Yeni bölüme hoş geldiniz
Rıza
Sedat
Yekta
Aras
Umut________€__________€€______€___€€€€€__
Ofise geldiğinde herkes onu bekliyordu.
"Oğlum hadi dünkü çocuğu getir." Adamlar getirip yere biraktilar. Umut Sedata bakıp "Sedat al paşa paşa kullan, konustura bilirsen eyvallah yok yapamazsan bos ver öldür gitsin" dedi. Sedatın bu haber ile keyfî yerine gelmişti. "Bende sıkılmaya başlamıştım"
"Abi Savaşın 1 haftada gittiği mekanları buldum. Bu gecede büyük ihtimal bu yerlerden birinde olacaktır. Ne zaman baskın yapmaliyiz"
"Tamam gitti yere gidiyoruz ve haraket etmesini bekliyoruz, sonra orda arayı karıştırıp götürüyoruz. Ben yanlız yemek yiyeceğim, Yektayla Rıza ayrı göz önünde olmayan yerde, adamlarımızda garson, barmen, kapıda bekleyen olucak" tamam deyip herkes restorana doğru arabaları sürdüler. Umut yemek sifaris ettikten sonra bütün gün hiç birşey yemediği aklına geldi. Yemeyi yemeye başlarken Savaşın geldiğini bildiren bir mesaj aldı.
Yerini değişip onu gore bileceği tarafa döndü. Yemek yeyip onu izlerken karşısındaki sandalye çekildi. Başını kaldırdığında önünde Arası görmeyi hiç beklemiyordu."Neden buradasin"
"Acaba sen neden buradasın?"
"Yemek yiyeceğim ve buranın yemekleri çok leziz"
"Ben senin gibi yalan söyleyemem, Savaşın peşinden buraya geldim l. Ve geldiğinden beri gözlerini ondan çekmediğinin farkındayım. Anlatacakmısın?"
Umut gözlerini Arasdan çektiğinde Savaşı yerinde bulamadı.
"Abi Allah aşkına bir siktir git ya" ayağa fırlayıp kapıya doğru yürüdü. Arabanın peşinden gidecekti. Tam arabasına varacakken yanında araba dayandı. Umuta saldırmaya başladıklarında, Umut elinden geldiği kadar onlara vuruyordu. Ikisini çoktan yere sermişti. Diğerlerinide dövdüğünü gören arabadaki adam inip bıçağı çekti. Tam bıçağı Umuta sağladığında Aras Umutu çekip kolunu ortuya verdi. Umut arkasını döndüğün de adamın elindeki bıçağı görür görmez tekmeyle vurdu adamın suratına 10 yıldır bonusu öğreniyordu. Hepsi arabaya atlayıp hızla yanlarından ayrıldığında
"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında
"hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu.
"Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğunu düşünsemde, korumaya yemin etmiş polisim" dedi.
"ya bir gun benim gerçekten suçsuz olduğumu anlarsan?"
Polis karşısındaki takım elbiseli adamı süzdü. 'Gerçekten de suçsuz ola bilirmi? yok hayır olamaz mafya babasi o, nasıl suçsuz olsun' diye düşünmeden edemedi.
Umut Arasın koluna baktığında yarasının mikrop kapmasın diye hemen kolundan tutup arabaya sürükledi.
"Salaksın oğlum, yemin ederim salaksın. Ya bir insan neden polis olduğu için suçlu sandığı adamın önüne atlar ki" durmadan söyleniyordu.
"Korktunmu lan, korkma be ben kaç kere yara aldım haberin varmı. Hem bak sen iyisin"
Umut daha çok sinirleniyordu. Nasıl yani herkes için yara alması normal gibi konuşuyor.
"Evet lan korktum tamam mı, anasını satayım sana birşey olur diye endişelendim. Benim yüzünden kanın akti diye kendime nefret ettim hatta oldumu salak"
Aras Umuta inanmaz gözlerle baktı. Umut ne dediğini dank ettiğinde, gözlerini mavilerden kaçırdı. Arabayı qqazlayip hastaneye sürdüğünde Aras hayır hastane olmaz açıklayamayız dedi.
Umut hastaneyi bos verip saate baktı. Annesi şimdiye çokta uyumuştur, deye düşünüp eve sürdü. Eve vardiklarinda, "şimdi sessiz ol ve peşimden gel" dedi.
Aras odasına götürüp yatağına oturttu. Ceketini çıkartmasına yardım etti. Sonra kendiside ceketini çıkarıp gömleğinin kollarını kaldırdı.
"Burada bekle beş dakikaya geliyorum"
Aykutun odasına gidip kapıyı tiklatti.
"Abi geldin mi bende seni bekliyordum"
"Evet küçüğüm geldim. Şimdi sana bir sırrımı daha vereceğim, ama bu sırtımda bana yardım etmelisin"
"Söyle abi yardım ederim"
"Hadi benimle gel ve sessiz ol"
Aynur Umutun uzattığı elden tutup yatağından kalktı. Umut kardeşinin başına öpücük kondurup sıkıca sarıldı. Sonra kendi odasına getirdi. Odanın kapısı açıldığında ilk Aras çekinse de sonra Umutu görüp rahatladı. Umut içeriye Aynuru sokup kapıyı kapattı.
"Abi bu kim?"
"Bak şimdi bu sırı mı, sana çok daha sonra verecektim.ama işler değişti. Şimdi bu adamın adı Aras ve bizim tarafa atanmış yeni baş komiser. Bu gün beni korurken kolundan yaralandı. Onun koluna bakman lazım"
"Tamam bakarım ama sonra bana herşeyi anlatacaksın?"
Umut başıyla tamam dedikten sonra Aynur ihtiyacı olanlar için odadan çıktı.
"Merak etme kendisi tıp sonuncu senesinde. Iyisin değilmi?"
Aras evet anlamında başını salladı ama yinede kan kaybetmişti ve bayılmak üzereydi.
🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻🧑🏻
Allahım oluyorum galiba. Yavrum nasıl atladın sen öyle bıçağın karşısına ayayyayay hayallerinin en güzel çifti 😍😍❤❤
Kuzularım yazım hataların çok ola bilir ve bölümler kısa ola bilir ama elimden geldiği kadar uzatmaya çalışıyorum.
Iyiki varsınız ve hepinizi çok seviyorumm 🤩🤩😍😍🌈🌈🌈🌈🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Mafya (Gay)
Romantizm"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında "hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu. "Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğ...