hoofdstuk 41

46 4 0
                                    

* 2 weken later *

"Goed nieuws darcy . Ze zijn weg er zit een lelijk litteken en je oog maar de sneeen zijn helemaal geheeld " zegt dokter anderson.  Ik knik blij en komt louise binnen.

"Lou" roepen harry, liam, louis, zayn en ik tegelijk. 

"Hey jongens" zegt ze en zet haar make up koffer neer. We geven haar een knuffel en ik ga zitten. Dokter anderson is alweer weg.

"Jemig dat waren flinke sneeën. En je bent nu blind voor de helft op links" zegt ze . Ik knik en ze begint mijn make up deze keer met foundation helaas.

"En klaar het is een neutrale look dus niet heel erg heftig " zegt lou en geeft me een spiegel  . Ik kijk in de spiegel en knik goedkeurend.

Lou gaat weer naar huis en ik zit in de eetkamer te eten. Ashton komt binnen en kijkt me even aan.

"Damn beauty " grijnst hij. Ik wordt rood en schudt mijn hoofd.

"Ga je mee naar de stad?" Vraagt hij.

"Sure wie gaat er nog meer?" Vraag ik.

"Alleen wij 2 "zegt hij .

"Oh uhmm" zeg ik twijfelend.  Hij zucht .

"Luister ik kreeg van luke de opdracht om je mee te nemen de stad in om te gaan shoppen or whatever " zegt ashton.

"Naar wat als de papz gaan denken dat we een stel zijn. Dan heb ik echt problemen met simon" zeg ik. Hij rolt zijn ogen.

"Wij weten wel beter.  We zijn ook geen stel "zegt ashton en geeft mijn vans aan.

"Volgens mij heb ik ook geen keus of wel" zeg ik en trek mijn schoenen aan  . Hij schudt zijn hoofd en gooit vervolgens een beani en zonnebril naar me toe. ik zet ze op en we lopen naar buiten . We stappen in de audi van harry . Die we mochten lenen omdat ashtons auto bij de garage is.

We rijden de poort uit en gaan opweg naar de stad  .

Eenmaal aangekomen stappen we uit en worden we gelijk overdonderd door de pers.

"Darcy waar was afgelopen maand?"

"Zijn jullie een stel?"

"Ben je echt zo agressief?"

"Ashton hoe gaat het tussen jou en bryana? " ashton loopt gewoon door en is bijna uit de menigte.  Ik wordt ingesloten en kijk in paniek om me heen. De fans gillen en trekken .

"Waarom heb je dominic geslagen?"

"Klopt het van je angerissues ?"

"Hoe gaat het met youngblud?"

"Klopt het dat je dominic geslagen hebt?"

"Wat vind je van zijn player acties? " alles gaat door elkaar heen. Ik begin langzaam te huilen.

"Hij is geen player!" Roep ik.

"Geef haar de ruimte!" Roept Ashton opeens die weer door de menigte heen komt. Hij pakt mijn hand stevig vast en trekt me mee. Als we uit de groep met mensen zijn trekt hij me mee een steegje in.

Hij trekt me gelijk in een knuffel en wrijft zacht over mijn rug.

"Het spijt me dit had niet mogen gebeuren" zegt hij. Ik zet mijn zonnebril af en veeg mijn ogen af. Hij tilt mijn gezicht op en veegt mijn tranen weg.

"Zullen we verder gaan?" Vraag ik zacht. Ik knikt . Ik zet mijn zonnebril weer op en we lopen verder door de stad.

"Zullen we wat drinken?" Vraagt ashton. Ik knik en we lopen het kleine cafeetje binnen. Het ziet er gezellig. We kiezen voor een tafel helemaal in het hoekje achterin. Ashton gaat thee en koffie halen.

Er komt een groepje jongens binnen . 2 komen me bekend voor maar door mijn oog kan ik niet heel erg goed zien wie het zijn. Pas als ze dichterbij komen herken ik er 1.

Lando. Hij kijkt me kort aan en ik maak het gebaar van. 'Doe alsof je mij niet kent ' . Hij knikt kort. Ik begin de 2de ook te herkennen. Niall. Mijn haar valt door louise een beetje over mijn linker ook . Ik had mijn beani en zonnebril afgedaan.

Niall kijkt mij aan en ziet dan ashton lopen. Hij rent eerst op ashton af en spreekt hem aan. De andere jongen is met hem mee en lando loopt snel op mij af.

"Darcy ga je morgen mee stappen als teresa? " Vraagt hij snel.

"Ja maar ik ben 15" zeg ik.

"We hebben een fake id en je mag het tegen luke zeggen " zegt hij ik knik.

"Ik ken je nu nog niet pas als niall begint te gillen" zegt hij . Ik lach kort en hij loopt terug. Ashton wijst mijn kant op en niall draait zich om. Ik zwaai even. Ashton neemt niall, lando en de andere jongen mee.

Ik lach vriendelijk naar ze.

"Omg je bent nog knapper in het echt" zegt niall . Ik grinnik.

"Dank je wel dat is super lief, wat is jullie naam?" Vraag ik lief . Ookal wist ik ze al.

"Ik ben niall dat is lando en dat is tygo " zegt niall.

"Nice to meet you all " zeg ik. En blijf glimlachen.

"Uhm zou ik misschien op de foto mogen met jou?" Vraagt niall opeens verlegen.

"Tuurlijk mag dat " zeg ik vrolijk . Hij komt een beetje awkard naast me staan. Lando staat met zijn mobiel in de aanslag.

"Nialler wees eens jezelf" zegt lando. Ashton praat ondertussen wat met de serveerster. 

"Kom op niet zo awkard " zeg ik en pak zijn arm en leg om mijn nek.

Ik wijs naar hem terwijl hij gewoon zichzelf is.

"Kijk eens aan" zegt lando en geeft niall's telefoon terug

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Kijk eens aan" zegt lando en geeft niall's telefoon terug.  Hij kijkt gauw de foto's door.

"Deze is leuk" zegt hij en laat de foto zien.

"Dat is hij zeker " lach ik .

"Wil je nog een handtekening? " Vraag ik. Hij knikt . Ik pak een papiertje en pen van de tafel en zet mijn handtekening. 

"Dank je wel, zou ik misschien nog een knuffel mogen?" Vraagt hij .

"Dat mag altijd hoef je niet eens te vragen" lach ik. Ik trek hem in een knuffel. Ik merk dat hij mijn haar opsnuift. 

"Je was echt goed bij het voorprogramma van 5sos" zegt niall.

"Dank je " zeg ik.

"Guys we moeten gaan" zegt tygo

"We moeten gaan , bedankt" zegt niall.

"Tot ziens " zeggen ashton en ik. Lando draait zich als laatste om en steekt nog zijn duim op. Ze lopen naar buiten. Verder is het café rustig . Bijna allemaal mensen van in de 40 . En die kennen ons toch niet.





1040 woorden

Heyhey,

Ik heb niet veel te vertellen dus jullie mogen dat doen. Het mag over van alles gaan. Al gaat het over  5sos, 1d of een andere band/artiest.

Zou ik een q&a doen met de karakters? 

Vergeet niet te stemmen en reageren: )

Lots of love x <33

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu