*de volgende dag*
"Dag guys ik ga naar school" roep ik.
Stupid assholes
Mik🥁: hey ik ben wat later
Dom🎸🙃: maakt niet uit we wachten wel.
Harreh😎: ik wacht op darcy dan komen we naar jullie toe toch darcy?
U: ja tot zo💀
Ik stap op mijn fiets en rij de poort uit. Vandaag gaan we na school naar mijn huis. 'Super leuk ' . 'Ik ben wel benieuwd naar de vriend van de jongens' . Na een tijdje fietsen zie ik harry staan.
"Hellooooo" zeg ik. Hij kijkt op. Ik rem af en ga naast hem staan.
"Zullen we gaan?" Vraagt hij. Ik knik.
"Jeetje wat fiets jij langzaam" zeur ik . Harry lacht.
"Ja ik heb geen elektrische fiets darling" zegt hij.
"Oke pak je stuur goed vast en niet schrikken" zeg ik. Ik zie dat harry doet wat ik zeg. Ik zet mijn versnelling in de hoogste stand en pak zijn arm. Ik begin sneller te trappen en trek harry met me mee. Hij is hard aan het lachen. We komen uit eindelijk aan bij het kruispunt. Ik zie dominic staan maar Mike nog niet.
"Hey dom" roept harry. Hij kijkt om. En schud lachend zijn hoofd.
"Hebben jullie zin in school?" Vraag ik. Ze schudden hun hoofd.
"Ik ook niet, maar we kunnen wel liedjes schrijven " zeg ik.
"Dat klopt. Heb je al ooit liedjes geschreven?" Vraagt dominic. Ik knik.
"Ja maar het is niet zo goed ik wil graag wat meer energie erin steken en het uitwerken. Want het heeft al een deep tekst " zeg ik.
"Nou ik weet al wat we gaan doen straks bij jou thuis " lacht harry.
"Hey ! Bedankt dat jullie hebben gewacht" zegt mike uitgeput.
"Geen dank kom op, we gaan" zegt dominic. We beginnen te fietsen.
*1 uur later *
We zitten met zijn 4e achterin de klas. Ik z8e dat meneer veenstra binnen komt lopen. Dan komt de barbie aka Emma. Ze gaat voor ons zitten. Samen met Jack en haar vriendin. 'Volgens mij heet die lara?' .
"Zozo de nerds hebben iemand geadopteerd. Zie je dat jack?" Zegt Emma spottend.
"Laat ons met rust emma" zucht harry.
"Bek dicht loser" Sist ze.
"Hij is geen loser trut" snauw ik.
"Oh het adoptie kindje opent haar mond" zegt ze spottend.
"Ik ben tenminste het geld waard. In vergelijking tot jou" zeg ik. Dominic stoot me aan. Ik kijk hem.
"Calm down tes" zegt hij. Ja ze noemen me tessa of tes. Want het is gewoon makkelijker.
"Awh wat schattig dat je dat denkt teresa, maar je hebt waarschijnlijk geen spiegel. Je bent net zo'n misbaksel als die vriendjes van je . Je gaat het nooit halen in het leven" zucht Emma.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...