hoofdstuk 12

59 4 0
                                    

"Hey Marcel wat vond je van het nummer?" Vraagt Jeffrey terwijl hij de telefoon op luidspreker zet.

"Heel erg powerfull zet hem maar online, jullie 2de singel lekker bezig. Maar jullie moeten een album uitbrengen want jullie worden een voorprogramma.  Van wie vertel ik tegen die tijd wel. " zegt marcel.

We kijken elkaar aan.

"Oh en er zijn al een aantal liedjes geschreven voor jullie album dus jullie moeten daar even naar kijken en met Jeffrey over hebben " gaat marcel verder.

"Dus we mogen good for you uploaden?" Vraagt dominic. 

"Ja zeker en Jeffrey regel binnenkort hun eerste interview " zegt marcel voordat hij ophangt.

"Nou kinders op naar de opname studio van het management hup" zegt Jeffrey.  We staan op en lopen naar de auto. We stappen in en Jeffrey stapt achter het stuur. En start de auto. We rijden naar de studio. Binnen 15 minuten zijn we er. We stappen de auto uit en lopen naar binnen. De producer zit er al, ik weet zijn naam nogsteeds niet naar dat maakt niet uit.

"Hey jongens mooi dat jullie er zijn. Ik had het al gehoord van Jeffrey dus ga maar staan." Zegt hij.

"We gaan nu een andere techniek proberen met opnemen, de vorige keer gingen er wat dingen fout dus we hebben een andere manier bedacht" verteld hij verder.

'Oh ja dat was wel grappig tho'

Laat me even in het kort uitleggen wat er gebeurde. We stonden dus allemaal in dat ding en deden alles tegelijk. Harry's stem sloeg over. Dominic's snaar knapte, mike was iets te enthousiast en verloor zijn grip op zijn drumsticks die vlogen dus door de legt en raakte mijn hoofd. Ik schrok dus sloeg mijn stem ook over. We hebben het intotaal 5 keer moeten proberen. Lol

"Dus Dominic gaat als eerst. Hij speelt zijn baseline . Daarna gaat mike en speelt hij. Vervolgens harry voor zijn solos en dan darcy voor de songtekst. Daarna plakken we alles overelkaar en tadaa je hebt een liedje" zegt Jeffrey die naast de man is gaan staan. We knikken.

Dominic pakt zijn basgitaar en loopt het 'hok' in. We zwaaien naar hem . Hij glimlacht. En zet de koptelefoon op. En gaat bij de microfoon staan. Die meer naar beneden staat voor zijn gitaar. Ik zie Jeffrey iets zeggen tegen dominic.  Wat het is? Geen idee. Ik plof op de bank neer en pak mijn telefoon.

Een berichtje van marcel. Er staat dat we iets op onze instastory moeten zetten van youngblud.

Seen by 5036

"Wouw darcy en bedankt " zegt mike die naar zijn mobiel kijk. Ik grinnik en loop naar de kleedkamers. Ze hebben hier kleedkamers idk why. Maar er liggen allemaal coole spullen zoals mondkapjes.

'Zullen we deze dingen ooit nodig hebben?'.

Ik haal mijn schouders op en zet hem op. Ik pak mijn gitaar en loop weer terug.  Harry staat met een gitaar en microfoon te kloten en ik ben de noten aan het oefenen terwijl ik als een debiel rondspring. Ik heb get mondkapje nogsteeds op. Harry probeert normaal te oefenen en mike lacht me uit. Ik ben als een debiel aan het rondstruinen en rennen terwijl mike foto's maakt.

Even later krijg ik een melding.

Youngblud mentioned you in a story

Ik klik op de melding ..

Ik grinnik en kijk lachend naar mike.

"Mike jou beurt!" Roept Jeffrey. Hij knikt en loopt naar binnen. Dominic komt naar buiten en ploft op de bank. Geeft mij een rare blik waardoor ik in de lach schiet.

"Ging het goed?" Vraagt harry.

"Ja het is wel saai eigenlijk.  Je doet de koptelefoon op en onze versie begint te spelen. Je moet meespelen en het voelt gewoon raar" zegt hij. We knikken bedachtzaam.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu