hoofstuk 25

51 4 9
                                    

*2 dagen later*

"Oke vandaag is jullie eerste concert" zegt luke en schuift aan bij onze ontbijttafel.

"Dat klopt " zegt mike.

"Hebben jullie er een beetje zin in?" Vraagt Michael die ook naast ons komt zitten.

"Ja ik ben wel zenuwachtig " mompel ik.

"Dat mag dat waren wij ook"zegt zayn die ook een stoel pakt.

Voor het geval je het nog niet wist we zitten in een hotel in Amerika. Eergisteren zijn we gevlogen em gister was onze rustdag. Ik slaap samen met luke op een kamer.

"Jullie gaan het vast goed doen" zegt luke en gaat met zijn hand door mijn haar waardoor het door de war zit.

"Waar is het concert eigenlijk?" Vraagt harry.

"Buiten " zegt ashton doe op luke zijn schoot gaat zitten.

*paar uur later*

"Darcy kom terug" roept Paul. Ik lach en ren over het podium heen.

"Lekker bezig" roept louis die aan komt lopen ik stop en verberg me achter louis zijn rug.

"Denk je nou echt dat ik je niet zie?" Vraagt Paul lachend.

"Oke oke ik geef me over" zucht ik lachend en buiten adem .

"Hun doen echt precies hetzelfde als jullie deden " zegt Paul tegen louis.

"Kom op je moet naar louise toe voor je outfit" zegt Paul en duwt me richting backstage. Ik grinnik en loop naar de kleedkamer.

"Eindelijk daar ben je" zucht louise. Ik zwaai naar mike en ga zitten.

"Oke we houden je haar gewoon normaal " zegt louise. Ik knik en sta weer op.

*2 uur later*

"Darcy jullie moeten op." Zegt Paul 

Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan.

"Ik durf het echt niet luke" zeg ik en zucht.

"Kom op het gaat goed komen, trek je er niks van aan. Je bent met je beste vrienden en maak plezier" zegt luke.

"Darcy hier doe je oortjes in" zegt Jeffrey en geeft me een paar oortjes. Ik doe ze in.

"Het duurt maar 3 kwartier daarna kunnen jullie naar het hotel" zegt louis. We knikken.

"Oh en vergeet de dansjes niet" zegt leeroy.

"En praat een beetje met het publiek" zegt ashton. Ik pak mijn gitaar die ik van Michael had gekregen. En loop naar dominic toe.

"We kunnen dit" zegt hij. Harry en mike komen er ook bij staan .

Mike trekt ons alle 4 in een groepsknuffel. En we geven elkaar een high-five.  We kijken naar het podium . De lichten gaan uit.

"Oke mike jij gaat eerst het podium op" horen we harry door onze oortjes zeggen.

"Binnen 3, 2, 1" zegt Paul en mike loopt het podium op en gaat zitten. De hele zaal barst los.

" okay harry gaat op binnen 3, 2, 1" zegt Paul weer.

"Bye guys " zegt harry en  loopt naar zijn microfoon. Je hoort iedereen weer gillen. Natuurlijk het is hun favoriet.

"Darcy jou beurt binnen 3, 2, 1" zegt Jeffrey dit keer.

"Geef je vrienden een high-five dat ziet er leuk uit" zegt liam door mijn oortje. Ik knik en loop het podium op. Het is donker maar ik kan de zaal goed zien. Vol met mensen . Ik geef mike en harry een high-five en loop richting mijn microfoon. Die voor ons links van het podium staat.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu