hoofdstuk 7

59 4 1
                                    

De eerste meiden komen binnen gelopen. Ze kijken harry vragend aan.

"Ze is nieuw en stelt Ze straks voor, we wachten tot de rest er ook is" zegt hij.  En richt zich weer op mij. Ik krijg een vuile blik van hun en ze draaien zich om. Ik slik.

"Welke positie speelde je in Australië? " Vraagt hij.

"Midden " antwoord ik. Hij knikt langzaam.

"Dan blijf je midden. Dan wordt noor diagonaal " zegt harry ik knik. 

Ik buig me naar harry toe .

"Even tussen ons ga je een solocarrière beginnen?" Fluister ik in zijn oor. Hij grinnikt. 

"Zekers te weten . Gaan jullie een album uitbrengen of een platencontract tekenen?" Fluisterd hij.

"Geen idee het is wel de bedoeling.  Maar we weten het nog niet" antwoord ik. Ondertussen kijkt iedereen ons aan.

"Oke dames fijn dat jullie er weer zijn. Jullie hebben een nieuw teamgenoot . Dit is -" zegt harry maar maakt zijn zin niet af. Hij kijkt mij vragend aan.

"Teresa , ik ben 14 en kom uit Australië. " zeg ik. Harry knikt.

"Teresa dit zijn Noor, myrthe,  lara, Lisa,kyra, jasmijn en lexi" zegt hij. Ik knik weer. 

"Begin maar met 2 rondjes om het veld daarna ingooien en inspelen.  En Teresa speelt even over met lexi." Zegt harry.

"Urgh moet dat?! Waarom niet met jou?" Vraagt lexi .

"Ja dat moet. We hebben nu een even aantal en jullie worden er beide beter van " zegt harry en draait zich om. We beginnen te rennen. 

"Luister even goed. Harry is van mij dus blijf met je poten van hem af" Sist lexi . Ik slik en ren door.

"Jongens mijn vader verdient 100.000 euro per jaar . Dus hij heeft een zwembad laten bouwen " zegt jasmijn. 

'Mijn broer verdient 25 miljoen maar oke'

Harry kijkt me aan . Ik haal mijn schouders op.

*halverwege de training*

"Mooie aanval tess " zegt harry. Doelend op de middenbal die ik binnen de drie sloeg.

"Jezus jij ook niks he" zegt Noor.

"Echt hoor. Eerst met harry praten en nu onze complimenten op eisen. We spreken je wel in de kleedkamer" zegt lexi. Ik slik.

*na de training*

"Harry ik ga even naar de kleedkamer" zeg ik.

"Is goed tess veel plezier" zegt hij en ruimt zijn tas in.

Ik loop naar de kleedkamer. En open de deur.

"Kijk eens wie we daar hebben . Als het tess niet is" zegt myrthe spottend.

'Oh nee' . 'Ha karma bitch'

"Wat willen jullie van mij?" Vraag ik .

"Pff jij moeten even goed jou plek weten " zegt jasmijn. Ik slik. En vermijd oog contact.

"Lexi is harry's toekomstige vriendin. Ik heb een rijke vader . Noor is de beste midden die er is. En jij hoort hier gewoon niet thuis" zegt jasmijn en geeft me een klap. Ik schrik en gil.

Ik hoor voetstappen. Noor draait snel de deur opslot. Er wordt aan de deur klink getrokken . Dan wordt er geklopt.

"Meiden gaat alles goed? Is iedereen oke?" Vraagt harry bezorgd. 

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu