hoofdstuk 75

37 2 0
                                    

"Darcy, schiet op we zijn te laat" roept luke.

"Ja kom eraan " zucht ik en pak mijn laatste spullen. Mijn koffer ligt al in de auto van papa. Ik ren naar beneden. 

"Hehe daar is ze eindelijk, hup Instappen " zegt luke gehaast.

"Wat een stress doe rustig ze vertrekken echt niet zonder lead zanger of lead gitarist " zeg ik rustig en maak mijn gordel vast. Papa drukt het gas pedaal in en we scheuren weg.

"Oke deze reis gaat hetzelfde als de andere tour, alleen dan dat jullie niet onze act zijn. Je vliegt straks samen met je vrienden naar Amerika. Wij beginnen onze tour namelijk veel later dan jullie. " verteld luke.

"Oh, maar hoe dan?" Vraag ik verward.

"Jullie tour begint 15 januari en die van ons 2 augustus.  Maar doordat jullie iedere stad 2 keer doen?" Vraagt luke

"Ja onze tour is Amerika, groot Brittannië en alles daar omheen, Europa. Dan hebben we elk ding in Europa gehad en draaien we weer om. Dus dan doen we eerst 2 weekjes vrij. Dan beginnen we waar de geëindigd waren en gaan we zo weer terug dus dan Europa, uk en usa" zeg ik

" dat bedoel ik. Jullie zijn oprecht erg lang bezich ik gok op 1,5 of 2 jaar, dus we komen elkaar wel soms tegen want we kruisen elkaar wel een aantal keer" verteld luke. Ik knik.

" en jullie gaan eerst nog lekker thuis chillen" grinnik ik.

"Precies, oh we zijn er" zegt luke.

"Hier zijn jullie koffers " zegt papa. Ben en Jack stappen uit de andere auto.

"Hurry" zegt mama. We lopen de grote hal binnen en daar staan Michael, ashton en calum met hun familie.

"Ready to go?" Vraagt calum. Luke knikt. Ik geef papa een knuffel.

"Tot over 1 jaar"zucht ik.

"Ik ben zo trots op je stampertje " zegt ben en drukt een kus in mijn haar. Nu trekt Jack me in een knuffel.

"Laat niemand zeggen dat je iets niet kan oke? En pas op jezelf" zegt hij. Ik knik..

"Oh en breng die piraat me naar huis, of maak een foto van jullie zodat ik kan zien hoe jullie bij elkaar passen" zegt ben. Ik schiet in de lach.

"Promise " zeg ik en haak mijn pink in die van hem. We lachen.

"Awg mijn kleine meisje gaat in haar eentje op wereld reis" snikt mama en knuffeld me stevig.

"Ik ben niet helemaal alleen, dom, harry en mike gaan ook mee" zeg ik.

"Maar zonder volwassenen " zucht ze.

"Dat is ook niet waar, remington, sebastian, emerson en Daniel gaan ook mee. Alhoewel sebastian is de enige echt volwassenen " grinnik ik.

"En louis gaat ook mee samen met grote harry " valt luke in.

"Oke oke, ga nou maar snel anders komen jullie nog te laat " zegt mama. We lachen en lopen met de andere jongens naar de gate.

"We zijn zo trots op jullie allemaal!" Roept de moeder van Michael.

"Tot snel" roept papa nog en we lopen met de beveiliging mee die ons naar onze jet brengt.

"Hello pilot " groet ik hem. Hij salut terug en sluit de deur van de cockpit.

"Nogsteeds jaloers dat jullie wel een privé jet hebben" zucht Michael.

"Tja, i dont know why we have one to be honest. Simon geeft het gekocht" zeg ik schouder ophalend.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu