We lopen zuchtend weg.
"Ik ga hem echt vermoorden " zeg ik.
"Goed idee " zegt harry. We hebben. Ons werkschema gekregen.
Maandag t/m vrijdag
09:00 t/m 14:00 school
16:00 t/m 19:00 (kan variëren)
schrijven/opnemenZaterdag
10:00 t/m 10:20 Radio Interview
11:30 t/m 14:00 studio
15:00 t/m 15:20 late late show opnames
20:43 t/m 21:30 interview late late showZondag
Vrij .Ik kijk naar ons schema van volgende week en zucht diep. Dat gaat zwaar worden.
"Instappen jongens " zegt Paul en houdt de deur open. We stappen in. De camera's flitsen.
"Jullie zien eruit als zombies wat is er?" Vraagt Paul en start de auto..
"Simon heeft gezegd dat we midden in london moeten wonen met z'n vieren, we hebben een heel druk schema volgende week. En we mogen niet gay of weet ik veel wat zijn " zegt dominic zacht .
Ik staar voor me uit.
"I'm sorry mike " zeg ik zacht en leg mijn hand op zijn been.
"Harry we zijn bij je huis" zegt Paul.
"Hou je sterk mate tot morgen" zegt dominic. Iedereen staat op heg punt van janken . We rijden verder in stilte. De rit lijkt uren te duren.
"Dominic we zijn er" zegt Paul. Dominic stapt uit. Er flitsen camera's.
"Tot morgen dom" zegt mike. De deur gaat weer dicht. En we rijden verder.
"Mike ook jij bent er" zegt Paul. Ze wonen niet zo ver van elkaar vandaan.
"Hou je sterk mike, ik zie je morgen " zeg ik .
"Jij ook darcy tot morgen " zegt hij.
We rijden verder. Naar mijn huis.
"Nou darcy, succes " zegt Paul en geeft me een schouderklop. Ik glimlach zwak en loop naar binnen .
Paul rijdt weg en ik open de deur.
"Hey darcy !" Roept luke vrolijk totdat hij mijn gezicht ziet. Zijn gezicht staat gelijk bezorgd en trekt me meteen in een knuffel. Net wat ik nodig had. Ik begin te huilen.
"Sssss het is oke" sust luke . Ik schudt mijn hoofd.
"Nee luke dat is het niet, helemaal niet zelfs " zeg ik huilend. Hij neemt me mee naar de woonkamer waar iedereen zit. En een andere guy.
"Uhm darcy dit is ons nieuwe lid, niall horan. Niall dit is darcy" zegt liam zacht.
"Niall" zeg ik verbaasd en kijk naar de jongen die me voor gek had gezet.
"Teresa uhm ik bedoel darcy" zegt niall .
"We hebben een probleem jongens. Niall kan nergens slapen want elke kamer is bezet" zegt louis.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...