"Jo guys ik ga naar bed ik weet niet wat jullie doen ?" Vraag ik.
"Hoelaat is het dan?" Vraagt liam. Ik kijk op mijn mobiel.
"Kwart voor 12" mompel ik.
"Ik ga wel mee" zegt dominic. Ik knik en sta op. Luke kijkt me aan. Ik knipoog en lach.
"Omg darcy" lacht luke.
" what?" Vraagt dominic lachend.
"Niks " zeggen luke en ik tegelijk.
"Wij ga straks ook naar bed " zegt mike. We knikken en lopen naar de trap. Ik doe de gangdeur dicht maar ik hoor ze nog praten.
"Ik weet zeker dat die 2 weer samen komen, zag je hoe ze naar elkaar keken" grinnikt styles
"Echt hoor. Als die 2 geen sex hebben binnen nu en 24 uur dan weet ik het ook niet" zegt luke
"Ik vindt dat darcy daar nog te jong voor is" zegt ashton. Mijn mond zakt open van verontwaardiging. Dominic kijkt me aan en luisterd verder.
"Ashton let her go, jij liet haar stikken remember?" Zegt Michael.
"Maar dominic is een asshole " zegt ashton weer. We kijken elkaar aan.
"Das niet waar, oke misschien een beetje" fluister ik.
"Hey" fluisterd dominic beledigd . Ik lach zachtjes.
"Ik hou nogsteeds van je hoor" Geef ik zachtjes toe.
"Awh fanks darlin i love you too" fluisterd dom. Ik hoor ze verder praten.
" als darcy dat zou doen moet ze dat zelf weten ash, dan is ze geen slet zoals jouw act girlfriend " roept louis nu. We hebben een deel van hun gesprek gemist.
"Dominic is een fucking player! Zie je dat dan niet! Ik wil niet dat darcy zich weer gebruikt voelt" roept Ashton.
"Jij weet half niet wat er gaande was toen in de vakantie! Ja hij heeft een domme fout gemaakt maar ik ken dom al langer dan 5 jaar en ik weet hoeveel spijt hij heeft! Hij realiseerde zich toen echt hoeveel hij van haar houdt!" Roept harry nu.
"Is dat echt zo?" Vraag ik aan dom. Hij knikt.
"OKAY EN NU IS HET VERDOMME KLAAR!" Roept luke. Het is stil.
"Darcy mag zelf weten wie de fuck ze fuckt okay? Al is dat een jongen, meisje, non-binair of bijvoorbeeld 1 van jullie maakt dat niet uit en oordelen we daar niet over" zegt luke nu ontzettend kalm.
"Precies " zegt Michael.
"Lets go" fluisterd dominic en trekt me zacht mee naar boven. Ik volg hem rustig naar mijn kamer. Dit gaat awkard worden.
"Soo" begint dominic als ik de deur dicht doe en we nu helemaal alleen zijn.
"Sooo" zeg ik hem na.
"En nu?" Vraag ik.
"Ik wil nogmaals zeggen dat het me echt spijt. En ik voelde me echt heel erg kut toen ik het deed met al die meisjes. " zegt hij.
"Het was ook echt een kutstreek " zeg ik en plof op mijn bed. Stiekem wil ik hem graag, ik wil hem weer zoenen, knuffelen en misschien nog wel meer.
"Het spijt me echt, ik wil je echt weer terug miss hemmings. Is er iets wat ik kan doen voor je, bij je, met je, or whatever om je weer mijn meisje te maken?" Vraagt hij.
'Damn je hoeft niks te doen sukkel ik wil je zo graag terug, '
'Maar maak ik het je dan niet te makkelijk?'
'Alhoewel hij wilt alles voor en bij me doen dus.'
'En hij zou zoiets echt niet nog een keer flikken '
'Just kiss him. We zien wel wat er daarna gebeurd. Turn him on '
' ik vertrouw hem '"Darcy? Are you okay?" Vraagt dominic. Ik schrik op en merkte dat ik staarde terwijl ik in mijn gedachte was.
"Ja ja het gaat wel" zeg ik vaag.
"Ik kan je erop vertrouwen dat je nooit meer zo'n kutstreek uithaalt?" Probeer ik te concluderen maar het kwam er meer uit als een vraag.
"I swear, ik zou dat echt niet meer doen" zegt hij. Maar ik onderbreek hem.
"Just kiss me you fool" zeg ik. Hij kijkt even verbaasd maar hersteld zich snel. Ik sta weer bij de deur. Hij loopt op me af en duwt me tegen de deur dan drukt hij voorzichtig zijn lippen op die van mij.
'Damn wat heb ik dit gemist '
Ik ga mee in de kus. Ik leg mijn handen in zijn haar en woel er doorheen.
'Wtf zijn haar is echt fuckin lang, i love it '
Hij bijt zachtjes op mijn lip. Ik open mijn mond en ga mee in wat hij wilt. Ik masseer zacht zijn hoofd. Hij kreunt zachtjes.
Ik trek terug en hap naar adem. Hij grijnst en drukt een kusje in mijn nek.
"Damn darlin je bent nog beter geworden " Hijgt hij, ik grinnik . Hij loopt naar mijn bed en gaat op de rand zitten. Ik loop op hem af en ga op zijn schoot zitten. Eens kijken of ik het niet verleerd ben.
Ik druk mijn lippen weer op die van hem. Ik bijt op zijn lip en neem de overhand. De zoen begint rustig maar ik merk dat er steeds meer lust en met namen passie in komt. Mijn ene hand leg ik op zijn zwakke plek, in zijn haar. Met de ander ga ik onder zijn shirt.
Hij rilt even als ik zijn spieren volg. Hij begint sneller te ademen. Ik trek terug en doe meteen zijn Shirt uit. Ik trek zijn spieren weer over.
Ik plant voorzichtig kusjes in zijn nek. Op een gegeven moment heb ik een plekje gevonden waar hij al zijn spieren aanspant .
'Bingo '
Ik begin te zuigen. Hij kreunt zachtjes mijn naam. Ik schuif wat verder naar voor en kus zijn lippen weer. Ik schuur over zijn heupen heen. Ik voelde de bobbel die er al zat nog groter worden. Ik duw hem achterover .
Ik begin steeds onzekerder te worden. Dominic merkt dat denk ik ook want hij draait ons snel om.
"Just enjoy love" fluisterd hij in mijn oor.
Hij trekt voorzichtig alsof ik van glas ben mijn shirt uit. Ik slik als ik naar mijn polsen kijk. Allemaal littekens. Dominic merkt ze ook op.
"I'm so proud of you " fluisterd hij. Ik kijk hem niet begrijpend aan.
"Dar ik kan zien dat ze oud en geheeld zijn, dat betekend dat je het niet meer hebt gedaan voor een bepaalde tijd" zegt hij zacht en geeft er een kusje op.
"Hoeveel dagen clean love? Als ik dat mag vragen" fluisterd hij.
"25 dagen" fluister ik en probeer de brok in mijn keel weg te slikken maar dat lukt niet. De eerste tranen beginnen te rollen.
"Oh love niet huilen" sust dominic en trekt me meteen in een knuffel.
"Het spijt me" snotter ik . Hij trekt ons overeind en gaat tegen mijn hoofdleuning zitten.
"Waarvoor love?" Vraagt hij.
"Dat ik je moment heb verpest" huil ik.
"Hey its alright, je verpest niks als je er nog niet klaar voor bent dan wacht ik. Totdat je er wel klaar voor bent" fluisterd hij in mijn oor. Hij legt de deken over ons heen en houdt me stevig vast.
"We hebben nog anderhalf á 2 uur totdat de andere hier zijn, ga maar even slapen. " zegt dominic zachtjes. Ik knik en ga goed liggen. De tranen stromen nogsteeds maar echt huilen niet meer. Ik luister naar zijn hartslag. Dan begint hij opeens te zingen, zachtjes en rustgevend. Zijn handen gaan door mijn haar.
"Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind: It was meant to be" zingt hij. Just like the first time . Ik sluit mijn ogen en luister.Zijn stem wordt steeds zachter en ik zak steeds verder weg . Totdat ik slaap.
1263 woorden
Heyhey,
Ik heb niks te vertellen llh. Hebben jullie nog iets te vertellen?
Vergeet niet te stemmen en reageren :)
Lots of love x
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...