"Dus nu hebben we 2 dagen vrij" zegt dominic. En hij laat zich op bed vallen. Er hangt een sterke spanning tussen ons, een spanning die totaal niet goed voelt.
"Dominic, we moeten praten" zeg ik. Hij kijkt me aan.
Ik laat me in de stoel zakken die aan het eind van het bed staat.
"Ik denk dat we afstand moeten nemen op het gebied van relatie ect " zeg ik zacht.
"Wat? Waarom?" Vraagt hij.
"Omdat, ten eerste geen relatie hebben. Ten tweede we maken eigenlijk alleen maar ruzie, we hebben beide tijd en ruimte nodig om na te kunnen denken en onze eigen weg te vinden " Leg ik uit. Hij kijkt teleurgesteld.
"Dit komt door die stomme drummer is het niet?" Vraagt hij kwaad.
"Dit is dus precies wat ik bedoel. En nee hij heeft hier niks mee te maken. We moeten een break hebben tussen ons. Ik weet dat het lastig is als we in een band zitten, maar ik bedoel een break op relatie en hoe je dat ook mag noemen wat we deden. If it's meant for each other , we find each other again " zeg ik .
"And if it's not so then so be it and we move on" zeg ik zacht.
"Maar, wat heb ik verkeerd gedaan?" Vraagt hij verdrietig en kwaad.
"Niks, we zijn gewoon allebei in de war en geïrriteerd. Ik voel me niet goed bij een relatie tussen ons twee. Dat gaat namelijk niet werken" zeg ik.
"Oh doe nou niet alsof je me kent" zegt hij boos.
"Gun mij en jezelf eens de tijd! Merk je dan niet dat dit niet gaat werken. Het is niet gezond voor ons beide dominic! Ik ben niet the one voor jouw en jij bent niet the one voor mij" Leg ik uit.
"Ik begin steeds meer aan mezelf te merken dat ik je meer zie als een beste vriend dan als een vriendje" zeg ik duidelijk voor hij zijn mond open kan trekken.
"Maar" probeert hij nog maar ik kap hem af.
"Wij lijken te veel op elkaar qua karakter. Daarom botst het heel vaak. En ik wil niet dat jij je gaat veranderen voor mij. Dat is niet eerlijk tegenover beide van ons.. er zijn genoeg mensen op de wereld en the one zit er echt wel tussen voor ons. Maar we zijn het niet voor elkaar en dat weten we donders goed " zeg ik.
"Ik snap het, maar kunnen we nog wel vrienden blijven?" Vraagt hij.
"Ja tuurlijk. Maar misschien moeten komende tijd even geen kamers delen, dan kan jij ook nadenken en alles rustig verwerken. " zeg ik.
"Dat vindt ik een goed plan, zou ik een nieuwe kamer aanvragen?" Vraagt hij.
"Doen we morgen wel ik heb daar nu geen energie meer voor" mompel ik. Ik schuif het 2 persoons bed uit elkaar. Het zijn namelijk 2 lossen bedden. Ik pak een deken ui de kast..
"Ik ga even een rondje lopen" zegt dominic.
"Is goed ik ga slapen " zeg ik en kleed me om. De deur valt dicht. Stilte . Ik geniet ervan. Ik knip het licht uit en ga in bed liggen. Ik val langzaam in slaap.
*next morning*
Met een klap val ik op de grond en ik hoor mensen lachen.
"Wtf" zeg ik als ik mijn ogen open. Ik zie dat remington lachend mijn been vast heeft.
"Wat wil je? En hoe kom je hier binnen?" Vraag ik chagrijnig.
"Ik kwam vragen of je mee ging zwemmen en dominic liet me binnen" zegt hij.
"Ja sure" antwoord ik en kijk dominic vragend aan. Hij knikt als teken dat hij ook mee gaat.
"Oke top, we zien jullie straks op da gang " zegt remington vrolijk en huppelt weg.
"Ik wordt echt mishandeld vandaag" zucht ik. Dominic lacht.
"Hey uhm, ik heb nagedacht en je hebt gelijk. Het gaat zo niet werken. Maar we kunnen nog wel vrienden blijven toch?" Vraagt hij.
"Ja tuurlijk, ik ben blij dat je het zelf ook inziet" zeg ik.
Ik pak een bikini uit de koffer. Hij is zwart en geen inkijk. Er loopt 1 band over mijn buik. Het broekje is simpel zwart.
"Ik ga me omkleden" zeg ik. Ik loop de badkamer in en kleed me snel om.
"Dom! Kan je me helpen?" Vraag ik. De deur gaat open en Michael staat daar.
"Oh" zeggen we tegelijk.
"Ook goed, kan je mijn bikini vast klikken?" Vraag ik. Hij knikt.
"Zo die zit vast" zegt hij.
"Ga je ook mee?" Vraag ik. Hij knikt.
"Iemand moet de kinders in de gaten houden" zegt hij serieus.
"Je bent zelf nog een kind" zeg ik lachend. Ik trek een korte broek en een shirt aan.
"Lets go" zegt hij. Ik pak mijn mobiel en de pas van de kamer en gooi hem in de tas van Michael. Ik grijp nog snel een handdoek en loop achter hem aan.
Op de gang staat eigenlijk iedereen al.
"Omg crystal! " Roep ik vrolijk en geef haar een knuffel. Ik hou echt van haar, ze is echt geweldig.
"Darcy, ik hoop dat je het niet erg vindt dat een nieuwe vriendin van mij meegaat?" Vraagt dominic.
"Tuurlijk niet" zeg ik.
"Roos dit is darcy hemmings en darcy dit is roos verdrag " zegt hij. Ze begroet me zenuwachtig.
"Hii" zeg ik. Heeft hij snel gedaan.
"Lets goo" roept Michael. Ik ga naast harry en mike lopen.
"Wat gebeurde er gister tussen jullie?" Vraagt mike. Ik kijk hem vragend aan.
"In de hotel kamer" zegt harry..
"Oh ik zei tegen hem dat het niet ging werken zo en dat we beter afstand konden nemen voordat het echt uit de hand loopt" zeg ik.
"Hij werd boos, en ik probeerde hem de mond te snoeren zodat ik uit kon praten." Voeg ik nog toe.
"Dus jullie komen niet meer terug als stelletje?" Vraagt harry.
"Who knows if it's really meant for each other it will find its way back, if not then it won't. then we accept that and move on" zeg ik.
"quote of the day " zegt mike. We komen aan bij het zwembad.
Er zijn echt weinig hokjes. Iedereen sprint er naar toe en claimt er 1. Er is nog maar 1 hok over. En er zijn 2 mensen over.
"Hokje delen? " Vraagt een ondertussen bekende stem.
1047 woorden
Wie is het? Gaan ze een Hokje delen? Wat gaat er tussen dominic en roos gebeuren?
Heyhey
Weer een korter hoofdstuk, sorry voor deze ultra saaie Cliffordhanger.
Echt emerson barrett heeft echt mijn hart gestolen.
Wie heeft jullie hart gestolen vanaf het moment dat je die persoon zag? (Mag in real life maar ook op een foto)
Er komen leuke hoofdstukken aan. Tenminste ik vindt ze wel leuk denk ik (moet ze nog schrijven)
Anyways,
Vergeet niet te stemmen en reageren
Lots of loveeee! Xx
Zondag 20 februari 2022 1:34 pm.
JE LEEST
Youngblud
أدب الهواةWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...