hoofdstuk 57

25 3 9
                                    

We lopen het hotel binnen. THE HOLLYWOOD TOWER HOTEL. Ik ben super enthousiast en huppel vrolijk rondt. Ik zie alleen maar beroemdheden. Dan zie ik opeens iemand staan.

"OMG ASHTON!" Roep ik blij uit en ren op hem af. Hij kijkt op en begint te lachen. Ik vlieg in zijn armen.

"Darcy, omg zo fijn om je eindelijk weer te zien" zucht hij blij. En draait een rondje.

"Waar is luke?" Vraag ik.

"Boven in onze kamer,  hij zou zo blij zijn om je weer te zien" zegt hij.

Simon checkt ons in.

"Darcy, hier is een sleutel,  je hebt kamer 28D met wie je deelt maakt me niet uit. Ik ga naar mijn hotel ik zie jullie morgen " zegt hij en geeft mij een sleutel. Daarna loopt hij weg. Hij zei niks tegen ashton..

"Waar zitten jullie?" Vraag ik aan ashton.

"Zelfde verdieping, net als elke band die meedoet. Wij hebben 29D en 30D " zegt hij.

"Perfect, wij hebben waarschijnlijk ook 27D " zeg ik. Hij lacht non stop.

"Boys, ik ga alvast naar boven zie jullie later" zeg ik tegen ze en loop met ashton naar de lift. Ik heb mijn koffer vast. We gaan staan.

"Wacht is in Disney land Parijs niet de tower of terror op dit hotel gebaseerd? " Vraag ik.

"Klopt, ze hebben eigenlijk zo veel mogelijk precies hetzelfde gelaten. Behalve de liften, die zijn gemoderniseerd en helemaal veilig. Maar men zegt dat je de geest van de overleden personen nogsteeds de lift  in ziet gaan rond 3 uur in de nacht" zegt ashton. Dan komt de lift met een schok tot stilstand. Ik slik.

Maar dan openen de deuren en lopen we de gang in. We lopen eerst naar de kamer die ik van simon heb gekregen.

"Hier is het kamer 28" zegt ashton.  Ik open de deur en pleur al mijn spullen naast het bed. Ik heb nog geen jetlag ofzo, ik ben wel moe maar dat komt gewoon door alle indrukken.

"Heb je geen last van een jetlag?" Vraagt Ashton.  Ik schudt mijn hoofd.

"Ik heb in het vliegtuig alleen maar geslapen, ik ben alleen met opstijgen en landen wakker geweest. Ik weet niet hoelang de vlucht was maar dominic zei dat ik 10 uur heb geslapen" zeg ik schouderophalend. 

"Volgens mij is met een privejet een vlucht van Londen naar hollywood 11 uur, we gingen rond 9 uur in de avond weg denk ik. Kwamen rond 8 uur aan en rond 9 uur in het hotel" reken in snel.

"Dat kan" lacht ashton.

"Maar wat doe jij nu al wakker?" Vraag ik. 

"Nou een normaal mens zijn, zou ik je eens vertellen jouw broer, Mickey en calum liggen samen een film te kijken op mijn kamer" lacht ashton.

"Awh welke film?" Vraag ik.

"Cars, ik moest eigenlijk koffie halen zodat ze wakker bleven" zegt ashton en grinnikt. We lopen de kamer weer uit.

"Ga je mee?" Vraagt hij en opent zijn deur. Ik knik en sjok achter hem aan.

"Ash waar is de koffie" zeurt calum. Ik hoor ashton lachen.

"Ik heb nog iets veel beters" zegt ashton. Ik ren de kamer binnen en spring boven op de jongens. Ze gillen. Ik plof over hun alle 3 heen en draai me om.

"Hello my people, darcy is weer terug van weggeweest!" grijns ik. Ze beginnen te lachen.

"Ja dit is inderdaad beter dan koffie" lacht Michael. Ik sta op en geef luke een knuffel.

"Ik heb je gemist lukey" mompel ik.

"Ik jouw ook darcy " zegt luke en drukt een kus op mijn haar. Ik laat luke los en geef calum een knuffel.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu