Iyi okumalar bebitolarim 🖤🖤
Umut sabah uyandığında telefonuna gelen aramaya baktı. Rıza, Sedat ve Yekta hepsi aynı yerdi.
"Lan sizden kurtuluş yokmu bana, sabah sabah ne oluyor yine"
"Ya kocacığım şu bizim hayla çocuğumuz topladı bir yere, ben dedim kocamı rahatsız etmeyin ben ona söylerim ama takmadı beni"
"Lan kargalar bile yemeğini yemeden sen dayağını yiyeceksin ha"
"Abiler ben aramıştım soyleyeyimde kapatalim lan dışarıda telefonu suratına tutmam kolay olmuyor, herkes bana bakıyor"
"Nereye gidiyorsun lan bu saatte"
"Küçük bir işim var. Saat 9da hepinizi depoda bekliyorum abilerim ve çok öpüyorum ama Sedati öpmüyorum pis sapık"
Hepsi gülüp telefonu kapattılar.
Yekta Yiğitin evine gidip Yiğite seslendi.
"Günaydın abi,birseymi oldu."
"Günaydın kardeşim, şimdi sen o kadar yolu yürüme dedim ve annene bakması için bir kadın getirdim"
Yiğit Yektanin yapdığı şeyler karşısında daha çok mahcup oluyordu.
Birlikde arabaya binip depoya geldiler her kes depoda onları bekliyordu.
Içeri girdiklerinde Yiğit adamların yüzüne baktı. Korkuyordu, bu kadar takım elbiseli adamın içinde ne yapacaktı. Abisinin yanına daha çok yaklaşıp yürümeye devam etti.
Ofise girdiğinde hepsine sarıldı. Umuta daha çok sarılıp çocuğun yanına geçti.
"Bu kim kardeşim"
"Adı Yiğit, 21 yaşında, annesiyle yaşıyor. Babası 3 yıl önce terketmiş ve annesi yatalak. Şu hırsızlık olayını yapan çocuk "
Sedat ayağa kalkıp çocuğa yaklaştığında Yekta çocuğun karşısına geçip "yavaş ol abicim,sakin dokunma" dedi.
Rıza Sedati tutup yerine oturttu. " Lan bir bekle Yekta sözünü bitirsin"
"Kuyumcu çocuğu 1 ay çalıştırıp, parasını istediğinde de, dövüp kovmuş, çocuk annesinin ilaclari için sadece emeğinin karşılığı kadar olan küçük kolyeyi almış ama ona dokunmamış. Doğru olmadığı için geri götürmeye karar alıp polislerden korktuğu için verememiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Mafya (Gay)
Romance"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında "hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu. "Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğ...