hoofdstuk 43

35 4 9
                                    

A/n WILLEN JULLIE EEN Q&A MET DE KARAKTERS?

Justin volgt me en blijft maar dingen roepen. Ik loop op lando af en draai hem om. Ik maak het gebaar van . Help ik wordt lastig gevallen. Dat hadden we in de auto afgesproken. 

"Do you Trust me?" Vraagt hij. Ik knik.

Hij pakt mijn gezicht en drukt dan zijn lippen op de mijne. Het voelt niet hetzelfde als bij dominic. Hij pakt mijn heupen en trekt me tegen hem aan.

Ik trek terug en stap bij hem vandaan.

"Heeft het gewerkt?" Vraag ik zacht. Lando knikt.

"Mooi " zucht ik en we dansen verder. Het is nu inmiddels 1:30. We gaan even zitten om uit te rusten. Als we een kwartier zitten komt niall op ons af. Hij is redelijk ver heen.

"Jongens kom dansen !" Roept hij en trekt ons weer de dans vloer op.

"Je was toch met lexi?" Roep ik naar niall. We moeten wel hard praten want de muziek is echt kapot hard.

"Ja maar die zag jou en is weg gegaan" lacht niall.

"Waarom dat? " Vraagt lando.

"Ze zei dat ik maar lekker met teresa moest dansen " antwoord niall.

"Kom op we gaan naar huis" roep ik. Lando knikt instemmend.

"Jullie kunnen wel bij mij blijven slapen!" Roept lando die niall mee trekt naar buiten. Ik zet mijn zonnebril weer op net als mijn pet.

Want ja papz zijn overal en je weet maar nooit. Ik zie ze nu niet naar alsnog.

Lando had naar 2 glaasje op en dat was ruim 1,5 uur geleden dus hij mag gewoon rijden .

"Zijn je ouders thuis?" Vraag ik. Hij schudt zijn hoofd.

"Op vakantie " zegt hij en we rijden naar zijn huis.

We stappen weer uit en niall kan nog redelijk recht lopen.

"We gaan een drank spelletje doen" zegt lando en pakt de flessen wodka. Niall stemt in en we gaan in een 3 hoek zitten.

"Truth or dare niall. Als je het niet wilt doen moet je drinken" zegt lando.

"Truth " zegt niall waarvan de alcohol weer redelijk uitgewerkt is.

"Beschrijf het meisje dat je leuk vind" zegt lando.

"Lang, blond/donkerblond haar dat lang is. Blauwe ogen. Ze lijkt eigenlijk heel erg op darcy hemmings. " zegt niall.

Eigenlijk best apart om te beseffen dat de jongen waar ik een kleine crush op heb en wat waarschijnlijk wat kan worden. Aan het Simpen is op jou maar dan de echte jij. En hij weet niet dat darcy teresa is . .

"Lando" zegt niall.

"Truth " zegt lando.

"Betekende de kus van jou en teresa wat?" Vraagt niall.

"Nee het was omdat ze werd lastig gevallen door een creep" zegt lando.

"Oke da- ik bedoel teresa " zegt lando. Ik kijk hem waarschuwend aan door zijn verspreking.

"Dare" zeg ik. 

"Trek je shirt uit?" Zegt lando. Ik zie nialls ogen glinsteren.

"Wat nee" zeg ik en pak de fles. Lando lacht . Ik neem een flinke slok en zet de fles weer terug.

"Niall" zeg ik.

"Dare" zegt hij. 

"Zeg de naam van je crush buiten darcy" zeg ik. Nu  kan hij er niet omheen.  Hij moet wel.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu