"Good morning darlin " zegt dominic die me heen en weer schudt.
"What do you want" antwoord ik chagrijnig.
"Oh stel je niet zo aan het is al 12:30pm " zegt hij.
"You woke up at midday and married my bed " zingt hij vrolijk. Technisch gezien is het wel waar.
"Hoe kan je zo vrolijk zijn?" Zucht ik en sta langzaam op.
"Nou kijk ik was al wakker om 10am " antwoord hij vrolijk en huppelt de kamer uit.
"Oh en trek wat leuks aan, we hadden vandaag dat met onze fans gepland " roept hij.
'Oh ja fuck dat is waar '.
Ik loop naar mijn eigen kamer en kies een outfit uit. Wel eentje waarin je kan skateboarden.
Ik trek een random broek en trui uit mijn kast en kijk er even naar.
"Ja wel prima zo " mompel ik en ik kleed me rustig om. Ik pak wat sierraden en mijn vans.
"Hehe miss hemmings is eindelijk klaar" zegt harry lachend als ik beneden kom.
"Haha grappig ben je" mompel ik en drink mijn kop thee op de mike voor me neerzette.
"You okay?" Vraagt mike als hij naast me komt zitten. Ik haal mijn schouders op.
"Laat ik het zo stellen, hoe voel je je?" Vraagt hij. Ik haal weer mijn schouders op.
"Ik voel me leeg, somber, kut, dood van binnen, anxious " antwoord ik zacht. hij knikt langzaam, dat doet hij altijd als hij nadenkt.
"Hoelang geleden is het dat je je pillen hebt geslikt?" Vraagt hij. Ik denk na.
"2 dagen geleden denk ik " mompel ik.
"Darcy je weet dat je ze elke 8am moet innemen, je bent er bijna vanaf nog 1 half jaartje " zegt mike. Ik kijk op de klok.
"Ik weet niet of ze nu nog helpen maar je kan het proberen" zegt mike. Ik knik en loop naar de keuken. Ik pak het doosje uit de kast en neem er snel 1tje in.
"Ik weet ook niet of ze nu nog gaan helpen maar we gaan het zien" zeg ik. Ik merk dat ik vaak een beetje duf wordt van die pillen, niet altijd gelukkig. Deze pillen werken ook een beetje tegen paniekaanvallen.
"Darcy Je weet dat we vandaag met de fans gingen skaten?" Vraagt dominic. Ik knik. Dat heeft hij al 2 keer gezegd vandaag.
'Awh hij bedoelt het goed '
Ik zucht. Ik hoop dat de pillen snel werken en dat ik me iets beter ga voelen.
"Zijn we klaar om te gaan?" Vraagt harry enthousiast.
"Bijna, maar naar welke gaan we?" Vraag ik.
"Er is er eentje 12 minuten hier vandaan" zegt mike. Ik denk na.
'Southbank skate space?' . ' volgens mij wel '. 'Maar is die wel groot genoeg? . ' Ja weet ik veel, idk hoeveel mensen er komen '. 'Weinig '. 'Nou dan is het wel groot genoeg '
"Southbank skate space misschien?" Stel ik voor.
"Dus dat was de naam, ik dacht aan rom" zegt mike.
"Dat is zeker 4 uur hier vandaan, dat is aan de andere kant van Londen en al helemaal op een skateboard" lacht dominic.
"We wonen vlakbij hyde park toch?" Vraagt harry. Ik kijk hem aan alsof ik een geest zie.
"Ja dat ligt achter dit blok" verteld mike en knipoogt even naar hem. Ik zie dat harry rood wordt net als mike en grijns.
"Zullen dan maar eens gaan? We moeten volgensmij nog een brug over" zegt dominic. Ik knik en pak mijn skateboard.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...