Ik had nooit durven dromen dat een dagje wellness zo relaxerend zou zijn. Ik had er vaak wel eens aan gedacht om zo een dagje voor mezelf te nemen, maar ik had er nooit echt interesse in getoond tot het waarschijnlijk beneficieel zou zijn, toen ik al mama was en er even tussenuit zijn zou kunnen appreciëren, maar de kinderen waren altijd eerst gekomen en zo was ik mezelf sinds de geboorte van mijn oudste wat voorbij gelopen.
Ik zette mijn glas schuimwijn neer op de rand van het bubbelbad en leunde achterover tegen Erics borst. We hadden eerst de sauna geprobeerd en daarna de stoomcabine en hadden toen de minibar geïnspecteerd en genoegen genomen met de fles schuimwijn en de aardbeien die we tot onze beschikking hadden. Ik kon niet eens beschrijven hoe veel meer relaxed ik me al voelde na anderhalf uur in de privéruimte.
Een gelukzalige glimlach vormde op mijn lippen terwijl ik Erics armen rond mijn middel voelde. Ik zat tussen zijn benen en liet het welgeurende bubbelende water tegen mijn huid spatten. Ik genoot van de warmte van het bubbelbad en de warmte van de man die ik liefhad. Die laatste voelde ik tot diep in mijn binnenste doordringen.
"Gij zijt toch ongelooflijk, zalle," zei ik, en ik besefte eigenlijk pas dat ik dat luidop gezegd had toen ik zijn borst op en neer voelde gaan met zacht gelach. Ik draaide me lichtjes in zijn greep om hem aan te kijken omdat ik niet begreep waarom hij dat lachwekkend gevonden had terwijl ik het doodserieus meende.
Nog voor ik mijn mond kon openen om het hem te vragen, zag en voelde ik hoe hij zijn hand op mijn wang legde en hij zijn mond naar de mijne bracht. Ik glimlachte tegen zijn lippen en liet hem toe. Ik wist maar al te goed dat de deur van de binnenkant op slot was en dat die enkel van buitenaf geopend kon worden in noodgevallen. Ik had ze zelf op slot gedraaid. Terwijl ik me volledig omwentelde in zijn armen, zijn handen op mijn heupen, en ik me volledig liet opgaan in de intense kus, voelde ik een warmte in mij opkomen die helemaal niets te maken had met de sauna of de stoomcabine of het bubbelbad, en ik vroeg me af hoe veel koppels ergens gedurende hun wellness-sessie wel niet de daad deden.
Ik voelde me ongelooflijk op mijn gemak en was met de man die ik het liefst zag in de hele wereld. Ik kon het hen in dezelfde situatie niet kwalijk nemen. Eric leek er blijkbaar hetzelfde over te denken. Voor ik het goed en wel besefte, voelde ik het slotje in mijn nek openglijden en voelde ik hoe hij van de stuwing van het water gebruik maakte om onze rollen om te keren en hoe hij me op de rand van het bubbelbad zette terwijl hij stond en zich tussen mijn licht gespreide benen wrong. De passie die in zijn ogen te lezen stond, wakkerde een vuur in mij aan. Ik voelde zijn verlangen naar me tegen de binnenkant van mijn dij en een rilling gleed over mijn rug naar beneden, van passie, van anticipatie. Mijn blik wendde zich een enkele seconde af in de richting van waar onze spullen lagen. Ik had niet geweten waar we naartoe gingen. Voorbehoedsmiddelen was het laatste waar ik aan gedacht had.
Ik voelde de elastiek van mijn bikinibovenste even verstrakken voor die helemaal verslapte en keek omlaag terwijl die net langzaam van mijn bovenlijf gleed en op de oppervlakte van het bubbelde water bleef drijven. Ik voelde hoe mijn adem in mijn keel stokte. Ik voelde me ineens heel erg zelfbewust over mijn naaktheid in mijn nuchtere staat, maar die gevoelens van twijfel verdwenen vrijwel meteen toen ik de intensiteit in zijn ogen zag. Het zwart van zijn pupillen maakte het groene in zijn ogen bijna onzichtbaar. Ik slikte toen hij sprak, zijn warme diepe stem naast mijn oor, en de warmte in mijn lijf zich op één punt centraliseerde. Het was afschuwelijk en fenomenaal wat hij met me kon doen alleen met zijn stem en zijn ogen.
"Ge hebt niks om u voor te schamen. Gij zijt perfect," fluisterde hij, net voor zijn lippen de gevoelige huid onder mijn oor raakten. Terwijl hij dat deed, ontsnapte een zucht warme lucht uit zijn mond en kwam die terecht op mijn oorschelp, en ik kon het niet helpen mijn rug te krommen in zijn richting, alsof mijn lichaam en diens noden het overnamen en hem antwoordden. Toen zijn ene hand op mijn borst belandde, voelde ik hoe mijn linkertepel leek te protesteren tegen de aanraking en die tegelijkertijd verwelkomde.
Ik had al zo lang geen intimiteit meer ervaren. De laatste met wie ik gevreeën had was hij geweest, een jaar geleden. Toen waren we allebei aangeschoten geweest en had het stiekem en snel moeten zijn. Nu kon ik openlijk bij hem zijn zonder mezelf schuldig te hoeven voelen, en konden we onze liefde laten spreken. Het was de vorige keer evenmin 'alleen seks' geweest, maar dat hadden we toen niet geweten, en nu waren die gevoelens besproken geweest en geaccepteerd, wat me toeliet meer dan ooit te genieten van de manier waarop hij mij aanraakte.
Hij kuste me overal, mijn nek, mijn borsten, en lager. Ik voelde hem overal. Ik was me amper bewust in het heetst van de strijd dat de rest van mijn bikini bij het bikinibovenste belandde in het water en dat hij op zijn knieën in het bubbelbad gaan zitten was om zijn aandacht lager te brengen. Mijn armen trilden onder mijn gewicht terwijl ik achterover leunde om mijn benen net iets meer te kunnen spreiden.
Toen zijn vingers één voor één in me gleden en me opvulden, verliet een luide snik mijn mond. Ik was overweldigd door het gevoel om weer compleet te zijn, al waren het alleen Erics vingers. Ik kon me niet voorstellen hoe het zou zijn om hem echt weer in mij te voelen en wilde me net bedenken dat hij eventueel kon terugtrekken net voor hij in me klaarkwam, toen ik zijn mond daar beneden voelde. Zijn vingertoppen hadden het exacte plekje bereikt dat me gek maakte en stimuleerden het opnieuw en opnieuw en opnieuw terwijl ze een ritme volgden dat alleen voor hem en mij gecreëerd leek te zijn. Met zijn mond leek hij perfect te weten wanneer hij moest afwisselen tussen zuigen en wrijven, tanden en tong, en het laatste deel van mijn rede verdween met mijn gekreun.
"Fuck, Eric..."
JE LEEST
Zwakte
FanfictionEen klein moment van zwakte was al dat nodig was voor een rollercoaster van emotie die geen van beide had kunnen zien aankomen.