"Meneer en mevrouw hemmings? " Vraagt de dokter. We staan op en lopen naar binnen.
"Ik ben dokter anderson . En jij bent darcy toch?" Vraagt hij. Ik knik.
"En ik neem aan dat jullie voor die wonden op je gezicht komen?" Vraagt hij verder. Weer knikken we.
"Oke vertel maar wat er is gebeurd" zegt dokter anderson. Ik kijk luke snel aan.
"Ze is aangevallen door een beer" zegt luke. De dokter kijkt op van zijn blaadje.
"Dat is bijzonder . Ik bedoel best bijzonder dat je het hebt overleeft." Zegt hij.
"Mag ik er even naar kijken en eventueel schoonmaken." Zegt de dokter . Ik knik en ga op het dokters bed zitten.
Hij bekijkt mijn gezicht aandachtig.
"Het is zeer goed schoon gemaakt. En het hoeft geen hechtingen" zegt de dokter.
"Dat is mooi naar waar we eigenlijk voor kwamen was haar oog" legt luke uit.
"Darcy lukt het om je oog te openen?" Vraagt de dokter. Ik knik en doe langzaam mijn oog half open.
"Lijkt normaal, probeer eens verder" zegt de dokter. Ik open hem zover als ik kan.
"Dat is zeer interessant, je bent met 1 oog 50% blind. Maar dat is haast niet mogelijk" zegt hij.
"Toch is het zo" zegt luke.
" Het is zeer maar dan ook echt zeer zeldzaam. Helaas kan ik hier niks aan doen. Het is nu eenmaal blind voor een deel. Ik kan hooguit pijnstillers uitschrijven voor je sneeën " zegt hij.
"Dat zou fijn zijn dank u wel" mompel ik.
De dokter schrijft wat op en geeft het aan luke.
"Voor de rest , goed schoon houden en strekte met je oog. Helaas kan daar niks meer aan veranderen" zegt de dokter.
"Alsnog bedankt" zegt luke. Ik sta op en loop met luke mee.
"Lukey kan je me naar mijn management brengen. We moesten nog dingen bespreken" zeg ik. Luke knikt. We rijden nu toch al in de stad.
Ik zie het kantoorgebouw al staan.
"Bel me als je klaar bent of vraag aan clara ofzo om je thuis te brengen" zegt luke. Ik knik en geef hem een knuffel.
"Tot zo" zeg ik en loop het kantoorgebouw in. Allemaal mensen kijken me aan . Ik negeer het en neem de lift naar verdieping 12.
Mijn telefoon gaat af. Ik kijk op het scherm.
MIKE 🤟
(D = Darcy & M= Mike)
D: hey whatup
M: waar ben je? We moeten namelijk echt veel bespreken . En ik denk niet dat het veel goeds gaat zijn.
D: ik sta nu in de lift, de afspraak bij de dokter was iets uitgelopen. Zeg maar dat ik er bijna ben.
M: "oke (darcy haar doktersafspraak was wat uitgelopen. Ze is er bijna ) " hoor ik mike zeggen tegen de andere .
M: ze vragen wat er is.
D: dat zien ze vanzelf wel, ze moeten niet schrikken het is best heftig.
M:" (ze zegt dat zien jullie vanzelf wel, maar je moet niet schrikken het is best wel heftig) " zegt hij weer tegen de andere.D: ik ben er binnen 1 minuut , laters
Ik hang op en wacht tot de lift verdieping 12 heeft bereikt. Na 30 seconde gaan de deuren eindelijk open. Ik stap de lift uit en haast me naar de vergaderzaal. Daar zitten we altijd. Niet te missen als Paul voor de deur staat. Hij kijkt me verbaasd aan.
"What the fuck is er met jou gebeurd ?" Vraagt hij verbaasd.
"Lang verhaal, maak je geen zorgen ik voel niks door de pijnstillers. " zeg ik .
"Oke als jij het zegt, kom mee naar binnen" zegt hij nogsteeds verbaasd.
Hij opent de deur en ik loop naar binnen. Iedereen is er al. Er zit een vreemde man aan de tafel. Samen met Jeffrey en Mark als ik het goed heb.
"Oh my foockin God " zegt harry verbaasd.
"Wat is er met jou gebeurd ?" Vraagt Jeffrey.
"Willen jullie het hele verhaal weten?" Vraag ik. Iedereen knikt.
Ik vertel dus het hele verhaal en laat de foto zien.
" en wat heb je er allemaal aan overgehouden? " Vraagt mark.
"Uhm deze sneeen en iets heel zeldzaams " zeg ik en open voorzichtig mijn linker oog.
"Je bent half blind?" Vraagt de vreemde man. Ik knik.
"Ik kan met links niks zien wat op mijn wenkbrauw hoogte zit. Maar als ik mijn ogen beweeg kan dat wel maar dat doet nu nog veel pijn" zeg ik.
"Oke dat is vreselijk" zegt mark.
"Maar nu ter zaken" zeg ik ongeduldig. En ik plof tussen mike en harry neer.
" Waarom we allemaal hier zijn is om een aantal redenen" begint mark.
" 1, omdat er heel wat gaat veranderen . 2, jullie contract. 3, media . 4, nieuwe muziek . 5, touren . 6, leerplicht " zegt mark. We knikken .
"Laat ik maar beginnen met het heftigste " zegt mark met een twijfel.
"Ik heb jullie contract verkocht aan een ander management " zegt hij zonder een emotie te tonen.
"WAT? WAAROM?" Vraagt dominic kwaad.
"Omdat ze 1 een goed bod deden en jullie echt verder kunnen helpen. En 2 omdat zij ervoor gaan zorgen dat jullie altijd goed in de media komen" legt hij uit.
"MAAR WE ZIJN GEEN POPPEN DIE JULLIE ZOMAAR KUNNEN DOOR VERKOPEN!" Roep ik nu ook kwaad.
"Als jullie het contract gelezen hadden" zegt mark.
"JEZUS IK VINDT DIT ECHT NIET KUNNEN" roep ik.
"Darcy" zucht harry.
"Wij kunnen hier niks tegen doen, we zijn nog minderjarig" legt mike uit.
"So what, open je ogen mike we zijn gewoon verkocht. Mensen handel en dat is illegaal " zeg ik.
"Luister schat alles wat wij doen gaat volgens de wet" zegt de vreemde man.
"We kunnen er niks tegen doen." Zegt dominic nu ook verslagen.
"Jullie kunnen de tourmanager en stylist houden die werken namelijk ook voor ons" zegt de vreemde man.
"En de media dan die komen ook te weten dat we zijn gewisseld van management " zegt dominic
"Dat is juist het hele punt. Dat is goed voor de zaken" zegt de vreemde man weer.
"Ik laat jullie alleen dan kan hij het hele plan uitleggen" zegt mark en loopt samen met Jeffrey weg.
"Hoe heet u eigenlijk? " Vraagt mike.
"Simon Cowell " zegt hij.
1013 woorden
Heyhey
Plss vermoord me niet. Ik heb een grote hekel aan hem maar het is voor het verhaal . Ik ga straks trainen rip conditie.
Wat vinden jullie van Simon?
Vergeet niet te stemmen en reageren
Lots of love xx <333
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...