hoofdstuk 58

22 3 6
                                    

"Rise And shine my sunshine" hoor ik ashton zeggen. Ik open mijn en kijk om me heen.

"Hoelaat is het?" Vraag ik.

"12:30 pm " antwoord ashton. Ik duw mezelf overeind en kruip uit bed.

"Ik heb honger" zeg ik en begin rondjes te lopen.

"We gaan wel naar beneden naar het restaurant " zegt ashton die ook opstaat.

"Wanneer beginnen de opnamens?" Vraag ik. Hij denkt na.

"Over 2 dagen denk ik, er moeten nog een hoop artiesten arriveren, het opnemen duurt 1,5 tot 2 weken. In iedergeval van onze categorie " legt ashton uit. Ik knik en loop de deur uit. Ik open de deur van mijn eigen kamer en zie iemand op bed liggen.

Als ik dichter bij kom zie ik dat het dominic is. Ik schudt hem voorzichtig heen en weer.

"Wakker worden sukkeltje we gaan lunchen" zeg ik. Rekt zich uit en draait zich richting mij.

"Zo en waar ben jij geweest?" Vraagt hij.

"Bij luke en de andere maar toen viel ik inslaap. Kom je lunchen beneden?" Antwoord ik. Hij knikt en stapt uit bed. Ik staar hem aan, hij grinnikt.

"Bevalt het uitzicht love?" Vraagt hij. Ik grinnik en wordt rood.

"Schiet nou maar op" grinnik ik. Hij pakt een joggingbroek en trui. Daarna volgt hij me naar de gang. Ik klop aan bij harry en mike.

"We gaan lunchen komen jullie ook?!" Vraag ik.

"Ja we komen !" Antwoord mike. Niet veel later komen ze alle 2 naar buiten. Ashton is hem blijkbaar al gepeert.  Ik zucht en loop naar de lift.

"Welke verdieping? " Vraag ik.

"Uhm ik denk begane grond" mompelt harry. Ik klik het knopje aan. De lift komt in beweging.  Het is stil, niet eens een lift muziekje.

"Zullen we straks het hotel gaan verkennen?" Vraagt dominic zacht om de stilte te doorbreken.

"Ja is goed" mompel ik. Daarna was het weer doodstil. IK wordt er awkard en zenuwachtig van. Mijn been begint on ophoudelijk te trillen. Dat doet uit wel vaker in situaties waarin ik me geen houding weet te geven. Ik kan er niks aan doen..

Maar omdat ik sta begint mijn hele lichaam mee te trillen. Ik kijk in de spiegel van de lift we staan en zien eruit als zombies. Iedereen is moe.

"Jeez gaat alles wel goed?" Vraagt mike die me aankijkt.

"Ja sorry kan er niks aan doen" zeg ik. Gelukkig gaan de deuren van de lift open. Ik sprint naar buiten. Weg van de stilte. Ik kijk rond en zie dat eigenlijk zo het restaurant in lopen. Ik wacht op de rest en kijk rond opzoek naar luke. Als ik hem zie lopen we er rustig op af.

"Omg gaat alles wel goed met jullie?!" Roept Michael. We zeggen niks en gaan zitten.

"Jullie zien er uit als zombies, ga snel wat eten" zegt calum.

"Het is all you can eat, pak een bord en schep het vol" zegt luke. Iedereen staat op maar ik blijf zitten.

"Loop je mee luke?" Smeek ik.

"Gaat alles wel goed, je ziet erg bleek" zegt luke bezorgt.

"Ja ja alles gaat goed" mompel ik. Ik heb buikpijn en hoofdpijn. Ik ben duizelig.

"Ik loop wel mee" zegt luke nogsteeds bezorgd. Ik sta op kaar alles begint te draaien en ik grijp luke stevig vast.

"Darcy?" Zucht luke. Ik kijk hem aan.

"Het gaat niet goed met je" zegt hij. Ik negeer hem. De wereld is gestopt met tollen en ik loop naar de keuken.  Luke haalt me snel in en we lopen samen verder.

"Hier een bord" zegt hij.  Ik pak het bord aan en we lopen langs alle bakken met eten. Sommig wordt gers gebakken zoals een eitje of een pannenkoek.

"Wil je een pannenkoek?" Vraagt luke. Ik knik alleen maar. We gaan in de rij staan. Ik begin tegen luke aan te leunen. Ik heb het ijs koud en begin te rillen.

"Hoelang nog" Vraag ik zacht. Ik wordt licht in mijn hoofd en hang nu helemaal tegen hem aan. Ik merk dat ik zweet.

"Niet lang" zegt hij. We zijn eindelijk aan de beurt. Het leek wel uren.

"E-een panne-pannekoe" probeer ik maar alles begint weer te draaien.

"Gaat alles wel goed meid?" Vraagt het meisje achter de bakplaat.

"L-Luke" zeg ik. De paniek slaat toe

"L-luke help" zeg ik de paniek in mijn stem is duidelijk te horen. Ik zet het bordt weg voordat het valt.

"Darcy alles is oke, ik ben bij je" zegt luke.

"A-alles draait, Help luke ik zie niks " zeg ik n paniek.  Mijn zicht wordt zwart.

"Luke wat gebeurd er!" Zeg ik in paniek.

"Alles komt goed " zegt luke rustig.

"Heeft er iemand een nat doekje " roept luke en legt zijn hand op mijn voorhoofd.

"Jezus je gloeit " zegt hij en tilt me op.

"Ik breng je terug naar de kamers, je gaat naar bed en ik ga voor je zorgen." Zegt hij. Mijn zicht komt langzaam weer terug. Ik adem zwaar. Hij loopt de lift in waar een meisje staat.

"Wie ben je?" Vraagt het meisje.

"Darcy jij?" Vraag ik. Het meisje giechelt.

"Dana"zegt ze en speelt met haar strikjes.

"Hoe oud ben je dana?" Vraag ik.

"6" giegelt ze.

"Darcy tegen wie praat je?" Vraagt luke.

"Tegen dat meisje, dana" antwoord ik.

"Darcy wij zijn de enige in lift" zegt luke.

"Helemaal niet kijk zelf maar" zeg ik. Luke kijkt in de richting waar dana staat.

"Het is leeg er staat niemand" zegt luke. Ik kijk maat het meisje is weg. IK kijk verward op me heen. Luke voelt opnieuw aan mijn voorhoofd.

"My God je bent echt heet en je bent zeik nat van het zweten" zegt luke bezorgd.  Ik begin weer te trillen en rillen van de kou.

"Luke ik heb hele erge buikpijn" zucht ik. Hij legt me neer op mijn bed .

"Waar precies?" Vraagt hij. Ik wijs naar mijn onderbuik.

"Het is een soort van constante kramp." Kreun ik. Ik zie een lichte paniek in zijn ogen ontstaan.

"Ik moet plassen" zeg ik. Ik sta voorzichtig op en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel. Ik zie er echt niet goed uit. Ik ben lijk bleek, mijn haar is dof, het zweet staat op mijn voorhoofd maar ik heb het super koud. Ik kijk ook niet goed uit mijn ogen. Ik hoor buiten de badkamer allemaal verplaatsen van koffers en tassen. Ik ga op de wc zitten en kijk opeens naar mijn onderbroek.

"LUKE?!" Roep ik in paniek en begin te huilen.

"Darcy whats wro- oh shit" zegt hij als hij binnen komt..

1098 woorden

Wat is er met darcy aan de hand? Hoe gaat het aflopen met het programma?

Heyhey,

Ik denk dat jullie al weten wat er met darcy aan de hand is. Ik wilde dit aankaarten aangezien het gewoon een normaal onderwerp is. Ieder meisje krijgt ermee te maken. Dus ja.

Ik heb verder niks te vertellen.  Alleen dat ik zelf ook ziek ben geweest. Dus ik heb darcy hetzelfde gegeven als dat ik zelf had.

Hoe voelen jullie je?

Ik voel me nu wel goed Dus ik mag morgen weer naar buiten.

Vergeet niet te stemmen en reageren

Lots of foockin love <33

Dinsdag 15 februari 2022 1:58 pm

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu