hoofdstuk 14

59 3 4
                                    

We lopen het lokaal uit. Lando staat daar met zijn vrienden. En een heleboel meiden kijken constant naar hem. Ik loop naast harry.

"Hey da-" zegt lando maar wordt gauw door harry afgekapt.

"Ze heet teresa " zegt hij bot.

"Oke wat jij wilt, kan ik je even spreken teresa " Vraagt lando. Ik knik.

"Loop maar vast ik kom zo" zeg ik tegen mike en loop naar lando toe.

Zijn vrienden lachen spottend.

"Is dat je nieuwe vriendinnetje norris" zegt een blonde jongen van mijn leeftijd.

"Shut up niall!" Snauwt lando.

"Whatup?" Vraag ik.

"Ik wilde nog even sorry zeggen van mijn zusje. Ik hoor haar vaak zeuren over jou bij onze moeder. Ze zegt echt geen aardige dingen, ik wilde weten of ze op stal gemeen doet of je gewoon met rust laat" zegt hij.

"Nee ze doet niks" lieg ik.

*flashback *

Ik loop terug naar de poetsplaats. Ik zie haar bij jumper staan. Ik versnel mijn pas. Ze merkt me op en loopt snel weg.

"Leuk dekje heb je" zegt ze. Ik kijk haar onderzoekend aan.

"Fanks i guess" zeg ik twijfelend.

Ik doe mijn cap op en doe het hoofdstel in. Ik ga met barebackpad op buitenrit.

(A/n een barebackpad is een schuimpad die je op je paard kan leggen als een soort van zadel. Er zit niks aan geen stijgbeugels ofzo. Het is van schuim zodat jezelf wat zachter zit en je dempt het stuiteren tijdens de draf en gallop)

Ik stap op en ga richting het bos.

We zijn al even weg we hebben net een galopstukje gedaan. Ik hoor iets langzaam scheuren maar denk er niet te veel van. Ik zie en boomstam over het pad.

"Kom op jongen we gana springen " fluister ik. Jumper schudt enthousiast zijn hoofd. Ik gallopeer aan. Nog 3 passen . 2 passen .1 pas. Jumper zet af. Zijn spieren spannen.aan wat betekent dat het uitzet. Ik hoor een knap. En nog een knap. Hij komt neer. Daarmee is zijn achterkant hoger an zijn hoofd. Ik voel hoe de pad verschuift. Voor ik het weet schuif ik overzijn hoofd en kom ik onder hem terecht... vanaf daar weet ik niks meer.

Ik kom bij in het bos. Jumper staat de heletijd tegen me aan te duwen.

Ik kijk naar de pad. De singelstoten, raad eens? Gebroken maar het is door gesneden dat zie je zo .

*einde flashback*

"Hallo alles oke?" Vraagt lando. Ik schrik op.

"Wat is er ?" Vraag ik verward.

"Ik zei trek je niks aan van niall hij is gewoon jaloers" zegt hij.

"Huh?" Vraag ik.

"Je hebt echt niks meegekregen he?" Constateert lando. Ik grinnik kort en knik..

"Laat dan maar, ik ga naar mijn les ik app je nog wel. En pas op voor fleur en romy" zegt hij nog. Ik knik

"Wacht, wie zijn dat?" Vraag ik.

"De hc bitches , ze zij jaloers op jou ze vinden mij leuk maar ik hun niet. Ik praat met jou omdat ik je mag naar dat pikken ze niet denk ik. Dus pas alsjeblieft op" zegt hij en draait zich om .

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu