hoofdstuk 67

21 3 1
                                    

*1 dag later*

"Yas dit was de laatste draaidag" juicht dominic.

"Gefeliciteerd guys jullie hebben het geflikt" zegt Paul. We geven hem een high-five

"Ga omkleden, vanavond is het eind feest" verteld Paul en loopt de kleedkamer uit.

"Hey mike, wil je mijn date zijn naar het eindfeest?" Vraagt harry en gaat op q knie zitten alsof hij hem ten huwelijk Vraagt.

"Omg Harold, dat hoef je niet eens te vragen tuurlijk wil ik dat" zegt mike blij. Ze geven elkaar een lange zoen.

"Ga je roos vragen?" Vraag ik. Hij knikt.

"Ze is er binnen 3, 2, 1" zegt hij en er wordt op de deur gebonkt. 

"Roos" zegt dominic blij terwijl hij de deur open doet.

"Uhm ja nee ik heet geen roos " zegt ashton.

"Wat kom je doen?" Vraagt dominic en rolt zijn ogen.

"Jongens kom naar binnen" roept Ashton. Mike begint met filmen.

"Nee ik ga zo echt niet naar binnen" roept Michael.

"Ik zie er echt belachelijk uit moet dit echt? " Vraagt luke.

"Zeik niet zo en kom gewoon. " roept Ashton geïrriteerd. 

" Nee je trekt dit stomme pak maar lekker zelf aan" zegt calum .

"Kom hier please" Smeekt Ashton.

"Ze zegt toch Nee geloof mij maar" zegt luke.

"Na dit kan ze geen Nee zeggen" zegt ashton. Ik hoor ze zuchten steunen en kreunen.

Luke, calum en Michael komen binnen gelopen, verkleed als bloemen. Ik schiet in de lach. Ze kijken allemaal echt dood ongelukkig en zielig. Ik begin te hikken van het lachen en val op de grond. Harry en dominic doen met me mee.

Mike filmt alles..

" lieve darcy wil je " begint ashton. Ik kan echt niet stoppen met lachen. Wat hem denk ik zwaar irriteerd.

"Met mij" zegt luke. Hij klinkt zo zielig. Hij heeft zelfmedelijden.  Ik ga nog harder lachen. Michael en calum moeten ook lachen. De tranen stromen over mijn gezicht.

"Naar het" giegelt calum.

"Ei- hahahaha ei-eind hahahaah eindfeesthahahaha" proest Michael. We rollen samen over de grond van het lachen.

Ashton kijkt me afwachtend aan. Ik kom weer een beetje op adem en kijk hem vragend aan.

"En?" Vraagt hij.

' Oh hij verwacht echt serieus een antwoord van mij '

" Oh dit was serieus? " Vraag ik en probeer mijn gezicht in de plooi te houden . Hij knikt. Ik begin weer te lachen.

"I'm sorry ash, but i think i wanna go alone" zeg ik en kom weer een beetje op adem

"Naar deze manier van het vragen ga ik nooit meer vergeten, staat het op film mike?" Vraag ik.

"Jup" grijnst hij.

"Told ya" is het enige wat luke zegt en houdt een straight face. Wanneer we elkaar aankijken schieten we in de lach.

"Jij, ugh het komt zeker allemaal door die stomme drummer" roept Ashton gefrustreerd.

"Ash pas op met wat je zegt" waarschuwt luke.

"Nee ash, oke misschien een beetje. Maar wat wij hadden 2 of 3 jaar geleden.  Is verleden tijd. Ik voel niks meer voor je en jij niks keer voor mij. En misschien had je het iets anders moeten aanpakken" zeg ik. Ik hik.

"En die kus hier op de gang" Vraagt hij.

"Ik kon niet anders. Toen had ik hem ook nog niet ontmoet maar jij had me gepind tegen de vloer dus veel keus had ik niet" zeg ik.

"Ash je denkt dat je gevoelens voor haar hebt omdat je niet wilt bekennen dat je gevoelens hebt voor dat nieuwe meisje" zegt Michael.

"Misschien heb je gelijk" zegt ashton en loopt weg. We beginnen weer te lachen als calum een gekke bek trekt.

*paar uur later*

"Gaan jullie mee shoppen?" Vraagt Daniel. Aan ons. We knikken.

Niet veel later lopen we door de winkelstraat. Roos en ik kletsen wat. Iedereen is hun eigen weg gegaan. Ik zie een vet leuk rokje hangen. We lopen de winkel binnen.

"Wel een beetje style voor jouw boy" grijnst ze en knipoogt.

"Speaking of the devil" grinnik ik.

"Nou uh ik ga het pashokje in girl" zegt de en pakt een random shirt en broek en loopt weg.

"Hey" zeg ik.

"Hey beauty " grinnikt hij.

"Dit is wel echt een winkel voor jouw" grinnik ik.

"Klopt ik haal hier ook wel eens wat kleding " zegt hij.

"Jij gaat me op tour echt een keer helemaal stylen in jouw style" zeg ik. En pak het rokje in de goede maat.

"Op tour zijn?" Vraagt hij verward. Ik knik.

"Oh je hebt het nog niet gehoord, we gaan samen op wereld tour. Jullie zijn ons voorprogramma " vertel ik.

"Gaan we dan reizen in een auto met zijn alle?" Vraagt hij.

Ik schudt mijn hoofd.

"Nee gekke, we reizen in onze tourbus en we vliegen met onze privejet" zeg ik.

"Gelukkig. Oh en dit zou heel goed bij dat rokje staan" zegt hij en geeft me een panty, kousen en een shirt.

"Darcy wat vindt je van mijn outfit?" Vaagt roos. En komt naar buiten gelopen. Ik begin te lachen net als roos zelf.

"Je lijkt op een clown" lach ik.

"Ja dacht ik ook al, niet echt mijn winkel" grinnikt ze. Ik verdwijn een pas hokje in en praat wat met roos en emerson terwijl ik me omkleed.

"Oh en trouwens, geen idee of jullie het al hebben gehoord. Maar ashton heeft me mee gevraagt naar het eindfeest. Het was zo grappig. Luke cal en Mickey in een bloemetjes pak. " lach ik. Roos lacht ook.

"Dus je gaat met ashton? " vraagtemerson.

"Nope heb hem afgewezen" zeg ik simpel. 

"Done" roep ik en gooi het gordijntje opzij.

"Girl, you look on fire " zegt roos goed keurend. 

"Je ziet en geweldig uit darcy" zegt emerson.

"Is het niet te?" Vraag ik.

"Nee het is niet te saai, niet te sletterig, niet too much gewoon goed" zegt roos.
.
" Ik neem het bedankt emmy" zeg ik.

Ik kleed me weer om en zie roos opeens nergens.

"Waar is roos " Vraag ik.

"Die zag dominic en was toen pleiten" zegt emerson.  Ik reken de kleren af en we lopen samen naar buiten. 

"Ik heb een vraagje?" Zegt hij.

"Vraag maar raak" zeg ik en ga op een bruggetje zitten.

"Do you wanna be my date for the party tonight? " Vraagt hij.

1030 woorden

How cute? Wat gaat darcy zeggen, wie is het nieuwe meisje?

Heyhey

Sorry maar ik ging echt stuk om het stukje waar ashton darcy mee vroeg. Ik zag het al helemaal voor me.

Maar Niet veel te vertellen so
Anyways

Vergeet niet te stemmen en reageren

Lots of love x

woensdag 23 februari 2022 2:28 am

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu