hoofdstuk 30!

45 4 6
                                    

Bonk, bonk, bonk,bonk. Komt er van 2 kanten . Ik open slaperig mijn ogen. Ik kreun zacht en kijk op de wekker . 05:35 . Oke tf.

Het gebonk gaat verder ik kijk richting dominic die ook zijn ogen open heeft.

"Wtf is dat" zeurt mike. Ik wordt steeds bewuster.

"Oh fucking hell " zucht ik.

"Whats wrong?" Vraagt harry.

"De bedden van de kamers hiernaast staan tegen de muren aan van deze kamer" kreun ik.

"Omg " zegt dominic. 

"Larry is real!" Roept Mike zacht .

"Konden ze dit niet in de club doen ofzo?" Vraag ik.

"Nope" zegt mike.

"En nu? Ik kan niet meer slapen hoor" zeg ik.

"Wachten totdat ze klaar zijn denk ik" zegt harry.

"So darcy wanna make out? " Vraagt dominic grijnzend  .

"No guys plss" Smeekt mike. Ik kijk dom lachend aan. Hij snapt waar ik naartoe wilt. Ik druk grijnzend mijn lippen op de van hem en ga op zijn schoot zitten. Hij draait ons in 1 keer om. Harry kreunt van irritatie.  Ik kan mijn lachen niet meer in houden en begin heel hard te lachen.

"Denk je echt dat wij dat doen waar jullie bij zijn?" Vraag ik lachend.

"Haha als het aan dom ligt wel ja" zegt harry lachend.

"Even daar heb ik te veel sociale awkardness voor" lach ik.

"Ja maar je doucht na de concerten wel tegelijkertijd met ons in de zelfde ruimte" zegt mike lachend.

"Dat is anders. Ik wil niet dat jullie zien en horen hoe ik mijn virginity verlies" lach ik.

"Awh is onze kleine darcy een virgin ?" Vraagt harry plagend.

"Ja jullie niet dan?" Vraag ik lachend.

"Nope " zegt harry. Mike schudt zijn hoofd.

"Nee " zegt dominic dan.

"Verbaasd me niks maar hoe jong waren jullie wel niet tf " Vraag ik. Terwijl ik dat zei hoorde we een harde kreun uit de kamer van luke en Ashton. En was het gebonk bij die muur klaar. Nu alleen harry en louis nog. Nog geen 20 seconde later.

"FUCK LOUIS " horen we harry roepen. En was het gebonk klaar  .

"Gaan we ze awkard maken ?" Vraag ik. Ze knikken.

Ik sta op en loop naar hun deur. Ik klop. Ik hoor allemaal dingen gebeuren.

"Whos there" roept de stem van louis. Ik open de deur en stap naar binnen. Ze liggen bezweet ik bed met de deken tot hun middel.

"Ik wil jullie verzoeken om de volgende keer wat zachter te doen, ik kreeg allemaal klachten binnen" zeg ik en draai me om.

"Alvast bedankt voor jullie medewerking " zeg ik en loop weg. Ik draai me om en sluit de deur en zie dat harry zo rood als een tomaat is. Ik loop terug en begin heel hard te lachen  .

"Oke en nu luke" zegt mike ik knik en hoor wat gestommel. Ik hoor dat het luke is.

"Jo luke geef eens een onderbroek " Sist ashton. 

"Vangen" fluisterd luke. Ik wacht 1 minuut en stap zonder kloppen de kamer binnen.

"Darcy what the fack ik ben naakt" zegt luke

"Ik heb je echt wel vaker naakt gezien . En btw zo groot is hij ook niet" zeg ik en kijk hem aan.

"Ga slapen" zegt ashton grinnikend. 

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu