"Alright Kids, jullie doen morgen mee aan een soort van wedstrijd" zegt Simon. We gapen hem aan alsof hij een spook is.
"Een wedstrijd?" Vraag ik. Hij knikt.
"Ja een zang wedstrijd, jullie gaan strijden tegen allemaal super bekende artiesten zoals Taylor Swift, 5sos, harry styles, niall horan, bring me the horizon ect" legt hij uit.
"En daar kom je nu pas mee?!" Zegt dominic verbaast. Hij knikt.
"Ja daar heb ik jullie net voor ingeschreven " lacht hij. Ik rol mijn ogen.
"En wat wordt er van ons verwacht?" Vraagt harry.
"Nou kijk jullie zitten in groep 4 en dat is voor alle bands, jullie zingen een liedjes, de jury en publiek stemmen op hun favoriet. Jullie zingen 1 liedje van onszelf, 1 liedje van 5sos, van 1d ect" verteld Simon vrolijk.
"Dus van iedere band die meedoet, moeten we een nummer spelen? Alsin iedereen speelt liedjes van elkaar?" Vraag ik voor verduidelijking.
"Helemaal correct, jullie mogen zelf stemmen als iedereen jullie nummer zingt, dan zingen jullie die eerst en daarna mogen jullie voor jury spelen. Oh en jullie spelen ook nog nummers van de jury" zegt hij. Mijn Mond valt open..
"Zeg Simon, hoe lang duurt dat festival, talentenjacht of weet ik veel wat?" Vraagt mike.
"2 of 3 dagen " lacht hij breed. Mijn mond zakt open.
"Dan heb ik geen stem meer over joh" mompel ik.
"Waar is het? " Vraagt dominic.
"Los angels, Amerika het start om 5pm morgen " beantwoord Simon onze vraag.
"Bro, wtf" zegt harry.
"Dont worry, hotels zijn al geregeld. Alle artiesten slapen in hetzelfde hotel het enige wat jullie nog moeten doen is, gitaren en drumsticks pakken, koffer met comfortabele kleding en verzorgings spul. De rest is al in LA" zegt Simon.
"Om 7pm london airport, we vliegen met een privejet" zegt hij. We staan op en lopen stomverbaasd naar buiten.
Mijn blik staat leeg. Ik weet oprecht niet welke emotie ik mezelf nu moet geven. De camera's flitsen. We laten mensen wat foto's maken en geven handtekening aan de fans die er staan. Alle herrie om me heen hoor ik niet eens meer. Ik stap in het busje en we rijden naar huis.
Lou en lux zijn nogsteeds weg, waar ze zijn weet ik ook niet. Ik loop meteen door naar mijn kamer en pak alles wat ik nodig heb. Ik gooi mijn koffer van de trap en pak mijn gitaar in..
"Lets be honest ik heb er oprecht wel zin in" zeg ik en neem een hap van de spaghetti die mike heeft gemaakt.
"Ja ik ook wel, ik ben alleen wel zenuwachtig " zegt harry.
"Ik ga eindelijk mijn broer weer zien" lach ik vrolijk.
"En we gaan wereld beroemde bands ontmoeten, bring me the horizon of my chemical romance." Lacht mike. Ik kijk dominic vragend aan. Hij is opvallend stil.
"Dom? Gaat alles wel goed met je?" Vraag ik bezorgd.
"Ja hoor, alleen wat anxious voor de vlucht over 1 uur. " Zegt hij.
"We moeten wel iets plaatsen op onze main insta denk ik" zegt harry. Ik knik.
"Het heet cristmas of the talents volgens mij" zegt mike.
"Wie komen er allemaal?" Vraag ik.
"Taylor Swift, one direction/solo, 5sos, wij, palaye royale, imagen dragons, the neighbourhood, my chemical romance. Maar we zitten niet allemaal in dezelfde groep dus we krijgen niet iedereen te zien" zegt mike.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...