Özel derse girdiğimde öğrencilerime baktım sekiz kişilerdi belki, ama gözlerindeki tutku az önceki sınıf dolusu öğrencinin tutkusundan daha çoktu. Buda beni özel ders vermeye ikna edecek birşeydi. Kendim çizmiyordum boyamıyordum ama dersimi çok güzel geçiyordum."Evet arkadaşlar bu gün ne çizmeyi öğrenmek istiyorsunuz?"
Herkes düşünürken kizlardan biri elini kaldırdı. Gülümseyipmasama dayandım ve ellerimi göğsümde bağlayıp kızı işare ettim. "Hocam bence bu gün hayata, insana hatta resime olan aşkın resmini yapalım, herkes kendi düşüncesini kendi hayalindeki aşkı yapsın" dediğinde gülümsedim, sevmiştim bu düşünceyi, düzelip "adin neydi?"
"Deniz hocam"
"Çok beyendim fikrini yapın bakalım ne çıkacak ortuya"
"Ama hoca sizde yapın, lütfen hiç resim yaptığınızı görmedik, bir kac öğretim tekniği dışında" dediğinde herkes onun gibi düşündüğünü bildirdi. Tamam dedim yapalım
umutumun yaptığı resimZaman dolduğunda herkes elindeki işi bırakıp gözlerimin içine baktılar. Bazıları bir erkek bir kadın çizerken, bazıları sadece kalp çizmişti. Denizin masasına yaklaştığım da, bir deniz ve içinde küçücük bir tekne çizmişti. Başımı sağlayarak gülümsedim. "Hocam siz ne çizdiniz" dediğinde çocuklar resimimi gösterdim.
Hepsi düşüncelere dalarken, "inanıyorum ki, hiç biriniz neden böyle birşey yaptığımı anlamadınız" hepsi başını evet anlamında salladığında devam ettim.
"Deniz arkadaşınız insana, hayata hatta resime olan aşkımızı ortaya çıkarmamızı istedi. Bazılarınız iki insan çizerken, bazılarınızda kalp çizdi ve bir tanede deniz ama anlamadığınız şey sevgi bir erkek bir kadın arasında değil iki insan arasında olur, bir kampla bir çok insanı seve bilirsiniz hatta aşkı deniz olarak görürseniz zamanı geldiğinde kendi denizinizde boğulursunuz. Peki ben neden papatiyali resim çizdim? Çünkü papatiya saf, temiz sevgi anlamını taşır. Saf sevgi ile severseniz herşeyi, hayatta size öyle sevgi verir. Bütün çiçekler arasında sadece papatiya bahçıvanı seviyordu, saf sevgi ile ama bahçıvan diyer çiçeklere bakmaktan papatiyaya zaman ayiramiyordu. Peki papatiya boynu büküldükten sonra bahçıvanı sevmeyi bıraktı mı? Bence eve gidip diğer dersimize kadar sevgi, aşk ve ilişkiler hakkında düşünün" dedim.
Lan şimdi Sedat burda olsa, 'bebeyime bak be, ne güzel konuştu' derdi. Gülümseyip sınıftan çıktım. Saate baktığımda beş olduğunu anlayıp hemen arabama taraf yürüdüm. Arabaya atlayıp her zamanki yerimize taraf sürdüm.
Vardığımda saatin altıya geldiğini görüp rahatladım. Kendi kuralım, ben gecikirsem, kimse geciktiginde söz diyemem. Içeri girdiğimde herkes ayağa kalkıp "hoş geldin abi" demeye başladı. Nerdeyse 50-60 adamım vardı burada hergun toplanan, diğerleri ise lazin olduklarında çağırıyordum. Koltuğumda oturduğumda herkes yerine geçip oturdu. Hepsi canımdan candılar, adamım değil kardeşimdiler. Yekta karşıma bir dosya bırakıp "yeni komiser" dedi. Rıza gülümseyip "ne oldu yine bir takıntımız mı çıktı?" dediğinde bende gülümsedim.
Bu günkü konuşmaya geçmeden Sedata baktım. Ne kadar yavşak olsada, bu kendi aranızda olan muhabbetti. Buradaki herkes onun sözünden çıkmazdılar ve Rızadan sonra en çok ondan korkardılar. Anlamıyorum benim başları ama o ikisinden daha fazla korkuyorlar. Sedatin açıkladığını bildiğim için kısaca planın üstünden geçmeyi kararlaştırdık.
"Şimdi bu günkü baskına sadece 15 kişi gideceğiz. Yekta ve 3 kişi yolun başını tutarken, Sedat ve diğer üç kişi sonunu tutacak, iki kişi herşeye rağmen uzakta nişancılık yapacak. Ben, Rıza ve 3 kişi tırların önünü kesip adamları durducaz. Adam seçme işi sende Yekta, silahlar sende Sedat ve Rıza abi biz seninle bir kahve içelim. Başka sorunu ve ya sorusu olan?"
Herkes kendi işine dağılırken, kahvelerimiz geldi.
"Abi annen ve annem görüşmüş başını bağlamayı düşünüyorlar, benden duymuş olma ama"
"Lan neden beni evlendirmek isteklerinden vaz geçmiyorlar. Hem hiçbirimiz evli değiliz neden yanlızca ben?"
"Rıza abi galiba seni evlendiyseler bizede geçeceklerini düşünüyorlar"
"Sen nerden duyuyorsun lan bu işleri, yoksa bizim yanımızdan ayrıldığında, günlerimi gidiyorsun?"
"Yok ya abi sadece yeni kaynağım öyle söyledi. Hem sen evlenirse bizi onların elinden kim alıcak, sanada bu yuzden söylüyorum evlenme abim, yapma bu kötülüğü bizlere"
Rızanın kahkahası ile herkesin kafası bize dönüşmüştü.
"Lan varya sırf sizin sıranız gelsin diye evlenesin var ya, ama kendi başını yakamam arkadaş, en azında şimdi değil"
Biraz daha sohbet edip, kahvelerimizi bitirdik.
Rıza efendi uff fazla yakışıklı🤩🤩
👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻👦🏻
Bu bölümümüzü Beyendinizmi? Evet sonraki bölümde polisle bizim çocuğu gorusturmeyi düşünüyorum😍😍
Fikirleriniz benim için çok önemli 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Mafya (Gay)
Romance"neden beni koruyorsun?" başını polise çevirerek, polis anlamamış gözlere baktığında "hem benim yanlışımı yakalamak için an kolluyorsun, hemde beni korumaya çalışıyorsun, neden?" Diye sordu. "Çünkü ben suçunu kanıtlayamadım insanların, suçlu olduğ...