Ik voel zijn adem op mijn lippen en sluit mijn ogen.
"De" hoor ik door de speakers. Ik negeer het voor de rest.
"YOUNGBLUD!" Roept James. Er klinkt applaus door de speakers. Ik ga met een ruk recht op zitten en kijk verbaasd.
"Omg wat? Huh?" Zeg ik verbaasd
"There they are, harry, mike, dominic en waar is darcy?" Vraagt James.
"Uhm geen idee " zegt mike. Ik sta op en kijk in de spiegel.
"En mijn bloedneus dan?" Vraag ik.
"Komt goed, kom op!" Zegt emerson en pakt mijn hand. We rennen de badkamer uit.
"We want to say a massive thank you to all our fans, you all are awesome" zegt harry.
"Oh look there she is" zegt mike door de microfoon. Ze hebben een prijs in hun handen. Ik ren naar ze toe en laat halverwege emersom los.
"Look her run" lacht dominic. Ik sprint buiten adem het podium op. En ga bij ze staan.
"I'm really sorry I was wee" zeg ik. Mijn uitspraak is echt vreselijk als ik buitenadem ben.
"What did we win?" Fluister ik. Iedereen lacht.
"Zeg gewoon bedankt tegen de fans hebben wij ook gedaan" Sist mike.
"I thank all our fans, we wouldn't have done it without them here. thank you so much we love you " zeg ik. Ze trekken me mee de stage af.
"Wtf is er met jouw gebeurd?" Vraagt mike. Ik kijk hem raar aan.
"Je neus bloed en je hebt een schram op je hoofd" verduidelijkt harry.
"O, uhm ja, dat heeft ashton gedaan" zeg ik zacht.
"He did whot?" Vraagt harry met een ultra Brits accent.
"Hij was ver heen en viel haar lastig, darcy was aangeschoten en probeerde hem weg te duwen. Hij draait zich naar mij en die piraat, hij wilde ons slaan maar darcy ging voor ons staan en ving de klap op. Daarna sloeg ze terug en verdwenen ze de menigte in. Toen daagde daecy hem een beetje uit en begonnen ze elkaar te slaan" legt dominic uit.
"Wat een klootzak, maar waar bleef je?" Vraagt mike.
"Ik ging mijn wond schoonmaken in de badkamer. Maar emerson wilde het doen en toen kuste hij me bijna maar toen hoorde ik dat we gewonnen hadden en ben ik hierheen gerent" ratel ik. Ze lachen
"Sorry haha, we hebben je kus verpest" lacht dominic. Ik steek lachend mijn middelvinger naar hem op.
"Maar we hebben wel gewonnen, van alle bands" lacht mike.
"Ieee zo cool" lach ik.
"Hey lukey, wij zijn beter dan jullie. Nananananana" zeg ik op een kinderachtige toon. Hij begint te lachen..
"Zeg morgen ga je je spullen inpakken hè, die avond nog vliegen we naar Australië " zegt luke.
"What?!" Roep ik.
"Zo snel al?" Vraagt harry. Luke knikt.
"Uhm ja het is nu 23, dan zijn net met eerste kerstdag thuis " zegt luke.
"Wij vliegen morgen terug naar Engeland " zucht dominic.
"Oh nee babe, dan moet ik je missen" zucht roos.
"Komt goed babe, 4 januari begint de tour door Amerika, daarna door de uk, vervolgens gaan we naar Australië, dan naar Europa. En daarna gaan we weer terug dus we gaan overal 2 keer heen" zegt dominic en kust haar. So cute.
We pakken allemaal een shotje en gooien het achterover. Dit gaat zo een aantal rondjes door
"Nou als je nog wilt drinken moet je dat nu doen" zegt Michael. En biedt weer shotglaasjes aan.
"Wie wilt het volgende rondje doen?" Vraagt luke.
"Calum wilt wel" lach ik. Even later komt calum terug met shotglaasjes. Iedereen pakt er 1tje.
"Op 3" zegt Michael. Hij telt af en iedereen slaat het in 1 keer achterover.
"Waar is je vriendje?" Vraagt Sierra.
"Ik denk dat hij aan het roken is ofzo" zeg ik. Ik loop naar de rokersruimte. Ik stap de frisse buitenlucht in. En ja hoor daar staat hij.
"Hey"zeg ik en ga bij hem staan.
"Je ruikt naar alcohol" zegt hij. Ik giegel.
"Klopt, en jij ruikt naar rook" lach ik. Oke de shotjes beginnen flink in te werken.
"Hoeveel heb je op?" Vraagt hij.
"Uhm ja, eerst ashton, luke, Sierra, crystal, de barman, Michael en calum. Dus ik denk 7" giechel ik.
"Holy fuckin shit" mompelt hij.
"Mag ik ook?" Vraag ik. Hij kijkt me raar aan. Ik wijs naar zijn sigaret.
"Nee dat mag je niet" zegt hij. Ik rol overdreven mijn ogen
"Waarom niet " zeur ik.
"Omdat je nog maar 16 bent en het is slecht voor je" zegt hij.
"Says who, jij doet het toch ook" zucht ik.
"Nee het is niet goed voor je" herhaalt hij.
Ik zet me af van de muur en wankel een beetje.
"Wat heb je liever, dat ik rook of dat ik niks eet en mezelf vervolgens opsluit in de badkamer and cut myself ?" Vraag ik. Hij schrik duidelijk van mijn uitspraak. Ik giechel en voel het dan opeens omhoog komen.
Ik kots alles uit en hij grijpt snel mijn haar.
"Alright beauty, genoeg gefeest voor jouw ik ga je naar het hotel brengen" zegt emerson en geeft me een zakdoek. Ik veeg mijn mond schoon.
Hij pakt mijn hand en ik wankel achter hem aan. We lopen de drukte in. Ik voel met opeens zo beroerd.
"Rem, ik ga met darcy terug naar het hotel" zegt hij.
"Damn she looks sick" zegt remington. Emerson knikt.
"Je miss heeft 7 shotjes op " zegt hij. Remington lacht. Hij loopt door.
"Luke, ik ga met je zusje naar het hotel, dit gaat niet langer" zegt hij tegen luke.
"Is goed mate, bedankt wees voorzichtig " zegt hij met een grijns. Hij trekt me mee naar buiten. Er staan nogsteeds papz. Ik wankel wat achter hem aan.
"Em" zeg ik maar geef dan alweer over. Hij pakt snel mijn haar.
"Fijne plek ook weer" kreunt hij. Hij pakt mijn middel en zet me in het busje van Paul.
"My god wat heeft die nou weer gedaan?" Lacht Paul.
"Iets te veel gezopen denk ik, wil je ons maar het hotel brengen? " Vraagt hij. Paul knikt. Ik leg mijn hoofd op de schouder van emersom en sluit mijn ogen.
1016 woorden
Heyhey
Het is op het moment dat ik dit stukje schrijf 5:42am ((3maart ) en om 5:02am werd er opeens op mijn deur geklopt. Naar iedereen sliep. Het licht in de gang was uit( die gaat automatisch aan als hij beweging ziett) en ik zag verder ook geen schaduw. Dit is al meerdere keren gebeurd vannacht en ik hoor ook steeds geluiden.
Anyways
Vergeet niet te stemmen en reageren
Lots of love <33
Dinsdag 1 maart 2022 2:18 am
JE LEEST
Youngblud
FanficWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...