hoofdstuk 27

53 4 11
                                    

* 8 maanden later *

"Darcy dit is onze laatste show " zegt mike. Ik knik.

Ik heb er geen zin in omdat niall bij deze show is.

"Hey whatup?"Vraagt dominic bezorgd. 

"Niall is bij deze show samen met 1 van die krengen" zucht ik en laat mezelf achterover op bed vallen.

" Maak hem dan jaloers, hij weet niks van teresa maar het doet meer pijn als je celeb crush iemand heeft zonder dat hij het weet" zegt mike. True tho .

"En wat moet ik doen dan?" Vraag ik.

"Eerst probeer je oog contact te maken met hem. Dan denkt hij dat je hem ziet . You know net als in fanfictions . Dan knipoog je en flirt je met hem . Daarna zoen je 1 van ons" zegt dominic simpel.

"The fuck jullie zijn echt duivels " grinnik ik.

"Wie moet ze zoenen dan? " Vraagt harry lachend.

"Dominic " zeg ik snel. Hij grijnst en laat zich naast me vallen.

"Wil je wel he" zegt hij. Ik lach.

"Jou idee en jij wilt het ook wel" roept mike. Dom gooit een kussen naar zijn hoofd. Harry begint te lachen.

"Als we problemen krijgen met Jeffrey, losse jullie het op" zeg ik .

"Jaja calm down Princess " lacht dominic.

"Maar we moeten wel een goede smoes hebben voor dominic om darcy te zoenen on stage " mompelt harry.

"Misschien iets van, ze hebben stiekem een relatie en hij was na het nummer van darc zo trots op haar dat hij zich niet meer in kon houden. Het was hun laatste show ." Oppert mike 

"Of hij was al lang heel erg verliefd op haar . En het voelde aan als het juiste moment. Ofzo " zegt harry.

"Sorry hazza dan vind ik het idee van mike toch beter " zegt dominic. 

"Ja ik ook. Maar jullie moeten dan wel echt kleffer gaan doen vandaag. "Zegt harry. Ik kijk dominic aan en sta op. Hij volgt me met zijn ogen.

"Kleffer hè" mompel ik en loop naar de deur.

"Panda waar ga je heen?" Vraagt mike. Nergens zeg ik met een grijns. En open de deur . 5sos komt net naar onze deur toe. En met ons bedoel ik de kamer van mike en harry. Ze kijken me vragend aan. En lopen naar binnen.

"Blijf liggen dom!" Roep ik.

Ik draai me om en kijk recht op het bed waar dom me lachend aan kijkt.

"Wat is ze nou weer van plan" zucht luke.

Ik zet het op een rennen en zet voor het bed af. Dominic spreidt zijn armen . Ik plof op hem neer. Ik hoor hen kreunen van pijn maar slaat toch zij  armen om me heen.

"Okay the fuck" zegt ashton. Ik grijns breedt en nestel me in doms armen.

"Dat bedoelde we ook weer niet darcy" zegt mike hikend van het lachen .

"Oh" is het enige wat ik zeg. Nu beginnen we alle vier te lachen  .

"Okay er is echt wat mis met jullie.  I mean darcy is altijd druk en dominic is een psychopaat samen met darcy. Wat mike en harry zijn  weet ik niet" zegt luke met een grinnik.

"Well ik ben gay" zegt mike  .

"Suprise schat dat zagen we wel aankomen sorry" lacht ashton.

"Harry is de normale " zegt calum.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu