hoofdstuk 59

24 3 2
                                    

"LUKE wat gebeurd er met me? Ga ik dood? Er is iets mis met me" huil ik in paniek.

"Hey hey hey, het is oke. You Just started your period. Dat s wat waar elke vrouw mee te maken gaat krijgen in haar leven. Er is niks mis met je en je gaat ook niet dood. Je hoeft je nergens voor te schamen, het is normaal" zegt luke kalm en knuffelt me.

"En je bent ziekjes van de reis, dat van 39° koorts, zweten en erge duizeligheid hoort er niet bij. Alles komt goed, ik ga het bad voor je laten vol lopen. Dan ga ik je eerst helpen om in bad te komen Daarna ga ik maandverband en chocola voor je halen" zegt luke en hij draait de kraan open.

Dan loopt hij weg om vervolgens terug te komen met zijn laptop en start Netflix op. Hij helpt me met uitkleden en helpt me met inbad stappen. Ik weet dat hij niks zou doen want hij is mijn broer en een mietje .

"Oke, ik ben binnen 10 minuten terug dat beloof ik" zegt luke en doet de badkamer deur dicht. Ik heb het zelfs in bad en ontzettend koud. Ik heb maar gewoon en random film opgezet.

Na tien minuten is luke inderdaad terug met plastic verpakkingen. Ik kijk hem glazig aan.

"Ik heb mama gebeld voor advies, ze zei dat dit de fijnste merken zijn. Wil je eruit?" Vraagt hij. Ik knik.

"Alright ik ga even een handdoek en schone kleren pakken" zegt hij en komt 2 seconde later met ondergoed en een joggingpak . Ik pak zijn hand en hij helpt me het water uit. De wereld begint weer te tollen en ik probeer mijn evenwicht te vinden. Luke droogt me snel af en pak dan een maandverband verpakking.

"Hoe moet dit?" Vraag ik. Ik wil niet veel zeggen want het gevoel van elk moment in huilen uitbarsten als ik nog maar 1 woord zeg is niet leuk.

"Uhm ja, mama zei uit het plastic, je haalt alle andere papiertjes ervanaf zodat hij blijft plakken en met het hartje aan de voorkant. Die flap dingen moeten volgens mij om de onderkant van je onderbroek vouwen" zegt luke. Ik ga op de wc zitten en doe wat hij zegt.

"Zo goed?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op.

"Ik neem aan van wel, maar dat voel je zelf het beste" zegt hij. Ik trek mijn onderbroek omhoog. Het voelt alsof ik een luier om heb. Ik zucht en ril dan weer.

"Trek gouw die trui aan en ga op bed liggen. " commandeert luke. Ik ga op bed liggen en luke stopt me in.

"Ik slaap vannacht bij je oke? Dominic wilde wel bij calum. Volgens mij zijn die vrienden van je ook een beetje ziekjes" zegt luke. Luke sluit alle gordijnen en doet het licht uit.

"Slaap lekker sissie, als je iets nodig hebt kan je me roepen" zegt luke.

"Komt goed lukey, bedankt" zeg ik. Mijn stem is zacht en schoor. Ik zweet met de tering maar ik heb het ijs en ijs koud. Ik sluit mijn ogen en val in en droomloze slaap.

Ik wordt wakker van stemmen. Ik hou mijn ogen dicht. You know, je slaapt als maar je hoort alles. Stiekem hou ik van dat gevoel.

"Mike ligt bij calum, dominic bij Michael en harry bij mij" hoor ik ashton zeggen.

"Die 3 ook al? Zou het door de reis kunnen komen, i mean 11 uur vliegen is niet niks" zegt luuk.

"I guess, ze hebben alle 3 last van een beetje koorts, hoofdpijn, duizeligheid,  en moe. " zegt ashton.

"Hey calum en Michael " zegt luke.

"Hoe is het met haar?" Vraagt calum

"Well, she just started her first period. Maar ze is erg duizelig als ze opstaat, ze gloeit en zweet heel erg. Bijna 39° koorts. Hoofdpijn,  buikkrampen,  misselijk en ze trilt als een rietje. " verteld luke.

"Oh misschien heeft crystal nog wat tips voor haar?moet ik haar bellen?" Vraagt Michael.

"Ik denk dat ze eerst de nodige rust en zorg nodig heeft. Ik denk dat ze de komende dagen niet uit bed komt" grinnikt luke.

"Dus we moeten lief voor haar zijn?" Vraagt calum.

"En veel chocolade geven" zegt ashton.

"Misschien moeten we aan de organisatie doorgeven dat 1 van de bands ziek is. En dat we niet weten wanneer ze weer beter zijn" stelt Michael voor.

"Dat moet de manager toch doen?" Vraagt calum.

"Yeah sorry maar toen harry zo ziek was moest hij van simon nogsteeds optreden en dat ga ik hun niet aan doen" antwoord luke.

"We bellen zelf de organisatie. Aangezien in de voogd van darcy ben en nogsteeds samen met mijn ouders alles over haar bepaal. Contract of geen contract simon kan kan niet bepalen" zegt luke boos.

"Bel jij dan?" Vraagt Ashton. Ik hoor niks dus ik neem aan dat luke knikt.

"Ik ga ze nu bellen, kan iemand even checken hoe het met darcy gaat?" Vraagt luke. Ik hoor hem weglopen . Er komt iemand in mijn richting gelopen.  Ik draai me op mijn zij en zie dat ashton aan komt.

Hij legt zijn hand op mijn voorhoofd.

"Damn luke had gelijk je bent heet, gloeiend zelfs. Wil je iets drinken?" Vraagt hij. Ik knik mijn keel is droog. Hij vult een glas met water en helpt me overeind. Ik pak het glas en zet het aan mijn lippen. Ik neem een slok maar het water proeft vies.

Ik trek een vies gezicht. Ik geef het glas terug aan ashton

"Alles smaakt vies als je ziek bent schat dat weet ik. Maar je moet even wat drinken" zegt hij en geeft het glas weer terug. Ik drink toch het hele glas leeg.

"Nu blij?" Vraag ik. Mijn stem kraakt . Hij knikt. Dan komt luke binnen.

"Ze stellen het opnemen van onze categorie uit totdat ze weer beter zijn" zegt hij.

Ashton drukt een kus op mijn voorhoofd en loopt weg.

"Ik ga wel roomservice bestellen zullen we een film kijken?" Vraagt hij als hij zichzelf snel omkleedt. Daarna ploft hij in bed neer.

'Mooi een warmte bron'

Ik kruip meteen tegen luke aan en geniet van zijn warmte. Ik heb het alleen nogsteeds koud.

"Pirates of the caribbean?" Vraagt hij. Ik knik.

1045 woorden

Darcy's first period, arme meid. De andere jongens ook ziek?  Wat is lukey toch weer een schatje hè?

Heyhey,

Vandaag komt er nog een hoofdstuk online. Dit deel zat eerst bij hoofdstuk 58 maar ik heb het toch in 2 delen geknipt.

MORGEN MAG IK WEER NAAR SCHOOL!

Ik ben zo blij dat ik weer uit huis mag, ik kan mijn crush weer zien en jet hem praten.  Ik ga mijn bestie weer zien op de manage. Donderdag ga ik voor het eerst alleen rijden op tjerk (mijn lease paardje). Zijn eigenaar zit in Londen (jaloers)  maar dat betekend dus dat ik zonder haar mag rijden en verzorgen. Ik heb er zo veel zin in.

Vrijdag moet ik samen met een vriendin een Engels presentatie doen. We gaan het doen over doncaster (heb ik gekozen. Haha) ik ga vertellen over de geschiedenis en alles wat er daar te doen is. Natuurlijk heb ik zo veel mogelijk gelinkt aan louis tomlinson, one direction en dominic (yungblud)

Maar ik ga nog wat delen schrijven ttyl

Vergeet niet te stemmen en reageren

LOTS OF LOVEEEE! XX

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu