A/N: In 'Zwakte' wordt het redelijk intiem (ack, beetje nerveus!), dus niet voor jongere lezertjes. We doen het een beetje achterstevoren; de rest van de verhaaldelen is braver.
PROLOOG
Eric en ikzelf waren met elkaar verbonden op een dierachtige, primitieve manier. Ik voelde hoe hij in en uit me gleed en mij steeds dichter bij mijn orgasme bracht, met elke keer dat hij ons weer samenbracht en hij zijn heupen in de mijne beukte. Hij was allesbehalve zacht in zijn bewegingen.
Erics handen en warme aanrakingen verplaatsten zich bijna paniekerig over mijn lichaam in dat moment, raakten mijn naakte zelf en de stof van mijn half-opengescheurde blouse en BH, die opzij en omlaag gerukt was waar hij me het meest had willen voelen onder zijn ruwe maar liefkozende vingertoppen. Mijn donkere geklede broek lag in een hoopje aan mijn in pumps gehulde voeten. Onze éénmaking voelde alsof onze levens ervan afhingen, en misschien was dat op dat moment wel zo voor een hoop verschillende redenen die ik niet allemaal opsommen kon.
Het ging er erg hard en erg snel aan toe, en ik voelde zijn warmte afstralen op mijn ruggengraat, terwijl ik me schrap zette met mijn beide handen tegen de flinterdunne houten muur van het toilethokje. Ik beet mijn lip om mijn eigen geschreeuw te verdoezelen, en ik voelde en hoorde hoe hij zacht kreunde en ademloos in mijn nek hijgde tussen zijn ruwe kussen op mijn schouder en eender welk ontbloot plekje Eric maar met zijn mond kon bereiken door. Ik had nog nooit in mijn leven zo hard naar iemand verlangd als ik naar Eric verlangde toen, had nooit in mijn leven die extreme nood gevoeld om iemand zo dicht bij me, tegen me, in me, te hebben en nooit meer los te laten. Hoewel Eric en ik het ons echt niet konden permitteren om ons in die compromitterende situatie te laten betrappen, moest ik toegeven dat de gedachte alleen al dat dat mogelijk was me één van de grootste kicks in mijn leven bezorgde.
Seks had nog nooit zo op het randje tussen genot en pijn gevoeld en toch zo bevredigend, teder en genadeloos tegelijkertijd. Ik voelde zijn warmte in mij groeien en voelde me lichthoofdig worden. We hadden allebei te veel gedronken, en ik voelde hoe de alcohol mijn hoofd deed suizen en zoemen alsof er honderden bijen rondzwermden in mijn brein.
Ik moest moeite doen om me recht te houden, en het kostte al mijn kracht en focus. Mijn dijen trilden. Ik voelde mijn eigen climax gedijen in mijn buik en zich pijlsnel verspreiden. "E-Eric..." bracht ik uit, en daarop voelde ik hoe hij mijn heupen stevig vastgreep terwijl zijn opgehouden adem zijn lippen verliet en mijn hals streelde en hij de eindstreep eindelijk bereikte, luttele seconden voor ik dat deed.
JE LEEST
Zwakte
أدب الهواةEen klein moment van zwakte was al dat nodig was voor een rollercoaster van emotie die geen van beide had kunnen zien aankomen.