Canım okuyucularım, yorum yapmazsanız sevip sevmediğinizi nereden bileceğim dimi🥺
Hadi iyi okumalar bitanelerim💜
Umuttan
Yiğiti öyle yerde baygın görmek, canımdan can almıştı. Kardeşime aynı yerde sahip çıkamamak beni her saniye daha çok yıkıyordu.
Hastaneye nasıl getirdiğimi yanımızda kimlerin olduğu, kimin ne konuştuğunu duymuyordum. Sadece uyandığında parlayan gözlerini görmek gerekiyordu. Uyanmasını beklerken Rızanın Yiğitin elini bir an bırakmaması kalbimi biraz ısıtırken, Yiğitin yüzü beni katile çevirecek hale getiriyordu.
Arasın yanında olduğunu biliyordum ama adalete inanmayı birakali çok olmuştu. Aras elinden geleni yapardı ama burada herşeyden önce paraya önem verilirdi.
Çocukları onları bulmaya yollayıp bende depoya gittim. Aras beni brakmak istemesede onu hastanede onlara göz kulak olması için bırakmıştım.
Okuldan çıktığım için takım elbisedeydim, üzerimi değiştirip siyah eşofman ve siyah tişört giyip kum torbasını dövmeye başladım. Içeri yekta, Sedat ve yanlarında 6 kişi ile girdiklerinde onlara taraf yürüdüm. Çocuklar korkmuştu ama biri korksada gizlemeye çalışıyordu. Sedat " Abi biri fazla gelmek için direndi, bende getirdim onu biraz az severiz" dediğinde'yandan gülüp başını salladım. Sonra elini kaldırdığımda adamlardan biri yanına koştu. "misafirlerimize oturmaları için sandalye getirin' cncnc size hiç yakıştıramadım hiç misafirperver değilsiniz" dedim. Onlar oturduğunda üçümüz karşılarına oturduk. Içlerinden biri "bizi para için kaçırdıysanız başınız büyük belada babalarımızın kim olduğunu biliyormusunuz, sizi bulduklarında öldürecekler" dedi sonda güldü.
"Ya abi ben çok korktum, bıraksak mı acaba" Yektanin sözüne Sedat kahkaha attı. "Oğlum bende korktum yaa" dedi.
Onlar hariç bizim adamlarda bize korkuyla bakıyordular. Adamlarıma baktığımda "birşey mi demek istiyorsunuz?" Diye kaşlarımı kaldırdım.
"Abi Yekta abiyi geçtim, Sedat abide korkuyorsa bakalım bence" Dediğin de bu defa bende dayanamayıp kahkaha attım. Üçümüzde gülüyorduk.
"Daha adamlarınız bile size güvenmiyor nasıl bizi kaçırdınız Allah aşkına" dedi şerefsizlerden biri gülmeyimi kesip baktım düz suratla.
"Şimdi siz düşünüyorsunuz ki sizi para için kaçırdık öylemi?"
Başlarını evet anlamında salladıklarinda "ben şimdiye kadar para için adam kaçırdım mi? Yada bir iş gördüm mu?" diye sordum adamlara hepsi aynı anda hayır dediğinde, yüzlerindeki korku ikiye katlanmıştı.
"Şimdi gelelim asıl konuya bu kadar gevezelik yeter, aranizda Emir kim?"
Hepsi bir birine baktığında "benim" dedi ortadaki korkusuz korkak.
"Çok güzel, Yiğit adında birini tanıyormusun?"
"Evet tanıyorum, neden?"
"Bugün onu senmi dövdün?"
"Neden soruyordun?"
"Bbenim yerime yaptığın için teşekkür edecektim ama sen yapmadıysan üzüldüm şimdi"
Gülüp " Evet ben yaptım, ibretlik hale getirdim o ibineyi" Dediğin de, dövmem için sebeplerin artmasıyla gülümsedim "hayır bana aşık olmadi ama kendisi benim kardeşim oluyor"
"Ne kardeşi lan ben onun çocukluktan beri tanıyorum tek çocuk o"
"Bak şimdi bugün sana, 1 çocuğa 5 kişi dalmak, sadece sevdiği için bir insana ibine demek, hastanelik etmek ve en önemlisi 3 abisi olan birine bunu yapmak ne demek onun dersini öğreteceğim" ayağa kalkıp, Emirin yakasına yapışıp kafayı yüzüne geçirdim. Arkadaşları kalkmak istediğinde hepsini bir adam tutdu. Emir yere düştüğünde "ben Umut Ata, Yiğit Atanın abisiyim bu bir" yakasından tutup ayağa kaldırdım ve karnına dizimi geçirdim, inleyerek yere düştü " bir insana beş kişi dalmak erkekliğe yakışmaz yüz karaları bu iki" karnına oturup yüzüne iki yumruğu mu geçirdim ve ayağa kalkıp ellerimi üzerine sildim "kardeşime vurduğun için ve ona ibine Dediğin için bu üç" söyledikçe bir o tarafa bide bu tarafa yürüyordum sonra gidip karnına bir tanede tekme attım " bir daha kardeşimin 10 metre yakınında seni görsem ve ya her hangi arkadaşını görsem, seni öldürürüm buda dört" dedim.
"Şimdi hanginizi dövmem acaba hepinizi birden mi dövsem" Dediğim de biri "lan dövsene" dedi, deli gibi gülüp "yok ya valla sizi tek başına dövüp kardeşlerime birşey bırakmazsam beni döverler" dediğimde, Yekta gülüp "ah en güzel yerini kaçırdık ama daha fazla kaçıramam" deyip üzerindeki ceketi çıkardı ve gömleğinin düğmelerini açtı. Sedat da aynısını yapmaya başladığında adamlar hepsi üçümüze ve acıyarak yerdekilere bakıyordular. Elimi Sedatin omzuna koyup beklemesini istedim.
Adamlara uzaklaşmaları için başımla haraket ettiğimde hepsi bırakıp geriye adımlamışlardı. Eğlence şimdi başlıyordu, sakin avukatımız şimdi çok güzel adam dövecekti. Yekta önüne gelene kafa ve yumruğunu geçiriyordu. Sedat daha fazla dayanamayıp dövmeye gitti. Oturup onları izlemeye başladım. Yekta ve Sedat 5 kişi çok pis dövüyordular. Emirin ayağa kalkmaya çalıştığını gördüğümde gidip yapıştım yakasından " ya ayağa kalkmak istiyorsan neden haber etmiyorsun kalbim kırıldı bak şimdi" deyip kaldırdığım gibi tekrar vurup yere düşürdüm. Yekta kıpkırmızı olmuş Emire taraf geliyordu, karşısında durmama gerektiğini anlayıp geri çekildim. "Sen benim kardeşime nasıl vurarsin lan it. Ama var ya yeminim olsun bir gün seni Yiğite çok fena dövdüreceğim" dedi sonra vurup "hangi elinle vurdun lan ona, benim kıyamadığım kardeşime bu elinle mi vurdun" deyip elini ezmeye başladı.
"Tamam yeter ya onlar daha çocuk yapmışlar bir hata, affetmek büyüklerin işi" deyip Yektayı ve Sedati kollarından tutup çektim. "Şimdi toplayın bunları Yiğitin yattığı hastaneye götürüyoruz, yanyana odalarda kalacaklar" dedim.
Hastaneye vardığımızda onları Aynurla görüşüp Yiğitin odasını yanına yatırması için tembih ettim. Aynur onları o halde gördüğünde ilk korksada sonra hemen ise koyuldu.
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
💜💜🖤💜🖤💜🖤🖤💜💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Mafya (Gay)
Romance"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında "hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu. "Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğ...