hoofdstuk 34

42 4 0
                                    

"Hoe bedoel je we worden bekeken?" Vraagt Ashton.

"Precies wat ik zeg. Ik weet alleen niet van waar het komt. Heb je het gevoel niet?" zeg ik. 

"Jawel nu wel, maar het voelt hier sowieso al anders aan als aan de andere kant van de brug" zegt ashton ik knik instemmend.

"I dont know maar ik wil hier weg" zeg ik. 

"Oh darcg is bang" zegt ashton lachend.

"Ja en graag zelfs iets klopt hier niet en ik hoef er niet achter te komen wat" zeg ik en sta op. Ik grijp naar zijn hand en we vervolgen het pad.

"Ik heb echt het gevoel dat het hier altijd donker en onheilspellend is" mompelt ashton.

"Is het ook " antwoord ik.

"Maar al die wezens mensen weten van ze. Maar ze zijn dus nog nooit buiten de bosrand gezien?" Vraagt Ashton.

"Ze durven en kunnen niet verder dan de bosrand. Buiten de bosrand is een enorme open rand gemaakt. Ze kunnen niet tegen zonlicht. " Leg ik uit .

"Maar s'nachts is er nergens zonlicht " zegt ashton.

"Dat klopt maar die brug waar we liepen? Na 2 uur wordt die opengemaakt . Want om de bos heen loopt een rivier . Overdag kan je hie reprimande wandelen of rijden maar na 2 uur s'nachts is het hier niet veilig  . De brug aan de andere kant van de brug is nu ook open dus we moeten zwemmen. Die dingen kunnen niet zwemmen daarom zit er een rivier om heen " Leg ik uit 

"Hoe weet je dit allemaal ?" Vraagt hij.

"Uhm nou ik heb veel boeken over dit soort plaatsen en wezens. Dit bos stond er ook in met elk weetje en detail. Daarom weet ik deze shit" zeg ik.

"Hoelaat is het?" Vraag ik.

"3:00" zegt ashton die op zijn horloge keek.

"We lopen hier nog niet heel erg lang. Het voelt alsof we hier al uren lopen " zucht hij.

"Spook uur" mompel ik .

"Wat?" Vraagt Ashton voorzichtig.

"Spook uur aka heksen uur. Tussen 3 en 4 s'nachts gebeuren de meeste paranormale activiteiten " zeg ik. Hij slikt.

"Ook hier?" Vraagt hij.

"Zeker hier" zeg ik.

We lopen verder. Opeens horen we een takje kraken achter ons. Uit reflex draaien we ons om. Een fout. Daar stond een mens achtige schaduw in de mist .

"Fuck en nu?" Fluister ashton gehaast

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Fuck en nu?" Fluister ashton gehaast.

"We rennen een stukje over het pad en duiken dan de bosjes in als het blijft staan bij een rand en lijkt alsof het niet verder kan verdwijnt hij en kunnen we verder. Op 1" fluister ik snel.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu