hoofdstuk 51

27 3 0
                                    

We zitten aan tafel te ontbijten. Lux is al jaar school.

"Weet je ik vindt het echt niet kunnen dat wij allemaal niet openlijk uit de kast mogen komen" zeg ik at random. Harry verslikt zich.

" Ja ik vindt het ook onzin" zegt mike. Ik weet het van iedereen. Mike is gay, dominic pan, harry bi.

"Waar hebben jullie het over?" Vraagt dominic. 

"Jongens ik ben pan" zeg ik.

"Oke die zag ik niet aankomen " zegt lou die de keuken binnen kwam.

"Ik ben trost op je darcy " zegt harry en dominic staat op en geeft me een knuffel.

"Maar ja ik vindt echt oprecht dat ze kunnen oprotten" zegt harry.

"Guys, gaan we het modest naar beneden halen?" Vraag ik.

"Hoe wil je dat doen dan?" Vraagt mike.

"We proberen eerst de fans stille hints te geven, dan tijdens een concert gaan we eens goed vertellen wat er nou echt gaande is" zeg ik.

"Lets say fuck the management! " Roept dominic. 

"Als ze erachter komen halen ze ons sneller onderuit als dat we youngblud kunnen zeggen" zegt harry.

"when we go down, then they go down with us "zeg ik.

"Want ik ben er klaar mee, kijk hoe ze one direction hebben verwoest en hoe ze hun nogsteeds kapot maken. Kijk wat ze met 5sos doen en kijk wat ze met ons doen" zeg ik.

"De fans zijn slim die hadden het ook door bij 1d en 5sos. Als wij duidelijke hints geven krijgen ze het door " zegt dominic. 

"We gaan het album van hun niet uitbrengen we gaan een eigen album maken. Maar hij moet wel goed gekeurd worden door modest. De studio versie moet dus onschuldig zijn. Maar dan live laten we de echte versie horen" zegt harry.

"I'm in, wat dachten jullie van een instagram account van youngblud. Alleen dan eentje die wij beheren en waar het management niks over te zeggen heeft?" Stelt mike voor.

"Goed idee, daarop plaatsen we dan avonturen, en stille hints " zegt dominic. Ik pak mijn mobiel en maak een account aan.

"Hoe gaat het heten?" Vraag ik.

"Uhm, YOUNGBLUD, alles in hoofdletter?" Zegt mike.

"Ik ga kijken of het kan" zeg ik en type het in. Het kan. We krijgen wel gelijk een vinkje achter onze naam.

"Ga ons account volgen, wij volgen jouw dan terug" zegt dominic ik knik en volg hun. Ze volgen terug.

"Als jullie dit account promoten zodat de fans het zien" zeg ik en maak een story.

"Oke dat is mooi" zeg ik als de volgers binnen stromen .

"Fuck the management " zegt dominic. 

"Wie gaat er mee chillen op het dak?" Vraag ik. Iedereen steekt zijn hand op. Mooi.

"Jongens wees voorzichtig " zegt lou. We wassen snel onze vaat af en lopen daarna naar boven.

"Hier in het opberghok ligt misschien nog iets van een deken" zegt mike. En opent de kast.

"En een matras" zeg ik tevrede. We slepen alles mee naar mijn kamer. Ik open het deurtje en klim naar buiten. Ik pak het matras aan en trek het naar buiten.

Mike gooit de deken naar me toe. Even later zitten we met z'n 4 buiten op het dak.

"Wat een uitzicht " zegt harry en kijkt om zich heen. We praten over onze plannen.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu