hoofdstuk 29

49 4 5
                                    

We zitten hier op de bank. Het is 10 uur in de avond. De bel gaat. Ik open de deur. En zie luke staan met de rest.

"Jo guys" zeg ik.

"Hey darcy " zegt calum en ze lopen naar binnen.

"Oke guys trek wat leuks aan we gaan uit vanavond. Om te vieren dat de tour succesvol is verlopen " roept luke.

"Wij ook?" Vragen dominic en ik tegelijk. 

"Ja jullie zijn bijna 16 dus een beetje drank kan geen kwaad" zegt luke.

"Mam gaat je echt vermoorden " lach ik.

"I don't care. We zijn bij jullie er kan weinig fout gaan " zegt luke.

"Wie is de bob" roept Michael.

"Calum" zegt luke.

"Oh ja 1d gaat ook mee" zegt luke .

"Hey als iedereen dronken is kan je ze gewoon zoenen en ze weten er niks meer van" lacht mike.

"Je moet louis en harry kussen darc " zegt harry.

"Of mij" zegt dominic. 

"Daar hoef ik niet dronken voor te zijn " zeg ik droog. Ze lachen.

"Komen jullie nog" zegt ashton en verdwijnt weer naar buiten. We lopen achter ze aan.

We stappen in de bus. Ik zit weer naast dominic. 

"Ready love?" Vraagt hij.

Ik knik lichtjes. En luister naar zijn hartslag. Ik Verplaats mijn hand maar raak perongeluk zijn gulp.  Van zijn broek. Zijn hartslag stijgt meteen.

"Omg sorry" zeg ik snel.

"Het is okay darlin " grinnikt hij.

"Je weet dat het nu niet meer hoeft he?" Vraagt mike.

"I know maar het is gewoon leuk." Zegt dominic droog.

"Okay the foockin avocado " mompel ik . Ze lachen.

"Gaan we club hoppen ?" Vraagt liam.

"Ja zekers" roept louis van achter ons.

"Oke uitstappen iedereen" roept luke. We stappen uit.

"Jullie hebben geluk dat jullie er ouder uit zien als jullie zijn " zegt zayn.

"Hier pak mijn hand " zegt harry styles. En rijkt zijn hand uit . Dominic duwt me lachend naar voor. Ik pak harry's hand en hij neemt me mee naar binnen.

"Oke een  tafeltje achterin" zegt luke en loopt naar de bar. We lopen naar achter waar we een tafeltje vinden en stoelen. Ik plof neer kijk de jongens aan.

Begrijp me niet verkeerd maar ik ben het enige meisje tussen een groep van 11 jongens. Luke komt terug met shotjes.

"Wodka dat lus je wel darcy" zegt hij. Ik pak een shotglaasje en kijk ernaar.

"Gewoon achterover gooien babe" zegt dominic.  Ik doe wat hij zegt het brandt in mijn keel.

"Darcy onthoudt nee is nee" zegt luke .

"Ik voel nog niks" zeg ik.

"Dat gebeurd ook niet na 1 glaasje schat dat komt nog wel" lacht ashton .

"Oh " zeg ik alleen . Luke komt nu terug met bekers.

"Hier zit bier in. Darcy dees is voor jou. Wodka met water aangezien je niks anders lust. " zegt luke. Ik neem een kleine slok. Water maar toch brandt het. Ik proef de alcohol.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu