hoofdstuk 50

23 3 0
                                    

Ik kijk verslagen uit de geblindeerde ramen. Een traan loopt over mijn wang. We stoppen bij het huis van mike. Zijn familie staat buiten en mike is in tranen. Ik stap uit en geef bink het commando dat hij even vrij mag snuffelen. Ik loop naar mike toe en trek hem in een knuffel.

"Ik wil niet" huilt hij.

"Ik ook niet geloof me" zeg ik en troost hem. Paul legt zijn spullen in de auto. Het is rustig net de papz.

Ik laat hem los zodat hij afscheid kan nemen van zijn familie. Ik weet hoe moeilijk het is om afscheid te nemen van je ouders en broers.

Zijn moeder komt naar me toe en geeft me een knuffel.

"Hou je sterk meis" zegt ze. Ik knik lichtjes.  Dan laat ze los. We zijn erg close met iedere familie. Dan komt zijn vader naar me toe.

"Succes met al die jongens" zegt hij en geeft een korte knuffel. Ik grinnik

"Zou ik wel nodig hebben" zeg ik. Mijn tranen zijn op.

Mike geeft iedereen een knuffel.

"Darcy? Mag ik bink nog een knuffel geven?" Vraagt zijn zusje.

"Tuurlijk" zeg ik tegen haar en draai me om zodat ik kan zien waar hij is. Hij is druk aan het snuffelen in hun tuin..

"Bink klaar, hier" roep ik. Hij tilt zijn hoofd op en komt op een drafje naar ons toe. Ik beloon hem en dana geeft hem knuffels.

" Jongens komen jullie?" Vraagt Paul. Ik knik en neem mike mee. Ik zet hem naast me neer. We zwaaien nog naar zijn familie. Hij begint te huilen. Ik slik en trek hem in een onhandige knuffel.

"Pas op elkaar!" Roept zijn vader nog en dan rijden we weg. Na een 10 minuten zijn we bij dominic en harry. Ze wonen dicht bij elkaar en zijn dus bij elkaar gaan staan. We stappen weer uit. Bink mag weer vrij rond lopen en hij begroet iedereen vrolijk.

"Strekte jongens maak ons trots" zegt de vader van harry. Ook nu geven we iedereen een knuffel. Ik trek harry in een knuffel.

"Harry aangezien jij de oudste bent, hou een oogje in het zeil." Zegt harry's vader. Hij knikt maar de tranen staan in zijn ogen.

Ik laat hem los zodat mike hem kan omhelzen.ik weet dat mike een crush heeft op harry.

Dan loop ik naar dominic toe. Ik geef zijn moeder een knuffel.

"Pas op jezelf meisje" zegt ze.

"Doe ik" mompel ik en geef zijn zusje een knuffel. Zijn vader is nergens te bekennen. Wat een loser.

Ik zie dat dominic miet huilen en trek hem in een stevige knuffel.

"Het komt goed dom, je gaat het vast leuk hebben" mompel ik.

"Pas goed op elkaar" roept de moeder van harry als we Instappen. Bink ligt tussen mijn benen. Ik zit naast dominic en mike zit naast harry. Ik kijk naar die 2 en glimlach zwak.

"Lets say fuck the management " zeg ik.

Na 30 minuten rijden zijn we in het centrum van Londen. Ik heb al wat skateparken gezien en het is druk. We stoppen voor de Subway.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu