"Good morning darlin" zegt dominic zachtjes in mijn oor. Ik open langzaam mijn ogen.
"Hoelaat is het?" Vraag ik zacht.
"12 uur geweest" zegt hij.
"Huh we zouden toch naar het bos gaan?" Vraag ik nu verward. Hij schudt zijn hoofd.
"Nee iedereen heeft zich er doorheen geslapen en ik denk dat het beter is" zegt hij. En knipt het licht aan.
"Gaan we ontbijten?" Vraag ik en trek een trui en joggingbroek van dominic aan. Het is best koud. We lopen naar beneden. Ik zie dat iedereen al aan de tafel zit met broodjes uit de oven.
"Good morning " lacht luke. Ik geef hem een dodelijke blik.
"Soo iemand heeft last van een ochtend humeur " grinnikt Michael. Ook hem stuur ik een dodelijke blik en ga naast louis zitten.
"Oke wat is de planning?" Vraagt dominic.
"Wij gaan naar de stad, wat 1d gaat doen i don't know " zegt ashton.
"En wij moeten naar het modest want Simon wilt ons spreken . Hij zei dat darcy en dominic niet bij elkaar mogen zitten. Paul haalt ons straks op" zegt harry.
Ik beleg mijn broodje. Het is even stil.
"Wij moeten ook naar het modest " zegt liam opeens.
"Hoezo?" Vraagt zayn.
"We krijgen een nieuw bandmember " zegt liam.
"Wie?" Vraag ik nieuwsgierig.
"Geen idee het enige wat ze zeiden was dat hij een aantal jaar jonger is dan Wij voor de jonge meiden " zegt liam.
"What the fack" mompel ik verbaasd.
"We zijn voor jullie aan de beurt bij Simon " zegt louis die op zijn mobiel kijkt.
"Oke gelukkig dan heb ik nog tijd om me om te kleden " zeg ik.
"Sinds wanneer boeit het jouw iets hoe je eruit ziet ?" Lacht luke.
"Niet naar het duurt even voordat ik besloten heb welke kleding ik aan wil" lach ik.
"Das waar " lacht mike. Ik sta op en geef bink eten.
"Wachten " zeg ik tegen hem. Hij gaat netjes zitten, wacht en kijkt me vragend aan.
"Ja je mag" zeg ik. Hij begint meteen met eten.
"Nou wij gaan" zegt harry en gaat naar buiten.
"Darcy omkleden over 1 uur komt paul" zegt mike.
"Ja mama" lach ik.
"Ik ga jouw echt persoonlijk naar boven tillen hoor" dreigt hij.
"Oh dan moet je me eerst te pakken krijgen" lach ik en begin door het huis te rennen.
"Darcy kom terug" lacht mike en hij zet de achtervolging in. Ik ren de keuken door en sla de hoek om. Waar ik niet op gerekend had was dat bink ook nog los loopt. Hij staat dwars in de gang . Ik zie het te laat en struikel over hem heen en klap met een smak voorover op de grond. Ik hap naar adem. Ondertussen is bink naar me toe gelopen en kwispeld enthousiast.
Hij loopt over me heen en gaat op mijn rug liggen. Ik begin te lachen. Mike komt de hoek om en begint me heel erg hard uit te lachen.
"Karma " lacht hij. Hij haalt bink van me af en tilt me op.
"Zo en nu omkleden . " zegt mike en duwt me mijn kamer in. Ik pak een visnet panty, een zwarte broek met gaten, een zwart wit gestreept langen mouwen shirt, een band shirt en mijn favoriete vans. Ik kleed me om.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...