mü,  yoksa sevdin mi? Ben mafya babası değilim kardeşim. Mahallesini çok seven öğretmenim sadece"

"Ona zamanla karar vereceğiz artık" deyip kahveye taraf yola koyuldular. Umut ne kadar sinirlerini rahatlatmaya çalışsa da arada Arasın soktuğu laflarla hiç kolay değildi. Kahveye varıp iki kahve istediler. Umut boynunu ssandalyeye dayayıp başını aşağı sarkıttı. Aras onu çok yormuştu bugün, çenesiyle ve sorularıyla.

🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻

Arasın laf sokmalarini seviyorum be yaa valla

Fikirlerinizi benimle paylaşın lütfen, sizin sözlerinizler, fikirlerinizle düzelte bilirim belki yanlışlarımı. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar. Sizleri seviyorum iyi okumalar ve kendinize iyi bakın kalp kalp❤❤🌈

Gizemli Mafya (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin