39

1K 51 0
                                    

Iyi okumalar kuzularım🥰🏳️‍🌈

Deniz kafasını salladı. Arasda konuyu duymuş olacak ki elifle beraber yanlarına geldi. Umut Arasa sarılıp, "kardeşim diye yanıma aldım, ama koruyamadım" dedi fısıltıyla. Aras, Umutun sözlerini duyup " senin suçun yok, orda değildin" dedi.

Yiğit gözlerini açtığında, karşılaştığı bembeyaz tavan ve odaya baktı. Yana baktığında Rıza koltukta oturmuş başını, Yiğitin eline yaslamıştı, kanepede ise Umut ortada, Yekta ve Sedat ise yanlarda oturup başlarını Umutun omzuna dayamışlardı. Bu duruma gülmek istediğinde acıyla kısık inleme bıraktı. Rıza başını kaldırıp, suratını acıyla buruşturan çocuğa baktı. "Uyandin mı? Iyimisin, canın yanıyor mu?" Hem soruyor hemde eli ile yokluyordu. Yiğit elini tutup "şşt sessiz ol, uyandıracaksın" deyip arkayı gösterdi. Rıza dönüp arkadaşlarına baktığında dudağı kıvrıldı. "canını çok yaktılar değilmi?"

"Yok ya sadece beyaz tenimi, mora geçirsinler dedim ben mor rengi çok severim de" deyip güldüğün de, Rıza kaşlarını çattı. Yiğit karşısındaki ciddi suratı görüp gülümsemesini durdurdu.

"Ya sevgilim bakma öyle, sadece küçük anlaşılmazlık yarandı, hem bak artık iyiyim. Hem kaç saattir uyuyorum eve gidelim"

"Hayır çocuk burda kalıyorsun daha iyileşmedin. Neresi küçük bunun, kaburgaların kırılmış lan"

Yiğit söyleyemeyeceği şeyleri düşündü bir süre sonra gözlerini yumup, yutkundu. Rıza sessizce sevdiği çocuğun her hareketini takip ediyordu.

Yiğit biraz kenara kayıp "hazır herkes uyuyorken sende yanımda yatsana" deyip masumca kaşlarını kaldırdı. Rıza "canın  acır" Yiğit vaz geçmeyip bir kez daha uzattı elini, Rıza çok özlemişti daha fazla geri duramayıp ceketini çıkarıp yavaş hareketlerle uzandı yarılı sevdiğinin yanına. Yiğit başını Rızanın göğsüne koyup kokusunu çekti içine, cani açılsada umrunda değildi artık.

Umut uyandığında yatakta bir birine kıvrılıp uyuyan ikiliye baktı. Sonra Yekta Şeriatı uyandırıp odadan çıkardı. Umut okul müdürlüğünü arayıp bütün emirlerin ad, soyadını ve fotoğraflarını istedi. Neredeyse 10 dakika sonra gelen listeyi açıp Denize gösterdiğinde herkes başına toplandı. Deniz Emiri gösterdi. Yekta aradıkları çocuğu araştırıp bütün arkadaşlarını, bağlantılarını bulmuştu. Sedat sadist şekilde gülümseyip "eğlence var" diye söylendi. Aras Umutun kolundan tutup "bırak ben yapayım adalet daha iyi intikamdır" dediğinde herkes ikisine bakıyordu. Aynurda bakışlarıyla Arasın tarafını tuttuğunu gösteriyordu.

Umut boğazını temizleyip Arasa baktı. "Aras'm, ilk olarak adalet herşeyi iyi yapmaz. O çocuğun babası onu içeride 5 dakika bile bırakmaz. Ve en önemlisi de, içeride yatan benim kardeşim, kaburgası çatlak, yüzü yaralardan görünmüyor ve vücudu morluklarla dolu. Eğer yanlız yapsaydı dokunmazdım ama bir kişiye 4 5 kişi saldırmak doğru değil. Sen karışma yada görmemezlikten gel diyemiycem ama şuanda bana karışma sonra ne istersen yaparsın"

Yekta ve Sedat bekledikleri cevabı aldıklarından başlarını yukarı aşağı haraket ettirdiler. Umut bakışlarını Arasdan ayırıp " Yekta, Sedat hepsini bulun ve 1saate depoda hazır edin" dedi. Ikiside aynı anda " Peki PATRON" dediklerinde kızların üçüde korkmuştular. Deniz anlamaz gözlerle öğretmeni ve diğerlerine bakıyordu. Sonra birden "vau çok havali" dediğinde Aras çatık kaslarını dahada çattı. Deniz yutkunup başını çevirdi. Umut bu durumda bile onu kıskanan sevgilisine gülümseyip elini yanağına attı. "Özür dilerim ama benide anla" sonra sarılıp kulağına " seni seviyorum" dedi.

Arasda  sevdiğinin sarılmasına karşılık verip "bende seni seviyorum Umut ama şikayetçi olurlarsa koruyamam seni" dediğinde Umut gülümseyip "ortada yanımda olacaksin sorun yok yani" dedi.

Umut hastaneden ayrılıp depoya gitti ve beklemeye başladı. Depoda son günleri olduğu için adamların neredeyse yarısından çoğunun  yoktu orada eve gitmişlerdi.

Geri kalanlar ise birşeylerle meşkullerdi. Umut Yiğiti düşündükçe daha çok sinirleniyor ve giysilerini değiştirip kum torbasını dövmeye başladı. Yoksa çocuklar hastanelik değil mezarlık olacaklardı.

Kapının açılmasıyla Umut terin içinde kapıya döndü. Kapıdan ilk Yekta ardından da Sedat ve 5 kişi girmişti.

"Abi getirdik"  Sedat deyip devam etti.
"Ama bir kişi artık o gelmek için direndi ya, az severiz onu"

Umut güldü ama bu gülmek sinirdendi.

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

Selam bebeklerim bu bölüm kısa oldu ama idare edin lütfen. Yorum yazıp düşüncelerinizi benimle paylaşın, sizin düşünceleriniz benim için çok önemli😍😍😍

Gizemli Mafya (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin