"Alright, ga zelf de laatste hand leggen aan dat album dan gaat hij daarna online op de afgesproken datum" zegt Simon door de telefoon van mike. Dan hangt hij op, klootzak
We hebben net een fotoshoot achter de rug.
"En nu?" Vraag ik.
"Ja nu?" Zegt dominic. Mike haalt zijn schouders op.
"Alles staat Ready for take of, cover staat erin, de nummer staan erin" zegt harry.
"Het zijn er wel veel tho" mompel ik.
"Ja veel leuke, en jij wilde jet black heart ernog in hebben" zegt mike.
"Moeten we nog een poster maken?" Vraagt mike.
"Nee dat deed een speciaal team toch?" Vraag ik. Harry knikt.
"Wanneer gaat hij online?" Vraagt dominic.
"5 januari" antwoord ik.
"Wie is er al begonnen met de fans nieuwsgierig maken?" Vraag ik. Dominic steekt zijn hand op.
"Well well well" lacht harry.
"Well, dan zijn we vrij toch?" Vraag ik.
"Jij bent voor die 3 uurtjes helemaal hierheen gevlogen " lacht mike.
"Ja konden jullie me er niet inplakken met photoshop ofzo" lach ik.
"Verdomme" zucht dominic.
"Wat?" Vragen mike, harry en ik tegelijk.
"Die klootzak van een Simon heeft de datum verzet van het album " zegt hij.
"Wanneer is het nu dan?" Vraag ik.
"31 december in de ochtend" leest hij voor.
"Fuck!" Roep ik uit als ik naar de tijd kijk.
"What?" Roept iedereen tegelijk.
"Het vliegtuig vertrekt over een half uur" zucht ik.
"Ben je wel goed bij je hoofd?!" Roept harry uit.
"Je gaat toch niet 3 uur na aankomst weer op terug reis van 20 uur" zegt hij verbaasd.
"Uhm ja want ik ben niet goed bij mijn hoofd" zeg ik.
"Alright lets go we brengen je weg" zegt mike.
*few days later*
"Vandaag is de dag" zeg ik tegen dominic. We zijn nu aan het videobellen.
"We gaan live op YouTube en dan gaan we met de fans chatten en praten terwijl zij het album luisteren. Dan gaan we na ieder liedje even wat leuks vertellen " legt harry uit.
"Kunnen we met 4 in een livestream als iedereen ergens anders is?" Vraagt mike.
"Don't worry babe, alles komt goed. We gaan live over 5 minuten oke maak je laptop klaar" zegt harry . Ik doe wat hij zegt.
"De livestream mag niet langer dan 3 uur duren" zeg ik.
"Komt goed, alright, Ready?" Vraagt harry. Dit is echt zijn element.
Ik klik een aantal dingen aan en verschijn in beeld met dominic, mike en harry.
"Loopt het geluid goed?" Vraagt mike. Harry knikt.
"Mooi, er zijn al kapot veel mensen" grinnikt mike. We beginnen te praten.
"We gaan vandaag ons nieuwe album met jullie online zetten en beluisteren " zeg ik. Ik zie allemaal reacties van verbaasde mensen.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...