Iyi okumalara kuzularım 🥰😍
Umut ders arasında telefonu götürüp, Arası aradı.
'Alo Umut'm"
'Sevgilim nasılsın?'
'Iyiyim, sen nasılsın'
"Bende iyiyim neler yapıyorsun'
'Hiç iş güç, ne için aramıştın?"
"Özledim"
Umut bu sözü söylediğinde kıvırcık saçlı çocuk yutkundu. Oda özlemişti hemde biraz sonra o aramasaydı, kendisi arıyacaktı.
"Bende çok özledim"
"Uy kurban olurum sana ben. Ya sevgilim akşam annemler yemeğe çağırıyor, Elifide alıp gelsene"
"Olur vallahi uzun zamandır, ev yemeyi yemedim. Geliriz"
"Tamamdır, hadi derse dönmeliyim görüşürüz"
'Görüşürüz Umutum'
Umut kocaman gülümsemeyle telefonu kapatıp hemen annesini aradı. Akşam eve arkadaşlarının geleceğini söyleyip, güzel yemekler hazırlamasını istedikten sonra telefonu kapattı.
Aklına Rıza ve Yiğit gelince meraktan arayıp aramama arasında kaldı. Sonra kendine engel olamayıp, Rızayı aradı.
Rıza kanepede oturmuş, kucağında saçıyla oynuyordu Yiğitin. Geldiklerinden beri kaç kere öpüşüp-koklaşmışlardı. Rıza doya doya bakıyordu sevdiğine, anlamıştı zaten şimdiye kadar niye aşık olmadığını. Hiç böyle güzel gözlü, bahar kokulu, pembesi dudaklı, beyaz tenli ve herşeye rağmen temiz kalpli biri ile tanışmamıştı.
Yiğit karşısındaki adamin onu sevdiğine hala inanamıyordu. Her öpüp ayrıldıklarında rüya olur diye, korkuyordu. Aklından çıkmıyordu, ya yarın bırakırsa, ya pişman olursa. Burnunu sevdiği adamın boynuna dayayıp derin derin soldu sevdiğinin kokusunu.
Rıza kucağında ona gittikçe daha çok sokulup, daha sıkı sarılan çocuğun belinden tutup ayırdı kendinden biraz. Sonra, eli ile başı aşağı olan gencin çenesinden tutup başını kaldırdı. Yiğitin gözlerinden anlamış gibi dudakları kıvrıldı. "Yiğitim neden bu kadar korkuyorsun?"
Yiğit simsiyah gözlerin içindeki pariltiya takılı kalmıştı. Istemsizce 'hı' söylediğinde, Rıza daha çok gülerek " sen nasıl bu kadar tatlı ola biliyorsun" deyip burnundan öptü ve parmağı ile yüzünü okşadı. "neyden korkuyorsun, bu kadar?"
"Pişman olursan?"
Rıza yiğitin dudaklarına küçücük öpücük bıraktı ilk, sonra sıkıca sardı kollarını sevdiği çocuğa " ben senin bu kokunu aldıktan, dudaklarına dokunduktan, kollarımın arasını dolduran varlığından, kalbimin patlatan sevginden sonra nasıl vazgeçerim senden. Yiğit seni ilk gördüğümde, ilk kalbim sıkıştı sonra seni herkesden sakınıp kendime saklamayı planlarken buldum kendimi" dedi. Yiğit kollarını Rizanin boynuna daha fazla sarıp, boynundan oöptü. Rıza hiss ettiği öpücükle dişlerini sıktı. Evet Rızanın zayf noktasıydı boynu kimsenin dokunmasına izin vermezdi. Dokunduklarrinda sinirlenirdi ama şuanda Yiğitin daha çok öpmesini istiyordu. Içinden 'bana ne yapıyorsun böyle çocuk' dedi. Yiğit öptüğü boynu sevmişti, bu yüzden birdaha öptü. Rıza. Dayanamayıp inledi. Yiğit gözleri şaşkınlıktan büyürken, boynundan uzaklaşıp Rızaya baktı. Rızada kendinde olmadan inlediğini duyduğunda gözlerini kapattı. "boynumdan huylanıyorum" dediğinde Yiğit anlayışla gülümseyip başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Mafya (Gay)
Romance"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında "hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu. "Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğ...