hoofdstuk 15

62 3 5
                                    

"Jongens morgen is jullie aller eerste interview. Plus kennis maken met de crew die alles regelt qua touren enzo" zegt Jeffrey door de telefoon.

"Oh ja en een fotoshoot voor een cover van een magazine waarin jullie komen met een ander interview " zegt Jeffrey.

"En de mensen op school dan. Die gaan ons vast herkennen "  zegt mike.

"Jullie kijken het een dag of 1, 2 aan als het echt niet gaat dan gaan we wat regelen qua online les of geen school" antwoord Jeffrey.

"Oke dus morgen is een drukke dag. Waar en hoelaat moeten we ergens zijn?" Vraag ik.

"Nou jullie hebben geluk, het eerste interview begint om 12:00 dat is van het magazine. Daarna rond 20:00 zitten jullie bij de late late show van James.  Want hij was hier in Londen voor harry dus ja" zegt Jeffrey.

"Oh ja, het zou fijn zijn als jullie vanavond en morgenavond bij elkaar slapen vanwege het programma. Maar dat moeten jullie zelf weten " zegt Jeffrey voordat hij ophangt.

"Oke dat was duidelijk " mompelt dominic. 

We zetten de radio aan. En horen dat good 4 you net eindigt.

"Hebben we zin in morgen?" Vraag ik iets te blij.

"Ja maar ik ben echt zenuwachtig " zegt harry.  Hij heeft gelijk, ik bedoel we zijn 14 en 15 .

*tijdsprong 1 dag later*

"Good morning bitch we gaan zo" roept dominic terwijl hij mij letterlijk uit bed sleept. Met een plof en een "auw" val ik op de grond.

Harry die er naar kijkt komt niet meer bij van het lachen. Ik steek boos mijn middelvinger op.

"Je hoeft je niet op te maken dat doen ze daar wel. Trek gewoon iets simpels aan " zegt mike en loopt weer weg. Hij is echt de vader van de groep.

Ik schuif snel het ontbijt naar binnen wat calum had gemaakt.

"Zie je die mensen daar?" Vraagt luke en wijst naar de mensen buiten het hek. Er staan fotografen en een paar fans.

"Ja? Wat is daar mee?" Vraag ik.

"Die staan er voor jullie" zegt hij.

"Hoe weet je dat? " Vraag ik.

"Omdat jullie account heeft getweet en een story heeft gemaakt over jullie interviews vandaag. Daar komen paparazzi op af en fans. Plus de interviewers zelf hebben ook heel erg veel geplaatst over de aankomende interviews" legt luke uit. Ik slik .

"Darcy kom je?" Vraagt mike. De bus staat er al. Nice. We lopen naar buiten in ons super charmante outfit. Buiten de poort staan heel veel mensen  opeens. Er staat bewaking. Ik hoor veel flitsen . Ik pak iemand hand volgens mij die van harry. Ik heb een beetje last van claustrofobie. Gelukkig komen we snel aan bij de bus. Ik stap meteen in en kom op adem. De bus begint te rijden.

"Kom op guys even een leuke selfie" roept mike. We maken snel een leuke selfie.

Hij zet er een zwart wit fliter overheen en kijkt tevreden naar zijn mobiel. Ik grinnik even en kijk hoelang we nog moeten .

"Nog een half uur guys" roept harry die naast mike zit .

"Thanks mate" roep ik in zijn oor.

*half uur later*

We stappen uit weer allemaal flitsen en gilden mensen. Ik word ingesloten tussen de mensen.  Ik raak in paniek. Dan pakt een hand mijn arm en sleurt mij de menigte uit. Dominic kijkt me aan.

"Je hebt claustrofobie of niet?" Vragat hij. Ik knik. 

"Houdt onze handen maar vast" zeggen mike en dominic.  Ze pakken allebei een hand en blijven dichtbij me lopen. Ik voel me wat veiliger. We komen binnen aan waar harry al staat te wachten en kijkt me bezorgt aan .

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu